Christoffer99 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Takk for svar! OK -NoData har altså ingenting for seg..? (for oss somm er så "hekta at vi er her?) -- hvis en er oppdatert o opplyst nok til å ha fått med seg hvor en finner NoData, Hvordan en laster ned, hvordan en installerer,Hvordan en bruker, og kanskje hvorfor..?Da kan en fint klare seg uten! Mange (inkl meg) liker å være på den helt sikre siden, skulle du være uheldig å bruke internett på edge eller 3g, kan regningen din fort bli dyr, er noen som har nevnt regninger på 10-80k her. Ok, saa etter jeg har installert 1.93 kan jeg faa tilbake swipe animasjonene gjennon Diamond Tweak? Hvor og hvordan? *BUMP* D er nok ønsketenking! Dvs ikke mulig. Gled deg over at det meste funker raskere allikavæl..! Quote Christoffer99 paa side 66: Det at den nye romen fjerner animasjonene er kjent, og sagt før i tråden, så vis du hadde lest alt her, så hadde du fått med deg det Last ned den nyeste diamondtweaks så blir det fiksa. Den kan du enable i diamondtweaks f.eks. Som gingur sier, så svarte jeg på 3spm i den posten, i 1.93 ROMen er det ikke mulig å ha mer animasjoner enn det som er der, og det er også grunnen til at den er så rask, animasjonene gjør den seinere, derfor fjerna de animasjonene, eneste måten og få de tilbake på er og skaffe 1.37 igjen. Hva er den nyeste ROM'en?Sto et eller annet på HTC sine sider at alle data vil bli borte? Stemmer det? Du finner den på htc.com under e club, registrer deg der, registrer telefonen og last ned. Alt som er innpå telefonen vil bli borte, er som om du formaterer dataen, bare at det blir litt bedre siden du får da 1.93 og ikke 1.37 lenger. Du vil beholde alt som er på den interne disken(4gb). Endret 10. august 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan skaffer man 1.37 igjen ? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan skaffer man 1.37 igjen ? Trur noen har lagt den ut på xda forumet, prøv å søk etter den der. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Noen som vet om det er noen norske buttiker/nettbutikker som selger HTC Touch Diamond silicon case? Eller utenlandske nettbutikker som selger til Norge,til en fornuftig pris. Endret 10. august 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Noen som vet om det er noen norske buttiker/nettbutikker som selger HTC Touch Diamond silicon case? Eller utenlandske nettbutikker som selger til Norge,til en fornuftig pris. Ebay er alltid safe. Tar som oftest noen dager... Selv venter jeg på mobilholder med lader til bilen. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Jeg har nå vært uten egen data noen uker nå, også lurte jeg på om jeg skulle fått inn 1.93 rom nå som jeg har fått tak i en data for noen dager, men dette er vista og syntes jeg hørte noen som sa at du måtte instalere noen tillegs programmer på vista? Tilfelle, hva? Og hvor kan jeg finne det? edit: Gikk innpå htc.com, logga på htc e-club også skal jeg laste ned ROMen, så ser jeg at det menyen med nedlastninger er borte/flytta og at det er ringetoner der isteden? Ja jeg har registrert telefonen der, så det er ikke det som er problemet, og jeg har også sett hvor jeg kan laste den ned der fra før av, men det er ikke der nå. Endret 10. august 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Jeg har nå vært uten egen data noen uker nå, også lurte jeg på om jeg skulle fått inn 1.93 rom nå som jeg har fått tak i en data for noen dager, men dette er vista og syntes jeg hørte noen som sa at du måtte instalere noen tillegs programmer på vista? Tilfelle, hva? Og hvor kan jeg finne det? edit: Gikk innpå htc.com, logga på htc e-club også skal jeg laste ned ROMen, så ser jeg at det menyen med nedlastninger er borte/flytta og at det er ringetoner der isteden? Ja jeg har registrert telefonen der, så det er ikke det som er problemet, og jeg har også sett hvor jeg kan laste den ned der fra før av, men det er ikke der nå. Se på nytt ligger der To access HTC's device upgrades, drivers and hotfixes, please head over to our Support section. Endret 10. august 2008 av fjertbert Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Jeg har nå vært uten egen data noen uker nå, også lurte jeg på om jeg skulle fått inn 1.93 rom nå som jeg har fått tak i en data for noen dager, men dette er vista og syntes jeg hørte noen som sa at du måtte instalere noen tillegs programmer på vista? Tilfelle, hva? Og hvor kan jeg finne det? edit: Gikk innpå htc.com, logga på htc e-club også skal jeg laste ned ROMen, så ser jeg at det menyen med nedlastninger er borte/flytta og at det er ringetoner der isteden? Ja jeg har registrert telefonen der, så det er ikke det som er problemet, og jeg har også sett hvor jeg kan laste den ned der fra før av, men det er ikke der nå. Se på nytt ligger der To access HTC's device upgrades, drivers and hotfixes, please head over to our Support section. Ah ok, fant det der ja, takk Det sprite back up prøvde jeg å laste ned men da kom "Sorry, this software download is not suitable for your device " etter jeg skreiv inn serial nummeret (det var riktig serial nummer, brukte det samme som jeg gjorde når jeg lasta ned ROMen). Men, er det noen som vet det om jeg kan få instalert den nye ROMen ved bruk av vista? Eller om jeg trenger noen tillegsprogrammer? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Jeg har nå vært uten egen data noen uker nå, også lurte jeg på om jeg skulle fått inn 1.93 rom nå som jeg har fått tak i en data for noen dager, men dette er vista og syntes jeg hørte noen som sa at du måtte instalere noen tillegs programmer på vista? Tilfelle, hva? Og hvor kan jeg finne det? edit: Gikk innpå htc.com, logga på htc e-club også skal jeg laste ned ROMen, så ser jeg at det menyen med nedlastninger er borte/flytta og at det er ringetoner der isteden? Ja jeg har registrert telefonen der, så det er ikke det som er problemet, og jeg har også sett hvor jeg kan laste den ned der fra før av, men det er ikke der nå. Se på nytt ligger der To access HTC's device upgrades, drivers and hotfixes, please head over to our Support section. Ah ok, fant det der ja, takk Det sprite back up prøvde jeg å laste ned men da kom "Sorry, this software download is not suitable for your device " etter jeg skreiv inn serial nummeret (det var riktig serial nummer, brukte det samme som jeg gjorde når jeg lasta ned ROMen). Men, er det noen som vet det om jeg kan få instalert den nye ROMen ved bruk av vista? Eller om jeg trenger noen tillegsprogrammer? Den nye ROM-en kan innstaleres fra vista uten problemer. Har selv gjort det uten å legge inn noen ekstra programmer. Eneste jeg har lagt inn er det der Device Center som følgte med på CD-en. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Instalerte Softkeyboard, så nå er all grafikken vridd under der jeg skriver SMS. Noen som har noe aning hva som kan ha skjedd, klare ikke skrive en melding nå når det ser sånt ut. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Jeg har nå vært uten egen data noen uker nå, også lurte jeg på om jeg skulle fått inn 1.93 rom nå som jeg har fått tak i en data for noen dager, men dette er vista og syntes jeg hørte noen som sa at du måtte instalere noen tillegs programmer på vista? Tilfelle, hva? Og hvor kan jeg finne det? edit: Gikk innpå htc.com, logga på htc e-club også skal jeg laste ned ROMen, så ser jeg at det menyen med nedlastninger er borte/flytta og at det er ringetoner der isteden? Ja jeg har registrert telefonen der, så det er ikke det som er problemet, og jeg har også sett hvor jeg kan laste den ned der fra før av, men det er ikke der nå. Se på nytt ligger der To access HTC's device upgrades, drivers and hotfixes, please head over to our Support section. Ah ok, fant det der ja, takk Det sprite back up prøvde jeg å laste ned men da kom "Sorry, this software download is not suitable for your device " etter jeg skreiv inn serial nummeret (det var riktig serial nummer, brukte det samme som jeg gjorde når jeg lasta ned ROMen). Men, er det noen som vet det om jeg kan få instalert den nye ROMen ved bruk av vista? Eller om jeg trenger noen tillegsprogrammer? Den nye ROM-en kan innstaleres fra vista uten problemer. Har selv gjort det uten å legge inn noen ekstra programmer. Eneste jeg har lagt inn er det der Device Center som følgte med på CD-en. Jeg har windows mobile device center instalert, så burde vel gå fint da, får gjøre det i morra. Lenke til kommentar
gingur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Denne finner du også på en av de CD'r som fulgte med "devicen" Kalles der Diamondbackuptool mener jeg.. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Denne finner du også på en av de CD'r som fulgte med "devicen" Kalles der Diamondbackuptool mener jeg.. Dette er vel ikke det samme da? Finnes flere backup programmer enn det. Lenke til kommentar
gingur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Denne finner du også på en av de CD'r som fulgte med "devicen" Kalles der Diamondbackuptool mener jeg.. Dette er vel ikke det samme da? Finnes flere backup programmer enn det. Det er nok det samme ja! Brukte dette iforb. m flashing av 1.93 ROMen -Men, du har rett i at det finnes mange flere backupløsninger. Dessverre er det ikke en klar ENER, så langt jeg har klart å finne ut iafall.. Savner en skikkelig løsning med kontakter,mail,sms,mms,avtaler mellom PC/Winmobil. På XDA-developers forumet finnes det flere som jobber med å lage en løsning for å lettere kunne legge tilbake programmer, registerendringer, innstillinger mm. kanskje litt avansert for massene men..? se: http://forum.xda-developers.com/showthread...ghlight=SASHIMI Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Denne finner du også på en av de CD'r som fulgte med "devicen" Kalles der Diamondbackuptool mener jeg.. Dette er vel ikke det samme da? Finnes flere backup programmer enn det. Savner en skikkelig løsning med kontakter,mail,sms,mms,avtaler mellom PC/Winmobil. Kan du ikke bruke outlook til det da? :o Lenke til kommentar
gingur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ingen andre her som bruker det som kalles kun tastatur når dem skriver meldinger? Hvor finner dere i tilfelle ? -tegnet??? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvordan kan man få themes som man kan skifte med 3Dconfig programmet? Folk legger ut themes, men dem prater om Manilla og masse annet. Kan jeg bruke de themes som folk legger ut med programmet? Noen som evt kan linke til meg forskjellige themes som er fine? Lenke til kommentar
gingur Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er Sprite back Up Tool til Diamond? Denne finner du også på en av de CD'r som fulgte med "devicen" Kalles der Diamondbackuptool mener jeg.. Dette er vel ikke det samme da? Finnes flere backup programmer enn det. Savner en skikkelig løsning med kontakter,mail,sms,mms,avtaler mellom PC/Winmobil. Kan du ikke bruke outlook til det da? :o Kontakter og avtaler - ja. Resten - NEI. Skal sies at det er gml sms / mms som stort sett er utfordringen. Fikk overført det meste med jeyo mob comp når jeg skiftet ut min gml Winmobil 5.0 sak mot Diamond. Men noen meldinger forsvant av en eller anna grunn.. Misstenker at årsaken var noen kontakter som har fått nytt nr eller er slettet.? Har ikke lagt mer jobb i å finne ut av. Har jo meldingene på Jeyoprogrammet på dataen. Men mitt ønske er ett PCprogram som en kan lagre/redigere/sende/motta osv.. ifra SE ,Nokia, Winmobiler og alle andre. Før jeg ble Winmobilbruker for ca 4 år siden hadde jeg SE, jeg har jo backup av meldinger osv. i FloatMobil som forøvrig er ett mer brukervennlig og bra program til dette enn noe jeg har sett til WM. Men hvis jeg evt skulle ønske å få dette overført til min WM, da har jeg ett problem..! Eller noen her med en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå