JosteinW Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ingen andre her som bruker det som kalles kun tastatur når dem skriver meldinger? Hvor finner dere i tilfelle ? -tegnet??? Se side 67, innlegg av Vice. Du kan også sjekke side 70, innlegg av qweac. Kanskje en av de løsningene kan funke for deg. Lenke til kommentar
Babality Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Trenger hjelp med muligens en S2P bug. Lastet opp nye sanger etter at jeg installerte programmet, men disse nye sangene er usynlige i listen når jeg trykke knappen i toppen høyre hjørnet på spilleren. Sangene er der, og de kan trykkes på, men istedetfor å se navnet ser jeg bare den grå-svarte bakgrunnen.. Sangene som ble lastet opp tidligere er synlige og vises som de skal Endret 10. august 2008 av AwaZ Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Trenger hjelp med muligens en S2P bug. Lastet opp nye sanger etter at jeg installerte programmet, men disse nye sangene er usynlige i listen når jeg trykke knappen i toppen høyre hjørnet på spilleren. Sangene er der, og de kan trykkes på, men istedetfor å se navnet ser jeg bare den grå-svarte bakgrunnen.. Sangene som ble lastet opp tidligere er synlige og vises som de skal Second that. Opplever denne buggen selv, og det er utrolig irriterende. Men heldigvis har jeg ikke så mange sanger innpå enda, så går greit å browse fra "scratch". Lenke til kommentar
gingur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ingen andre her som bruker det som kalles kun tastatur når dem skriver meldinger? Hvor finner dere i tilfelle ? -tegnet??? Se side 67, innlegg av Vice. Du kan også sjekke side 70, innlegg av qweac. Kanskje en av de løsningene kan funke for deg. Takker, men er klar over disse. Før jeg innstallerer en annen løsning hadde jeg håpet noen kunne forklare hvor en finner spørsmålstegnet i nevnte tataturoppsett?? Som nevnt tidl. ÆØÅ problemet som mange andre tydeligvis har, D har jeg ikke forstått hvorfor dem har?? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er der pluss tegnet er på et vanlig tastatur. Trykk shift så ser du det øverst til høyre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg tok den løsningen på side 70, og jeg anger ikke. Fungerer supert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) ... Endret 10. august 2008 av Raste Lenke til kommentar
gingur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er der pluss tegnet er på et vanlig tastatur. Trykk shift så ser du det øverst til høyre. Da må du gi meg det med teskje,,! hehe,, Ser ikke ?????? her. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hmm har et problem. Får ikke avinstallert et program, er det noen andre måter jeg kan gjøre det på? Skal avinstallere Wifirouter. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan kan man få themes som man kan skifte med 3Dconfig programmet? Folk legger ut themes, men dem prater om Manilla og masse annet. Kan jeg bruke de themes som folk legger ut med programmet? Noen som evt kan linke til meg forskjellige themes som er fine? Du kan laste ned noen av de som han som lagde TF3D config programmet har lagt ut i en tråd som heter themes for TF3D elns, du finner det på xda forumet under diamond. Hmm har et problem. Får ikke avinstallert et program, er det noen andre måter jeg kan gjøre det på?Skal avinstallere Wifirouter. Du får ikke avinstalert dette under instilinger-system tab-fjern programmer ? vis du ikke får avinstalert det der vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Takk for svar. Nope, fikk ikke fjernet det i "fjern programmer", men tok på en formatering på mobilen så det løste seg. Men, alle de themes som blir linket til i tråden, kan jeg bruke de? De vil vel ikke fucke opp mobilen hvis dem ikke fungerer? If someone want the chunghwa theme, here it is. Just copy the files to the windows dir of the diamond. http://rapidshare.com/files/13617681...nila2.zip.html It will not change your version of manila, thats only the config files and the image files of the manila. So you can stay with your actual manila version. Its full english. The Chunghwa.tsk file is also included, just changed it in the today settings. Kan jeg bruke den, han linker til der? Endret 11. august 2008 av Raste Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ja, det kan du. Manila er TouchFLO 3D themet som fulgte med mobilen. Lenke til kommentar
hereng Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det mulig og redigere touchflo menyen sånn at man kan få s2p spilleren til og komme opp i steden for musikkspilleren til HTC? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Har nå fått instalert 1.93 endelig, mye bedre enn 1.37 ihvertfall Godt at den er raskere ^^ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Håper det kommer ny firmware med animasjonene tilbake og som er like raskt ca. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Tviler jeg på, siden grunnen (eller ihvertfall 1 av grunnene) til at den er raskere er at animasjonene er vekk. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva er det jeg hører om at animasjonene er vekke?! Hadde tenkt å kansellerere iPhone tingen min og gå til anskaffelse av en slik tlf selv. :O Men det der hørtes rart ut (mtp animasjonene)?? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne docking til telefonen som også har mulighet for å lade ekstra batteri(orginalt batteri 900mAh). HAr sett dette et sted, men finner det ikke igjen=S takker for svar! skjønner ikke hvorfor folk maser sånn om de animasjonene, telefonen er mye bedre etter 1.93 versjonen. Synes det er bra at noe så betydningsløst som det ble ofret Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg spør igjen, Når jeg trykker på setup på feks simfix blir skjermen på telefonen hvit og etter en stund går den over til tastelås funksjon. Og fremdeles er alle det sim og telefonkontakter på listen. Touchflo3d finner jeg heller ikke under programmer. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva er det jeg hører om at animasjonene er vekke?! Hadde tenkt å kansellerere iPhone tingen min og gå til anskaffelse av en slik tlf selv. :O Men det der hørtes rart ut (mtp animasjonene)?? Animasjonene vi snakker om er de som er i TF3D, når du går fra meldinger til musikk f.eks. så slider det ut og inn på 1.37 rom, men på 1.93 så er dette fjernet men til gjengjeld så er det MYE raskere. Søk på htc touch diamond 1.93 elns på youtube så da kan du se det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå