Babality Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Er det noen som vet ossen jeg kan få konfigurert mms til telefonen?jeg har MTU, har prøvd den linken på siden dems uten at det hjalp.. har også send dem en mail uten å fått svar.. så noen som har noe løsning på dette? http://support.mtu.no/index.php?_m=knowled...kbarticleid=181 det er oppsettet, men problemet er at du kan kun surfe hvis du roamer... Lenke til kommentar
DiemetriX Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 For dere som har SPB shell og vil a diamond look. Er testet og funker kjempe bra http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412052 Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei.Skulle sette på den fancy-kule tuchFLo 3d greia for en venn. Jeg gikk inn på Start-Innstillinger-I dag- Elementer, men jeg finner den ikke der, da jeg gjorde som i FAQ'en og skulle huke den av der. Den skal ligge dær. Husk å scroll ned på listen. Tingen er det at den ikke ligger på lista der :S Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jo. Nei. Legger opp bilde når jeg kommmer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jo. Nei. Legger opp bilde når jeg kommmer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det der er jo veldig rart. Skjønner ikke hvordan du har klart å slette Touchflo fra "Idag lista"? Den må jo ha vært der første gang du disablet touchflo? Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det der er jo veldig rart. Skjønner ikke hvordan du har klart å slette Touchflo fra "Idag lista"? Den må jo ha vært der første gang du disablet touchflo? Det er en venn sin, og den var sånn når hun fikk den. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Det der er jo veldig rart. Skjønner ikke hvordan du har klart å slette Touchflo fra "Idag lista"? Den må jo ha vært der første gang du disablet touchflo? Det er en venn sin, og den var sånn når hun fikk den. Hmmm...har hun seneste rom'en? Hvis ikke er det bare å oppdatere...ellers lukter det en liten hard reset her Noe har skjedd der ihvertfall - ikke normalt. Forøvrig ser det ut til at det er mer som er borte der, for jeg har sikkert 3 ganger så mange elementer - riktignok etter innst. av progs... Jeg har et spørsmål ang. den element siden; hva gjør egentlig den "Tidsavbrudd" innstillingen? Endret 20. august 2008 av Chivas Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Som jeg sa, fikk tlf i dag sitter og prøver meg frem. Skal jeg laste ned ROM på pc'n eller tlf? Og en ting til, står at han ikke finner simkortet mitt? :/ Jeg har akkurat meldt overgang fra telenor til onecall, og har fått bekreftelse fra sistnevnte om at overgangen skjer 1. september. Betyr det at jeg er uten tlf i 11 dager? :S Endret 20. august 2008 av braxboy Lenke til kommentar
texasen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Som jeg sa, fikk tlf i dag sitter og prøver meg frem. Skal jeg laste ned ROM på pc'n eller tlf? Og en ting til, står at han ikke finner simkortet mitt? :/ Jeg har akkurat meldt overgang fra telenor til onecall, og har fått bekreftelse fra sistnevnte om at overgangen skjer 1. september. Betyr det at jeg er uten tlf i 11 dager? :S Vedr. sim kort så er Telenor operativ hele veien, men onecall vil ikke fungere før 1. sept. Jeg hadde et simkort fra Netcom som var et år gammelt og det funket ikke, måtte skaffe meg et nytt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Satte inn sim- kortet feil vei, så var ikke så rart at det ikke virka Men en ting, jeg sliter litt med å installere programmer. Lasta over "nodata" ved å bare dra over filen fra pc. Men klarer ikke finne den igjen på tlf. Bruker man helst et program for å overføre? Lenke til kommentar
Babality Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Det skal ikke stemme, telenor simkortet skal fungere frem til onecall er aktivert. Edge startet å fungere med MTU av en eller annen grunn idag masse innlegg mens jeg skrev dette :o Endret 20. august 2008 av AwaZ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Får beskjed om å etablere en activesync- tilkobling til PDA når jeg skal oppdatere ROM? Hvordan gjør jeg det? edit: nevermind, fant ut Endret 20. august 2008 av braxboy Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Men har et problem med youtube programmet. Selvom jeg er på internett, og det funker. Så finner ikke youtube programmet noen vidoer? Alle søk retunerer uten noen funn. Har opplevd det kun en gang, restartet mobilen og da funket det igjen. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 jeg får ikke starta rom oppdaterings fila jeg. Noen andre som har hatt det problemet? :S hjelp? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 hei. lurte på programmer som står helt i begynnelsen av dette forumet. vil det fungrere på htc touch dual wm 6.0 ? eksempelvis få vekk sim kontakter i kontakter, la det være lys på hele veien under samtale osv forskjellige ting til å gjøre den raskere f.eks. hvis jeg skrur av under lyder og varslinger huker vekk hendelser og programmer. vil jeg da ikke høre hvis eg får meldinger? når vekkerklokken skal gå og alarmer i kalender? og hva med hvis jeg skrur lyden til helt nederst på søylen for telefon ikon, vil jeg ikke da hører om jeg får melding? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 hei. lurte på programmer som står helt i begynnelsen av dette forumet. vil det fungrere på htc touch dual wm 6.0 ? eksempelvis få vekk sim kontakter i kontakter, la det være lys på hele veien under samtale osv forskjellige ting til å gjøre den raskere f.eks. hvis jeg skrur av under lyder og varslinger huker vekk hendelser og programmer. vil jeg da ikke høre hvis eg får meldinger? når vekkerklokken skal gå og alarmer i kalender? og hva med hvis jeg skrur lyden til helt nederst på søylen for telefon ikon, vil jeg ikke da hører om jeg får melding? Det er jo tweaks til diamond, så tviler på at det vil funke for touch dual, har ikke de egne tweaks der? sjekka på xda forumet? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Opplevde nettopp at de fysiske knappene (hjem, tilbake, ring og legg på) sluttet å virke fullstendig. En reboot fikset dette, men lurer iltt på hva som forårsaket feilen. Flere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
lidvar Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er det nokon som har spill som bruker G-sensoren? Såg at eit fiskespill var nevnt i eit tidligare innlegg, men eg fann ikkje nokon link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå