Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

er det mulig å bruke kameraet på forsiden til å ta bilder og filme med? f.eks til å ta selvportrett. hvis ja, hvordan?

 

bilder:

Fotografier - trykk kamera - trykk skjerm - trykk hjul til høyre - kamera.

 

video:

Fotografier - trykk video - trykk skjerm - trykk hjul til høyre - kamera.

 

victurus

 

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skyt meg om dette er blitt svart på før!

 

Når jeg går på internett med Diamond så får jeg opp at maks antall faner er nådd ( gjerne på side to eller tre når jeg leser Vg, Dagbladet etc.

 

Jeg kommer ikke videre. Npen som har noen tips?

At du ikke åpner flere faner? :o

Man kan maksimum ha 3 faner oppe på¨en gang.

 

Dette er jo helt latterlig da?? Det vil si at telefonen er helt ubrukelig på nett!

 

Hvis jeg ikke kan gå inn på F. eks TRAFIKANTEN. Velger STOPPESTED og så TIDSPUNKT så får jeg ikke opp siden med tabellen fordi antall faner er nådd?

 

HTC Diamond til salgs på FINN.NO om 10 min

Foreslår at du finner ut hva en fane er før du sier at den er ubrukelig.

En fane er akkurat som et nytt vindu, vis du bruker IE 7, FF eller opera f.eks så kan du åpne flere faner med ctrl+t.

Når du bruker mobilen på internett, så skal du ikke åpne hver side i ny fane, du skal enkelt og greit zoome inn, trykke på der du skal inn med et trykk og ikke holde inne.

Lenke til kommentar
Ett lite spørsmål:

Fungerer ikke Diamond med Norsk Tippings mobilspill?

Skulle hente dette fra nettet, men til min store forskrekkelse er det kun Nokia, SE, Samsung, Motorola og Siemens som listes som kompatible telefoner :no:

Diamond støtter vel Java?? :hmm:

 

Har vært i kontakt med Norsk Tipping og de sier at de ikke har laget mobilspill for Windowstelefoner. Dette skal altså ikke fungere, men jeg fikk lastet ned programmet (spill 1960),men det er så liten skrift at det er svært vanskelig å bruke. Har brukt det til live res. ikke spill.

texasen

Lenke til kommentar
Ett lite spørsmål:

Fungerer ikke Diamond med Norsk Tippings mobilspill?

Skulle hente dette fra nettet, men til min store forskrekkelse er det kun Nokia, SE, Samsung, Motorola og Siemens som listes som kompatible telefoner :no:

Diamond støtter vel Java?? :hmm:

 

Har vært i kontakt med Norsk Tipping og de sier at de ikke har laget mobilspill for Windowstelefoner. Dette skal altså ikke fungere, men jeg fikk lastet ned programmet (spill 1960),men det er så liten skrift at det er svært vanskelig å bruke. Har brukt det til live res. ikke spill.

texasen

Ja, jeg tok sjansen og lastet det ned, siden det var en Java applikasjon. Det fungerer bra forsåvidt, men det er vannvittig liten skrift ja :D Dette kommer av den høye oppløsningen på Diamond skjermen... Er det noen mulighet for å justere den mon tro? :hmm:

Lenke til kommentar
Ett lite spørsmål:

Fungerer ikke Diamond med Norsk Tippings mobilspill?

Skulle hente dette fra nettet, men til min store forskrekkelse er det kun Nokia, SE, Samsung, Motorola og Siemens som listes som kompatible telefoner :no:

Diamond støtter vel Java?? :hmm:

 

Har vært i kontakt med Norsk Tipping og de sier at de ikke har laget mobilspill for Windowstelefoner. Dette skal altså ikke fungere, men jeg fikk lastet ned programmet (spill 1960),men det er så liten skrift at det er svært vanskelig å bruke. Har brukt det til live res. ikke spill.

texasen

Ja, jeg tok sjansen og lastet det ned, siden det var en Java applikasjon. Det fungerer bra forsåvidt, men det er vannvittig liten skrift ja :D Dette kommer av den høye oppløsningen på Diamond skjermen... Er det noen mulighet for å justere den mon tro? :hmm:

Her er jeg helt grønn, men jeg har et problem når jeg er i live resultat. klokken hos norsk tipping viser to timer for sent ii forhold til klokken i telefonen. Har vært borte i dette med en annen tlf da var det en time diff., da var det hukket av for sommertid. Hvordan kan man løse dette?

Lenke til kommentar
Her er jeg helt grønn, men jeg har et problem når jeg er i live resultat. klokken hos norsk tipping viser to timer for sent ii forhold til klokken i telefonen. Har vært borte i dette med en annen tlf da var det en time diff., da var det hukket av for sommertid. Hvordan kan man løse dette?

Sjekket dette selv nå, og ser ikke ut til at det er noen innstillinger som gjør noe med dette. Kanskje noe feil i programvaren fra NT?

 

Hvor er det egntlig man endrer på gps instillingene? Er vell ikke på external gps i system.

Bruker tomtom 7. Har det noe for seg og endre på noe?

Slik jeg har forstått det, er det ingen grunn til å fikle med innstillinger på intern gps. De innstillingene gjelder kun for ekstern gps...

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Invisible Shield på Mandag, og nå fikk jeg den idag. Tok den på, og strevde i 2 timer med å få den på. Bare bakparten, og framsiden tok en time. Umulig å få det bra, men vet at det skal ta 2 dager før boblene osv forsvinner. Men akkurat nå føler det ut til at jeg har gått på et bomkjøp.

Lurer på om Martin Fields heller er bedre, får se om 2 dager om Invisible Shield har blitt bedre.

Lenke til kommentar
Jeg bruker ClearGuard som funket ypperlig. Gikk rett på, og boblene var det bare å klemme på å "dra" vekk fra displayet og ut. Det er også laget hull til høytaler og frontlinsa, i motsetning til det originale..

i motsetning til det originale..????

 

Er det på den originale og ja.

Lenke til kommentar
Jeg bruker ClearGuard som funket ypperlig. Gikk rett på, og boblene var det bare å klemme på å "dra" vekk fra displayet og ut. Det er også laget hull til høytaler og frontlinsa, i motsetning til det originale..

 

Er jo det på det orginale også.. Brukt det som var på når du åpnet den du? sjekk eska en gang til, selv om det er litt seint..

Lenke til kommentar

Æsj, Invisible Shield var møkk. Styr unna folkens! Gjorde at vann datt nede i hørehøytallern og gjorde at det ble dugg i 3G kamera. Får håpe det går vekk til slutt. Bare dritten.

 

Tror noen at dugget kommer til å gå vekk inni 3G kamera? Det må jo gå vekk en eller annen dag?

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Mener å ha hørt folk fikk dårlig lyd når det satt på.

Haha, den som sitter på er jo bare transportbeskyttelse og skal fjernes(derfor dekker den også over høyttaleren). Den originale skjermbeskyttelsen må festes på etterpå og har også hull til høyttaler + kamera.

Lenke til kommentar
noen som vet hvorfor oppløsningen på bildene man legger til på kontaktene blir så dårlig? 

Jeg regner med at du har lagt til bildene i Outlook? Hvis du legger til bildene på telefonen blir de fine. Det er fordi Outlook komprimerer bildene tror jeg.

 

 

nei jeg har jeg har gått til menyen "kontakter" og trykket på "legg til i favoritter" og der så la jeg til bilde som jeg har liggende på telefonen fra før.

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat tenkt til å spørre om det samme. Det ser liksom ut som bildeoppløsningen er alt for liten, slik at det blir uklart som f., men det hjelper heller ikke når jeg legger inn et bilde med toppers oppløsning. Noen som har en ide på hva som er galt?

 

Yey, fikk til iaf litt bedre kvalitet.

 

Andre88no:

Når du skal velge bilde, ikke gå inn dit du kan endre hele kontakten liksom. Du finner frem personen du vil endre bilde på, trykker Meny og deretter Endre bilde.

 

Da fikk i alle fall jeg litt bedre kvalitet.

Endret av kimjonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...