Gå til innhold

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

Ok, hvor mye program minne har du da? rett etter soft reset.

Eller har de ikke gjort det noe bedre? at den bruker mindre.

Hos meg har det gått ned til 55-58%. Lå så vidt jeg husker fra rundt 70-80 med den gamle ROM`en. Alt går mye kjappere, det er hvertfall sikkert. Og ta tenker jeg på hvor lang tid det tar å åpne og lukke programmer, åpne mail, musikk, kontakter osv. Generelt mer responsiv.

Og det er rett etter du har skrudd på mobilen eller tatt soft reset?

Min bruker 50% rett etter en soft reset med 1.37.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg har det gått ned til 55-58%. Lå så vidt jeg husker fra rundt 70-80 med den gamle ROM`en. Alt går mye kjappere, det er hvertfall sikkert. Og ta tenker jeg på hvor lang tid det tar å åpne og lukke programmer, åpne mail, musikk, kontakter osv. Generelt mer responsiv.

Min brukte også ca 50% rett etter soft reset på den gamle ROM-en. Prøvde nettopp med den nye og den ligger også på 50%. Det er med andre ord ikke noen forskjell der. Det er uansett mye bedre respons i menyene med den nye ROM-en. Jeg liker det...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
hvordan kan jeg åpnevideofilene med TCMP? er mulig jeg bare er litt treig men jeg finner ikke ut hvordan jeg får spilt av filene på en annen måte enn med windows mediaplayer.  :whistle:

Åpne TCPMP og velg fil elns også åpne, også leter du igjennom. Du må ihvertfall åpne de fra tcpmp og ikke direkte fra mappa.

Min brukte også ca 50% rett etter soft reset på den gamle ROM-en. Prøvde nettopp med den nye og den ligger også på 50%. Det er med andre ord ikke noen forskjell der. Det er uansett mye bedre respons i menyene med den nye ROM-en. Jeg liker det...

Ok, takk for svar.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke akkurat det jeg mener.

Det var en bugg med lydforsterkning programmet, vis man skrudde det på også tok ut headset også brukte telefonen til noe anna eller reseta den elns, også skal høre på musikk igjen og da setter inn headsette igjen, så var bassen vekk, så man måtte innpå lydforsterkning og skru den av også på igjen for at bassen skulle funke og skru opp/ned volum, veldig plagsomt å gjøre det hele tiden, så jeg bruker ikke lydforsterkning atm.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke akkurat det jeg mener.

Det var en bugg med lydforsterkning programmet, vis man skrudde det på også tok ut headset også brukte telefonen til noe anna eller reseta den elns, også skal høre på musikk igjen og da setter inn headsette igjen, så var bassen vekk, så man måtte innpå lydforsterkning og skru den av også på igjen for at bassen skulle funke og skru opp/ned volum, veldig plagsomt å gjøre det hele tiden, så jeg bruker ikke lydforsterkning atm.

Denne bug'en skal være fikset.

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Da har jeg opplevd den første bug'en, eller hva man skal kalle den, med 1.93:

Når man slår av/på skjermen vil den store klokka bla seg frem til riktig klokkeslett. I går kveld fortsatte klokka bare å bla helt ustanselig, akkurat som om den telte opp til noe :D Eneste måten jeg klarte å stoppe den på, var å starte ett eller annet program for så å gå tilbake - da ga den seg :)

Det er ikke en 1.93 bug, det har skjedd flere ganger med meg også på 1.37, at den er av en god stund, og klokka "stopper" og når du da skrur den på, så blar den seg fram til klokkeslettet.

Oky, første gang jeg har opplevd det :D Men, det med at klokka stopper opp, ser ut til å være fikset på 1.93. Kan ikke se at jeg har opplevd det enda, og det skjedde jo hele tiden med 1.37

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan lagre kontakter med mer enn 14 tegn på telefonen? ... jeg importerte alle kontakter fra SIM-kortet, men da kom det opp f.eks Ander;Thomas/1 istedenfor Thomas Andersen ... noen som kan hjelpe meg å få dette i orden?

Takk :D

Lenke til kommentar

er det noen som vet hvordan man skrur av 3g på diamond?? eller skrur på at man kan velge hvilket nett man skal bruke har klart å bruke 723kr på 50 min på nett... tenkte ikke over at jeg va på 3g fordi jeg satt hjemme og var oxo pålogget hjemmenettverket mitt...

Lenke til kommentar

Last ned no data, og disable de tinga som er der innpå det programmet.

Også gå på instilinger-telefon-bånd-skift den øverste fra auto til gsm.

Da vil du ikke bruke 3g, men edge, og det ville ikke ta så mye betteri.

Forresten, når man instalerer 1.93, så trenger man vel ikke noe hard spl eller hva det nå heter? det er vel bare til custom roms? Eller burde man ha det her og?

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Last ned no data, og disable de tinga som er der innpå det programmet.

Også gå på instilinger-telefon-bånd-skift den øverste fra auto til gsm.

Da vil du ikke bruke 3g, men edge, og det ville ikke ta så mye betteri.

Forresten, når man instalerer 1.93, så trenger man vel ikke noe hard spl eller hva det nå heter? det er vel bare til custom roms? Eller burde man ha det her og?

Må bruke hard-spl hvis du har Norsk versjon, kjører selv den nyeste og dt er verd det med tanke på at den nå er 4band altså USA er støttet fullt ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...