EasyShare Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Heisann Er det noen som vet hvordan man får god lyd via musikkspilleren. Hos meg er det null bass! Har prøvd med bassforsterker osv. Men får ikke bass! Noen tips? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Heisann Er det noen som vet hvordan man får god lyd via musikkspilleren. Hos meg er det null bass! Har prøvd med bassforsterker osv. Men får ikke bass! Noen tips? Er en bug i spilleren når du aktivierer lydforsterkeren. For å få bassen tilbake må du gå inn i lydforsterkeren og deaktivere den. Mens du enda er der inne stiller du lyden opp eller ned med hardware knappene på siden av telefonen. Bassen vil da komme tilbake. Etterpå kan du aktivere lydforsterkeren igjen, men neste gang du kobler til headset vil bassen forsvinne igjen, og du må gjøre dette på ny. Har du oppdatert ROM? Tror dette skal være fikset der, men skal ikke si det helt sikkert. Endret 4. august 2008 av -Bushman- Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Som sagt før i tråden sliten jeg også med å finne de riktige innstillingene til internett. Har abonnemang fra Tele2-Netcom. Alt fungerte fint den første dagen, helt til den begynte å automatisk finne tilkoblinger. Har nå slått det av, men til ingen nytte. Har prøvd konfiguratoren som dere linket til, men cab-filen(som lastes ned her) klares ikke å åpnes innepå mobilen. Gjør jeg det feil? Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor finner jeg den nye ROMen og er den norsk? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor finner jeg den nye ROMen og er den norsk? Ja, den er norsk http://www.htc.com/member/login.aspx - registrer deg og produktet ditt - last ned. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor finner jeg den nye ROMen og er den norsk? Ja, den er norsk http://www.htc.com/member/login.aspx - registrer deg og produktet ditt - last ned. Fjernes alt på tlf når man oppdaterer tlf med ny ROM? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Ja, alt fjernes edit: bortsett fra det som er lagret på sim-kort og eventuelt minnekort. Endret 4. august 2008 av jale Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, alt fjernes edit: bortsett fra det som er lagret på sim-kort og eventuelt minnekort. minnekort er det jo ikke på den så.... Tenkte siden det var 2 lagringsteder at den kanskje la ROM´en på den ene og harddisken på 4 gig ikke ble rørt.. men men... Får vel legge alt inn på nytt da... Lenke til kommentar
happyneppy Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Heisann Er det noen som vet hvordan man får god lyd via musikkspilleren. Hos meg er det null bass! Har prøvd med bassforsterker osv. Men får ikke bass! Noen tips? Er en bug i spilleren når du aktivierer lydforsterkeren. For å få bassen tilbake må du gå inn i lydforsterkeren og deaktivere den. Mens du enda er der inne stiller du lyden opp eller ned med hardware knappene på siden av telefonen. Bassen vil da komme tilbake. Etterpå kan du aktivere lydforsterkeren igjen, men neste gang du kobler til headset vil bassen forsvinne igjen, og du må gjøre dette på ny. Har du oppdatert ROM? Tror dette skal være fikset der, men skal ikke si det helt sikkert. Hei! Lastet ned og installerte ny rom i går, funker som bare fy! Lydforsterkeren er fikset (som det ble spekulert i her), i tillegg er mobilen blitt MYE raskere, det er lettere å velge byer i værprogrammet, også videre.... En annen liten ting, alt som ligger under intern lagring, blir ikke slettet, som noen later til å tro.. Anbefaler romoppdateringen på det varmeste, synes telefonen er blitt enda bedre! Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nå får ikke jeg synkronisert med synkroniseringsenter... jeg får opp tlf, men den kjører ikke selve syncen... Noen som har opplevd det samme? Dette er etter jeg har installert den nye ROM´en. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Noen har som har på e-mail push hele dagen og ringer og sender mye sms som kan si noe om batterikapasiteten på denne telefonen? er den helt ille eller holder den et par dager hvertfall? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg har 2 dager med push mail på. Det avhenger veldig av bruken din, dekningen der du befinner deg og antall e-post du får per dag. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 får alt fra 5-35 mail om dagen. ringer vel mellom 1 og 2,5 time og sender ca 30 sms:) ville du tro jeg hadde den to dager da? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Den holder i alle fall et døgn, så da kan du jo bare lade den om natten. 2.5time samtale er jo 50% av taletiden på telefonen så da svekkes jo standbytiden med 50% også. I tillegg er jo skjermen et stort strømsluk, så jo lengre tid du bruker på å sende en SMS og lese svaret jo mer strøm bruker den - man kan med fordel skru ned lysstyrken for å begrense dette Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 høres jo greit ut men hater tanken på og lade hver kveld.. men men kanskje jeg skulle vente på touch pro og se om den er noe bedre.. Lenke til kommentar
reitsma Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nå får ikke jeg synkronisert med synkroniseringsenter... jeg får opp tlf, men den kjører ikke selve syncen... Noen som har opplevd det samme?Dette er etter jeg har installert den nye ROM´en. Du mener active sync? Har hatt samme problem, du må slette telefon fra active sync og innstillinger på telefon, da funker den igjen, soft reset hjelper oftest og. Ellers kan du ringe HTC support de er flinke til å hjelpe til Lenke til kommentar
fanten83 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Har nå installert siste rom sammen med DiamondTweaks! Skulle jeg aldri gjort. Nye rommet er kanskje raskere men det funker dårlig på min tlf. Når jeg blar sidelengs i menyen (ikke nede på linjen, men med "flikk-metoden" glir det ikke lenger mellom menybildene. Det bare popper opp. Kjedelig. DiamondTweaks tok også bort batteri-indikatoren min. Prøver å få den tilbake ved å velge den under display -> taskbar. Men det går ikke. Batteri-indikator (deafault)og Time lar seg ikke velge. Bare Date, Date and Time og Display Nothing. Display nothing "spiser opp" halve antenne-ikonet for GSM... så det ser meget stygt ut.. Så til et siste problem som skyldes menneskelig svikt Hvor er det fjerner den boksen som popper opp når man får ny sms? Jeg slo den på for en stund siden men husker ikke hvor Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvor er det fjerner den boksen som popper opp når man får ny sms? Jeg slo den på for en stund siden men husker ikke hvor Start - Innstillinger - Lyd og varslinger - Varslinger - Velg Ny SMS i nedtrekkslisten - Huk av for vis melding på skjerm Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Funker det med flere mail kontoer på diamond tenker da på en jobb og en privat? eller blir det kluss i menyen. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Funker det med flere mail kontoer på diamond tenker da på en jobb og en privat? eller blir det kluss i menyen. Du kan ha 1 e-postkonto via exchange server OG opptil 8 pop3/imap konti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå