Niram Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Okaii.. Regna med det! Men virker diamond på noen måte treg under browsingen? Har litt intrykk av det etter å ha sett noen filmer og sånn.. Eller er alt fryd og gammen? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tusen takk for MANGE gode svar! Hjelper meg veldig! Men dere som har vært borti N82, hvordan oppleves surfing på WLAN sammenliknet med f.eks Diamond? Er det er problem at skjermen er såpass mye mindre? Vil gjerne ha så problemfri surfing som mulig. Tror vel N95 og N82 er samme, og jeg har enda N95, og den er ikke overhodet så bra som Diamond sin å surfe med. Ligger laangt unna. Jeg har både N95 og diamond selv, og jeg må si at jeg likte browseren til N95. Særlig den "fullvindu" effekten. Syntes den var ålreit å browse med. Fordelen med Diamond er selvfølgelig at det er touch. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 braxboy: Jeg har aldri høtt en smarttelefon før denne og jeg er heller ingen kløpper på pc. Jeg vet selvsagt godt hvordan man bruker windows til vanlig bruk. Det er egentlig bare å si på telefonen som en vanlig pc med windows, prinsippet er akkurat det samme. Jeg har selv ikke hatt noen problemer med denne telefonen. Gi deg selv en uke eller to til å bli vant med den. Meldinger og ringing går så og si like fort som på en vanlig telefon for meg. Lenke til kommentar
Babality Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Okey.. Men en ting til. Jeg har aldri hatt smartphone før. Kan det bli et problem egentlig? Jeg er temmelig godt kjent med windows og teknologi generelt, men har som sagt aldri vært borti denne type telefoner. Leste det som sto i FAQ, men kunne trengt enda litt mer utfylling Diamond er også min første smartphone, og må si at det var lett å vende seg til det, selv om denne tråden får en stor del av æren for det. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Høres bra ut! Glad for å høre at den ikke er så lei å venne seg til! Men dere som aldri har brukt smart- tlf før Diamond, hvordan liker dere det kontra vanlig telefoner? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Dette var min første WM, og jeg er fornøyd med overgangen. Har den ROM-versjonen som kom fra starten av, og synes den reagerer bra nok. Noe jeg ikke likte med "vanlige" telefoner var at det var for mange begresninger. Med Diamond er valgene uendelige Det eneste jeg vil utsette noe på er batterikapasiteten, men man kan ikke forvente så mye når telefonen er proppet full av så mange finesser. Og dessuten lader jeg automatisk mobilen hver dag siden jeg synkroniserer den med Thunderbird. Endret 16. august 2008 av Johnx Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Høres bra ut! Glad for å høre at den ikke er så lei å venne seg til! Men dere som aldri har brukt smart- tlf før Diamond, hvordan liker dere det kontra vanlig telefoner? Jeg for min del ville ha en litt fancy telefon som kan brukes til alt mulig. De gangene jeg ville hatt en vanlig telefon er i fylla, ikke altid lett å skrive på en skjerm når man ikke ser helt rett. Men kjekt å ha en telefon som man kan bruke til alt mulig(film,internett,gps etc). Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Appropos film... hva synes dere er de beste innstillingene i tcpmp på diamonden? Hva utnytter skjermen best? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 De gangene jeg ville hatt en vanlig telefon er i fylla, ikke altid lett å skrive på en skjerm når man ikke ser helt rett. Hehe, nei touchscreen er ikke alltid like bra Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Trur uansett ikke Touch Diamond er en tlf jeg kommer til å drasse med meg i fylla Da tar jeg heller den gamle, hehe. Er ikke så nøye med den liksom. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Og da vant HTC Touch Diamond EISA prisen i klassen beste smart phone 2008/2009.. Dette er knallbra!! http://www.eisa.eu/eisa/awards/2008-2009#award_105 Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 satt å så litt på windows mobile 7 bilder, må si det så utrolig stilig ut. tror dere det vill være mulig å instalere mobile 7 på diamond? kanskje med custum roms eller noe sånnt? når det kommer i 2009 engang tho Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hvordan får man installert dette værprogrammet? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=401781 Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Det eneste jeg vil utsette noe på er batterikapasiteten, men man kan ikke forvente så mye når telefonen er proppet full av så mange finesser. Litt som at en bmw er bedre siden den bruker mer bensin på mila enn en Saab - lissom? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Hvordan får man installert dette værprogrammet? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=401781 Det står jo forklaring i den posten... Endret 17. august 2008 av Chivas Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Så jeg trenger ikke noe annet installert heller noe? Anbefaler Resco keyboardet, er utrolig digg. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hadde tenkt å legge inn den nye ROMen, men fikk ikke til å laste ned backup programmet fra HTC sine sider.. Vet noen om andre programmer jeg kan bruke istedet til backup, eller hvordan jeg evt får lastet ned programmet. takk Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Noen som kan ta noen bilder av telefonen? Liggende på en flate eller noe sånn, gjerne slått på Skulle likt å se litt hvor stor den er i forhold til f. eks en fyrstikkboks.. Takk! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har ikke kamera her, men høyden på en fyrstikkboks, tilsvarer bredden på diamond. Lengden på diamond er ikke så langt unna 3 bredder av en fyrstikkboks. Er det noen som vet om man kan endre slik at ... når telefonen ringer, så skal den ikke viberere konstant, men bare i serier. Litt klønete spørsmål, men. Noen som vet? Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Jeg kjøpte touch diamond for et par dager siden og er stort sett fornøyd, men jeg klarer ikke å få lagt over musikk på telefonen. Jeg har gjort sånn det står i brukerhåndboka, men telefonen finner ikke noe musikk. Noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå