Gå til innhold

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

Er det noen som vet hvordan man får god lyd via musikkspilleren. Hos meg er det null bass! Har prøvd med bassforsterker osv. Men får ikke bass! :thumbdown:

Noen tips? :dontgetit:

Er en bug i spilleren når du aktivierer lydforsterkeren. For å få bassen tilbake må du gå inn i lydforsterkeren og deaktivere den. Mens du enda er der inne stiller du lyden opp eller ned med hardware knappene på siden av telefonen. Bassen vil da komme tilbake. Etterpå kan du aktivere lydforsterkeren igjen, men neste gang du kobler til headset vil bassen forsvinne igjen, og du må gjøre dette på ny.

Har du oppdatert ROM? Tror dette skal være fikset der, men skal ikke si det helt sikkert.

Endret av -Bushman-
Lenke til kommentar

Som sagt før i tråden sliten jeg også med å finne de riktige innstillingene til internett.

Har abonnemang fra Tele2-Netcom. Alt fungerte fint den første dagen, helt til den begynte å automatisk finne tilkoblinger. Har nå slått det av, men til ingen nytte.

Har prøvd konfiguratoren som dere linket til, men cab-filen(som lastes ned her) klares ikke å åpnes innepå mobilen. Gjør jeg det feil?

Lenke til kommentar
Ja, alt fjernes

edit:

bortsett fra det som er lagret på sim-kort og eventuelt minnekort.

minnekort er det jo ikke på den så.... Tenkte siden det var 2 lagringsteder at den kanskje la ROM´en på den ene og harddisken på 4 gig ikke ble rørt.. men men...

Får vel legge alt inn på nytt da...

Lenke til kommentar
Heisann

Er det noen som vet hvordan man får god lyd via musikkspilleren. Hos meg er det null bass! Har prøvd med bassforsterker osv. Men får ikke bass! :thumbdown:

Noen tips? :dontgetit:

Er en bug i spilleren når du aktivierer lydforsterkeren. For å få bassen tilbake må du gå inn i lydforsterkeren og deaktivere den. Mens du enda er der inne stiller du lyden opp eller ned med hardware knappene på siden av telefonen. Bassen vil da komme tilbake. Etterpå kan du aktivere lydforsterkeren igjen, men neste gang du kobler til headset vil bassen forsvinne igjen, og du må gjøre dette på ny.

Har du oppdatert ROM? Tror dette skal være fikset der, men skal ikke si det helt sikkert.

Hei!

Lastet ned og installerte ny rom i går, funker som bare fy!

Lydforsterkeren er fikset (som det ble spekulert i her), i tillegg er mobilen blitt MYE raskere, det er lettere å velge byer i værprogrammet, også videre.... En annen liten ting, alt som ligger under intern lagring, blir ikke slettet, som noen later til å tro..

Anbefaler romoppdateringen på det varmeste,

synes telefonen er blitt enda bedre!

Lenke til kommentar

Den holder i alle fall et døgn, så da kan du jo bare lade den om natten.

2.5time samtale er jo 50% av taletiden på telefonen så da svekkes jo standbytiden med 50% også.

I tillegg er jo skjermen et stort strømsluk, så jo lengre tid du bruker på å sende en SMS og lese svaret jo mer strøm bruker den :) - man kan med fordel skru ned lysstyrken for å begrense dette

Lenke til kommentar
Nå får ikke jeg synkronisert med synkroniseringsenter... jeg får opp tlf, men den kjører ikke selve syncen... Noen som har opplevd det samme?

Dette er etter jeg har installert den nye ROM´en.

Du mener active sync?

Har hatt samme problem, du må slette telefon fra active sync og innstillinger på telefon, da funker den igjen, soft reset hjelper oftest og. Ellers kan du ringe HTC support de er flinke til å hjelpe til :yes:

Lenke til kommentar

Har nå installert siste rom sammen med DiamondTweaks! Skulle jeg aldri gjort. Nye rommet er kanskje raskere men det funker dårlig på min tlf. Når jeg blar sidelengs i menyen (ikke nede på linjen, men med "flikk-metoden" glir det ikke lenger mellom menybildene. Det bare popper opp. Kjedelig.

DiamondTweaks tok også bort batteri-indikatoren min. Prøver å få den tilbake ved å velge den under display -> taskbar. Men det går ikke. Batteri-indikator (deafault)og Time lar seg ikke velge. Bare Date, Date and Time og Display Nothing. Display nothing "spiser opp" halve antenne-ikonet for GSM... så det ser meget stygt ut..

Så til et siste problem som skyldes menneskelig svikt ;) Hvor er det fjerner den boksen som popper opp når man får ny sms? Jeg slo den på for en stund siden men husker ikke hvor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...