Erlendz Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Som jeg skrev i innlegget du siterer, så har jeg opplevd disse problemene på flere routere. Tviler på at det er noe galt med telefonen. Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Som jeg skrev i innlegget du siterer, så har jeg opplevd disse problemene på flere routere. Tviler på at det er noe galt med telefonen. Siden det da ikke er routeren, må det jo være telefonen. Enten noen innstillinger eller rett å slett at den ikke fungerer riktig. Mange på dette og andre forumer lovpriser jo wlanet. Wlanet skal ikke fungere slik du beskrivet. Dette er ikke typisk for Diamond. Min smalt opp på nett rett fra boksen, uten noe justeringer eller noe. Arne M Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, greit nok at det er telefonen. Wlan fungerer jo fint på f.eks. PC-en... Er ikke noen innstillinger. Har sett gjennom alle og klarer ikke finne noe av betydning. Gjør mange på forumet det? Har sett svært mange her på forumet som har klaget over diamantens wlan. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 For å sammenligne med min forrige tlf; Nokia N95, så er wlanet dårligere på Diamond. Hvordan den er i forhold til andre wm mobiler aner jeg ikke. Men, jeg har klart å få diamonden til å fungere på en av de routerne jeg tidligere hadde problemer med, ved å gjøre 2 ting: 1: Jeg enablet 802.11g Only Mode på routeren. Mulig det heter forskjellig på forskjellige routere. 2: Jeg satt innstillingene på tlf til beste ytelse, istedet for beste batteri. Disse 2 tingene hjalp meg med den ene routeren jeg har trøbbel med. Jeg har 1 til jeg skal teste dette på, men ikke vært i nærheten av den enda Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ett lite spørsmål: Fungerer ikke Diamond med Norsk Tippings mobilspill? Skulle hente dette fra nettet, men til min store forskrekkelse er det kun Nokia, SE, Samsung, Motorola og Siemens som listes som kompatible telefoner Diamond støtter vel Java?? Lenke til kommentar
fleppmar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei. Har Tomtom 7, å eget kart på min Diamond. Da jeg installerte Tomtom7, å satte innstillinger til COM-port4, GPS-maskinvareport - ingen, å overføringshastighet til 4800, å administrere GPS automatisk funka den brillefint. (har prøvd å sette overføringshastighet til 9600, men hopper bare tilbake til 4800.) Hadde ikke brukt GPS`en på noen uker, å da jeg skulle bruke den, fikk den aldri skikkelig kontakt. Tok opptil 5min før den fikk en liten GPS posisjon, så falt den ut igjen, å slik fortsetter det. Av å på. Hadde den liggende ute på Terassen å nærmere en halvtime, å fikk fremdeles ikke GPS kontakt. Noen kloke hoder som kan finne utav den? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Nyeste Diamondtweak (0.5) med masse herligheter finner man her edit: Link på forsiden peker mot 0.3 versjonen. edit2: ser at dette er nevnt tidligere.. men ja.. zzz kos - Victurus Endret 13. august 2008 av victurus Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei. Har Tomtom 7, å eget kart på min Diamond. Da jeg installerte Tomtom7, å satte innstillinger til COM-port4, GPS-maskinvareport - ingen, å overføringshastighet til 4800, å administrere GPS automatisk funka den brillefint. (har prøvd å sette overføringshastighet til 9600, men hopper bare tilbake til 4800.) Hadde ikke brukt GPS`en på noen uker, å da jeg skulle bruke den, fikk den aldri skikkelig kontakt. Tok opptil 5min før den fikk en liten GPS posisjon, så falt den ut igjen, å slik fortsetter det. Av å på. Hadde den liggende ute på Terassen å nærmere en halvtime, å fikk fremdeles ikke GPS kontakt. Noen kloke hoder som kan finne utav den? eneste kloke jeg har å si, og som jeg har nevnt mang en gang før , er at man skulle tro at å velge valget "intern gps" på TT7, må være bedre enn å fikle med en masse innstillinger...da slipper man å gjøre det. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Noen som vet hvordan man kan synke flere kalendre samtidig? Og noe jævlig f** som har skjedd med tastaturet, får bare symboler uansett hva f** jeg skriver. pardon my language victurus Endret 13. august 2008 av victurus Lenke til kommentar
fleppmar Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei. Har Tomtom 7, å eget kart på min Diamond. Da jeg installerte Tomtom7, å satte innstillinger til COM-port4, GPS-maskinvareport - ingen, å overføringshastighet til 4800, å administrere GPS automatisk funka den brillefint. (har prøvd å sette overføringshastighet til 9600, men hopper bare tilbake til 4800.) Hadde ikke brukt GPS`en på noen uker, å da jeg skulle bruke den, fikk den aldri skikkelig kontakt. Tok opptil 5min før den fikk en liten GPS posisjon, så falt den ut igjen, å slik fortsetter det. Av å på. Hadde den liggende ute på Terassen å nærmere en halvtime, å fikk fremdeles ikke GPS kontakt. Noen kloke hoder som kan finne utav den? eneste kloke jeg har å si, og som jeg har nevnt mang en gang før , er at man skulle tro at å velge valget "intern gps" på TT7, må være bedre enn å fikle med en masse innstillinger...da slipper man å gjøre det. Heh, den står på intern GPs inne i Tomtom, såee.. Noen bedre? Lenke til kommentar
tfagermoen Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Går det ann å legge inn egen operatørlogo på Diamond. F.eks en i farger som bildet under? Endret 13. august 2008 av tfagermoen Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 er det mulig å bruke kameraet på forsiden til å ta bilder og filme med? f.eks til å ta selvportrett. hvis ja, hvordan? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 er det mulig å bruke kameraet på forsiden til å ta bilder og filme med? f.eks til å ta selvportrett. hvis ja, hvordan? bilder: Fotografier - trykk kamera - trykk skjerm - trykk hjul til høyre - kamera. video: Fotografier - trykk video - trykk skjerm - trykk hjul til høyre - kamera. victurus Lenke til kommentar
victurus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan er det med å bruke diamondtweak og advancedconfig om hverandre? tenker spesielt på muligheten tile sette cache str osv Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Dere må se denne HTC Touch Diamond Launch Event Videoen på 28 min Di har gjort det skikkelig bra med og lage denne telefonen, mye god info utover. Andbefalest på det sterkeste Dere som er glad i denne telefonen vil bare bli enda gladere i den etter og sett denne Endret 14. august 2008 av Digidice Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har sett at folk skriver at den nyeste norske romen ligger på htc.com. Er det slik at når jeg laster ned derfra, velger siden automatisk norsk, eller hvordan laster jeg ned den nyeste norske romen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja, HTCs side velger Norsk automatisk etter serienummer. Gå på HTC og meld deg inn i den klubben... Lurer på noe jeg også, har lagt inn en del programmer, og har litt lyst på å få nytt theme eller noe fett på den. Ser på hacking forumet på XDA, og lurer på om det er bare å installere den filen evt? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Skyt meg om dette er blitt svart på før! Når jeg går på internett med Diamond så får jeg opp at maks antall faner er nådd ( gjerne på side to eller tre når jeg leser Vg, Dagbladet etc. Jeg kommer ikke videre. Npen som har noen tips? At du ikke åpner flere faner? :o Man kan maksimum ha 3 faner oppe på¨en gang. Dette er jo helt latterlig da?? Det vil si at telefonen er helt ubrukelig på nett! Hvis jeg ikke kan gå inn på F. eks TRAFIKANTEN. Velger STOPPESTED og så TIDSPUNKT så får jeg ikke opp siden med tabellen fordi antall faner er nådd? HTC Diamond til salgs på FINN.NO om 10 min Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Faner er slik, antall sider du kan ha oppe samtidig, vet du? Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Vil rom'en bli tilbakestilt etter en hard reset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå