Digidice Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 USB device not recohnized er en typisk feilmelding som kommer om USB kabelen er skadet, eller at USB porten ikke leverer nok strøm. Sørg for at den ikke er koblet til via en USB hub og test gjerne en annen USB kabel om du har Takker, det va kabelen som ikke virka. Prøvde an annen så nå virker alt Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Last ned no data, og disable de tinga som er der innpå det programmet.Også gå på instilinger-telefon-bånd-skift den øverste fra auto til gsm. Da vil du ikke bruke 3g, men edge, og det ville ikke ta så mye betteri. Forresten, når man instalerer 1.93, så trenger man vel ikke noe hard spl eller hva det nå heter? det er vel bare til custom roms? Eller burde man ha det her og? Må være ærlig jeg forsto ikke en dritt av det der... noen som kan forklare det bedre?? er ikke noe teknofreak. og er første WM tlf jeg har... Vis du også tar deg tid til å lese førsteposten i denne tråden før du spør, hadde du funnet svar der. Slå av 3G'-> Startmeny-innstillinger-telefon-bånd fanen-velg nettype-velg gsm (ikke auto). Om du har planer om å surfe nettet eller ha en video samtale burde du ha 3G aktivert. Last ned en ny Comm Manger for å lett så av på på 3G her > her < Anbefales!! Slå av datatrafikk'-> Flere brukere er redde for at mobilen bruker datatrafikk når de ikke ønsker det. Med programmet nodata kan du lett slå av og på datatrafikken. Du vil fortsatt kunne ringe og mota sms selvfølgelig. Last ned programmet > her < Anbefales!! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som vet om det kan legges inn en flashplayer i Opera, slik at jeg kan se flash animasjoner? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som har hatt problemer med internett på mobilen etter å ha oppdatert til 1.93? Da jeg våkna opp i dag var det ikke mulig å koble til ved edge eller 3G(der Edge og 3G ikonet står er det bare bilde av to piler, likt som når mobilen er tilkoblet pcen, bare med en X nederst i høyre hjørne). Når jeg trykker på ikonet står det at ingen dataøkter er aktive=S Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kanskje du har NoData på? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kanskje du har NoData på? Trenger man egentlig NoData når man har den nye com manager til å skru av 3G? Og til trådstarter, er det mulig å legge inn noen erfaringer med oppdateringene i førsteposten? stooooooor klem Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kanskje du har NoData på? Trenger man egentlig NoData når man har den nye com manager til å skru av 3G? Ja, absolutt! Folk skrur av 3G fordi det suger batteri, men når du skrur av 3G bruker telefonen Edge istedet.. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hehe, ok, greit å vite. Dog får jeg ikke til å sende MMS, selv om den er enablet på nodata. Er det annet som kan påvirke denne instillingen? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hehe, ok, greit å vite. Dog får jeg ikke til å sende MMS, selv om den er enablet på nodata. Er det annet som kan påvirke denne instillingen? prøv operatør konfiguratoren på smartmobil.no, om du ikke allerede har gjort det da. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eventuelt Start - Innstillinger - Tilkoblinger - Tilkoblingsoppsett Dersom du har Telenor, Netcom, Ventelo eller Network Norway Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Merkbart raskere TouchFLO etter ny ROM update(1.93) http://gizmodo.com/5019640/htc-touch-diamond-hands+on-update Lenke til kommentar
tysnics Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Start - Innstillinger - Telefon - Bånd - Sett øverste valg fra auto til GSM. Du vil da slå av 3g, men beholde GSM, litt trengere nett, men bedre batteri Eller laste ned nyeste comm manager. Da kan man skru av og på 3G på samme måte som man skrur av og på wifi,flymodus osv. Har ikke sett noen nye downloads av denne på htc.com?? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=402012 der finner du den hvor skal jeg legge inn filene på tlf for å så det til å virke? og hva er NoData? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har prøvd både konf.operatoren og Nodata har jeg mms på, og jeg har sjekket tilkoblingsoppsettet. hmrprf Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Har prøvd både konf.operatoren og Nodata har jeg mms på, og jeg har sjekket tilkoblingsoppsettet. hmrprf Prøv å enable alt som er i NoData og se om det funker da. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som vet om en lett måte å gjøre om alle navene i kontakt listen på, for nå står det slikt: Etternavn;Navn, jeg ønsker å ha Navn Etternavn. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Her har du et program som kan endre måten kontaktene vises i kontaktlista http://shubaroo.com/index.php?module=contact Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 prøvde det nå, men det gjorde ingen forsell Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 prøvde det nå, men det gjorde ingen forsell Da gjorde du det ikke riktig. Den fungerer fint hos meg Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) prøvde det nå, men det gjorde ingen forsell Da gjorde du det ikke riktig. Den fungerer fint hos meg Kanskje du kan forklare hvordan du gjore det da? For det er jo kun å velge hvordan kontakene skal vises også skal det jo skjer noe.. Endret 3. august 2008 av Neverio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå