Andy1990 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 noen som kan gi meg linken til hvor jeg kan laste ned den nye ROMen? finner den ikke på HTC e-club =/ Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Registrer produktet ditt først. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har et lite problem her når jeg prøver å ringe ut til folk. Jeg kan motta telefoner men jeg greier ikke å ringe ut til folk. Når jeg prøver å ringe ut så får jeg melding om at tjenesten ikke er tilgjengelig. Noen som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ok, hvem hard spl versjon bruker du da? Jeg brukte: "Unsigned-Hard-SPL-Diamond-OliNex.zip" Lenke til kommentar
salomo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 noen som kan gi meg linken til hvor jeg kan laste ned den nye ROMen?finner den ikke på HTC e-club =/ Registrer diamanten HER med s/n som du finner bak batteriet. Lenke til kommentar
gingur Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Forresten, når man instalerer 1.93, så trenger man vel ikke noe hard spl eller hva det nå heter? det er vel bare til custom roms? Eller burde man ha det her og? Må bruke hard-spl hvis du har Norsk versjon, kjører selv den nyeste og dt er verd det med tanke på at den nå er 4band altså USA er støttet fullt ut Hmmm, brukte ikke noe hard-spl, jeg. qweac gjorde sikkert som de fleste... Ergo trenger ingen h-spl..! Lenke til kommentar
gingur Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har akkurat lastet ned 1.93... Romen, og vil legge inn denne etter å forhåpentligvis ha fått grep på de 2 beste backcup løsningene blant dusinvis av halv-veis løsninger..! Ja, vil ta 2 backups - fordi alle der ute virker til å ha begrensninger/være Ubrukervennlige på en el anna måte..? Har dårlige erfaringer før fra min WM5 Mio, da med SMS backup, timesvis med fikling for å få "tilbake det gamle" løste seg heldigvis tilslutt. Noen tips til backup? Da fortrinnsvis -SMS,MMS, kontakter,avtaler, Callhistory. OG Ja, har Jejo mob companion - Den "tulla" det til med SMS'ne mine forrige gang.. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) kontakter, avtaler, e-post og kalender tar du mot outlook på PCen, det er stabilt og stødig som fjell - Dette er det jo native støtte for via Active sync Du bruker Jeyo mobile EXTENDER ikke companion for SMS backup, den er også stødig som fjell og legger alle SMS i outlook i en egen mappe Samtale logg klarer du deg vel uten? Endret 2. august 2008 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
gingur Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Må "syte" litt mer før jeg hopper i backupen.. På mitt arb sted har vi SK trådløs bedrift fra ventelo, det funker #ræva# etter tilbakemeldinger fra kunder å dømme. Men d er vel ett anna bord! Så til problemet.. En del av oss i bedriften kan da ringe hverandre med de 4 siste sifre i tlfnr. (det kan ikke jeg) Men får jeg en samtale fra en i bedriften -vises da kun de 4 siste nr. OK - jeg lagrer da disse for å få navn istedet. Tilbake til problemet: Jeg vil ringe en kollega m feks nr 1234, det kan jeg glemme for jeg er en av de medlemmene som må taste fullt nummer.. Problemet mitt er egentlig :Hvordan få opp fler alternativ....? Lenke til kommentar
gingur Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 kontakter, avtaler, e-post og kalender tar du mot outlook på PCen, det er stabilt og stødig som fjell Du bruker Jeyo mobile EXTENDER ikke companion for SMS backup, den er også stødig som fjell og legger alle SMS i outlook i en egen mappe Samtale logg klarer du deg vel uten? Takk for svar, Må sjekke ut... Lenke til kommentar
TAS-M Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Prøver meg igjen jeg da. Sliter fortsatt med at man ikke kan lagre kontakter som har navn som overskrider 14 tegn! Finnes det noen enkel og grei løsning på dette? Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Eg er ein rimelig fersk diamond bruker og har eit raskt spørsmål. Går det ann å se hvor lenge det er snakket i telefonen og kor mange sms man har sendt og lignende på den? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Eg er ein rimelig fersk diamond bruker og har eit raskt spørsmål.Går det ann å se hvor lenge det er snakket i telefonen og kor mange sms man har sendt og lignende på den? Hvor lenge man har snakket i telefonen kan man hvertfall se på innstillinger->enhetsinformasjon->samtalevarighet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Prøver meg igjen jeg da. Sliter fortsatt med at man ikke kan lagre kontakter som har navn som overskrider 14 tegn! Finnes det noen enkel og grei løsning på dette? Skjønner ikke helt problemet. Mange av kontaktene mine har over 14tegn i navnet og de lagres helt fint... Lenke til kommentar
tysnics Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Registrer produktet ditt først. kan jo være at abbunentet er sperret? Lenke til kommentar
tysnics Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Last ned no data, og disable de tinga som er der innpå det programmet.Også gå på instilinger-telefon-bånd-skift den øverste fra auto til gsm. Da vil du ikke bruke 3g, men edge, og det ville ikke ta så mye betteri. Forresten, når man instalerer 1.93, så trenger man vel ikke noe hard spl eller hva det nå heter? det er vel bare til custom roms? Eller burde man ha det her og? Må være ærlig jeg forsto ikke en dritt av det der... noen som kan forklare det bedre?? er ikke noe teknofreak. og er første WM tlf jeg har... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 "No Data" er et program du kan bruke for å sperre en eller flere nettverkstilkoblinger. For å unngå databruk på en gitt nettverkstilkobling Start - Innstillinger - Telefon - Bånd - Sett øverste valg fra auto til GSM. Du vil da slå av 3g, men beholde GSM, litt trengere nett, men bedre batteri Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Start - Innstillinger - Telefon - Bånd - Sett øverste valg fra auto til GSM. Du vil da slå av 3g, men beholde GSM, litt trengere nett, men bedre batteri Eller laste ned nyeste comm manager. Da kan man skru av og på 3G på samme måte som man skrur av og på wifi,flymodus osv. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Start - Innstillinger - Telefon - Bånd - Sett øverste valg fra auto til GSM. Du vil da slå av 3g, men beholde GSM, litt trengere nett, men bedre batteri Eller laste ned nyeste comm manager. Da kan man skru av og på 3G på samme måte som man skrur av og på wifi,flymodus osv. Har ikke sett noen nye downloads av denne på htc.com?? Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Start - Innstillinger - Telefon - Bånd - Sett øverste valg fra auto til GSM. Du vil da slå av 3g, men beholde GSM, litt trengere nett, men bedre batteri Eller laste ned nyeste comm manager. Da kan man skru av og på 3G på samme måte som man skrur av og på wifi,flymodus osv. Har ikke sett noen nye downloads av denne på htc.com?? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=402012 der finner du den Endret 2. august 2008 av Libra1988 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå