Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har testet alle de themes'ene som brukes sammen med Spb Mobile Shell?

Jeg har prøvd meg på dette i hele kveld, men skjønner ikke bæra hvordan jeg skal får frem de forskjellige themes'ene. Noen som har en liten walkthrough/dummy guide til meg? :D

 

EDIT:

Dere kan jo sjekke f.eks her, på hva slags themes som kan være lekre å ha istedet for Touchflo:

http://www.actualitemobile.com/forum/index...5.html#msg38665

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg kan finne docking til telefonen som også har mulighet for å lade ekstra batteri(orginalt batteri 900mAh). HAr sett dette et sted, men finner det ikke igjen=S

 

takker for svar!

 

 

 

 

skjønner ikke hvorfor folk maser sånn om de animasjonene, telefonen er mye bedre etter 1.93 versjonen. Synes det er bra at noe så betydningsløst som det ble ofret

Jeg kjøpte dokking på IdeData, uorignalt, men kan lade ekstra batteri ved siden av :)

Lenke til kommentar

Noen som har noe peiling på hvordan en bruker geotag på Diamond'en?

Siden det er en gps på denne, må den jo kunne "tagge" bildene med lengde og breddegrader, eller er jeg helt på jordet?

Hvis det er noen som kan gi en "oppskrift" fra a-å om hvordan en evt enabler denne fungsjonen, samt linker til programmer som en kan bruke for å laste opp bilder, feks til google earth, hadde jeg vært glad!! (trenger oppskriften med teskje...)

Lenke til kommentar
Noen som har noe peiling på hvordan en bruker geotag på Diamond'en?

Siden det er en gps på denne, må den jo kunne "tagge" bildene med lengde og breddegrader, eller er jeg helt på jordet?

Hvis det er noen som kan gi en "oppskrift" fra a-å om hvordan en evt enabler denne fungsjonen, samt linker til programmer som en kan bruke for å laste opp bilder, feks til google earth, hadde jeg vært glad!! (trenger oppskriften med teskje...)

Det er nok litt mer avansert enn bare å enable en funksjon. Du trenger et program for å lage en .gpx fil (eller tilsvarende) og et program for å koble informasjon fra denne filen og bildene. Jeg benytter programmet gpslogger på mobilen for å lage filen, for deretter å koble dette med programmet goesetter på pc etterpå. Jeg har prøvd flere programmer, men liker dette best hittil. Jeg bruker det ikke til bilder jeg tar med mobilen, men med speilrefleks.

 

Jeg har tenkt å skrive en skrive en guide på bloggen min, men har ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar

Mange av mine tidligere (da ikke WM-mobiler) har hatt en fin bursdags-funksjon for å legge inn i kalenderen. Der man skriver opp årstall født, dato, etc.

 

Har ikke funnet noe lignende i WM foruten å lage en avtale som varer i 1min el. Finnes dette eller er dette en funksjon som ble litt for vanskelig å legge inn. :ermm:

Lenke til kommentar

Har et problem med lyden på Diamond. Høyttaleren virker rett og slett ikke til tider. Etter en restart fungerer lyden greit, men hvis alarmen har ringt eller jeg har mottatt et anrop, er det ikke lyd ved neste anrop, melding el alarm. Dette skjer ikke hver gang, men har opplevd det flere ganger de siste dagene i alle fall. Har enda ikke oppgradert til 1.97. Kan det ha noe å gjøre med den omtalte bug'en på lydforsterkingen å gjøre? Andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får vekk den irreternede "retting av nye veier" boksen som opptar hele skjermen min i tomtom7?

Forsøkte og rette navnet på en vei, men i ettertid har den boksen ikke forsvunnet.

 

Edit. Fant det ut. Merk posisjon med kartfeil [ ]

Endret av Teac
Lenke til kommentar
hey er det noen som har ett sammenligningsbilde av en touch diamond med standar batteri og det 1340mAH batteriet? bare lurer på hvor mye større mobilen blir. 

 

noen som vet hvor mye lengre man faktisk kan bruke mobilen med 1340mAH batteriet?

 

Sjekk side 49 i forumet.

Det er 1800MAH batteriet elns, 1340 er ikke så mye større tror jeg da.

Lenke til kommentar
hey er det noen som har ett sammenligningsbilde av en touch diamond med standar batteri og det 1340mAH batteriet? bare lurer på hvor mye større mobilen blir. 

 

noen som vet hvor mye lengre man faktisk kan bruke mobilen med 1340mAH batteriet?

 

Sjekk side 49 i forumet.

Det er 1800MAH batteriet elns, 1340 er ikke så mye større tror jeg da.

Det er nok mindre :p

Uansett, 1800 mAh batteriet ødela for gps signaler, forhåpentligvis gjør vel ikke 1340mAh batteriet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...