Badjoker Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har kjørt med den i et døgn uten problemer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva var nytt med den nye ROMen? Laster den ned nå. Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ny ROM er nå tilgjengelig fra HTC e-Club! Laster ned nå samme her 25% and loading... sitat fra smartmobil: Har snakket med HTC. De sa at ROM oppgraderingen som skulle ha ligget ute IKKE bør installeres da de har oppdaget problemer med den. De regner med at det i løpet av par dager kommer ny ROM. Det var vel derfor den ikke har fungert, men nå er det jo mulig å laste den ned.. De kan vel ikke legge ut en oppdatering som ikke er helt bra? noen som har innstallert og vet om den holder mål? Har innstalert den nye norske ROM nå jeg. Må si jeg er imponert, telefonen virker mye kjappere og responsiv. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Her har dere release notes _Diamond_V1.93.409.1_20Release_20note_20for_20HTC_20NOR.zip Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når er det ventet en ny ROM med ÆÅØ på Qwerty tastaturet? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som vet om det finnes en annen måte å få telefonen ut av sparemodus (eller hva man kaller det at skjermen går svart) enn å dra ut stylus? Når det gjelder s2p, har andre opplevd at det oppstår vanvittig lagg som følge av at programmet driver og vrir "bildet"? opplever det selv når jeg låser telefonen og går med den i lomma. Nytter jo ikke å bruke som en vanlig mp3 spiller på den måten Trykke på av/på knappen skrur av/på skjermen. Vis du har nyeste versjon skal ikke det skje, versjon 0.41 e vis jeg ikke husker feil. Ahh, av og på knappen !! =) =) Når det gjelder s2p, så sitter jeg vitterlig på v. 04.1 :/ Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 0.41e? Det fins en del forskjellige av 0.41 Lenke til kommentar
victurus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 0.41e? Det fins en del forskjellige av 0.41 Det er den som er linket til på førstesiden. Får kun opp "S2P-0.40-WM5". Så antar det ikke er 0.41e versjonen. Har vel ikke en link tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) gå på xda sitt forum og søk etter s2p, den ligger under diamond forumet. her har du den http://forum.xda-developers.com/showthread...highlight=Slide Endret 31. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
victurus Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 gå på xda sitt forum og søk etter s2p, den ligger under diamond forumet. her har du den http://forum.xda-developers.com/showthread...highlight=Slide Takk!! Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som vet om noe som tar mye lagringsplass? Får beskjeden.. Telefonen har lite ledig lagringsplass. slett gamle eller ubrukte elementer for å få mer plass. For ca hver ting jeg gjør. På instillinger på minne står det at jeg har 0,60mb ledig lagrings minne og 47 på program, men tingen er at jeg ikke kan finne ut hva som tar plass. Problemet kom når jeg surfet med opera, sletta logg men problmet er der forsatt. Så er jeg på ferie, så jeg kan ikke formatere, da mister jeg vell alle kontakter osv? Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen som vet om noe som tar mye lagringsplass? Får beskjeden.. Telefonen har lite ledig lagringsplass. slett gamle eller ubrukte elementer for å få mer plass. For ca hver ting jeg gjør. På instillinger på minne står det at jeg har 0,60mb ledig lagrings minne og 47 på program, men tingen er at jeg ikke kan finne ut hva som tar plass. Problemet kom når jeg surfet med opera, sletta logg men problmet er der forsatt. Så er jeg på ferie, så jeg kan ikke formatere, da mister jeg vell alle kontakter osv? Prøv å slett cache (mellomlageret) og infokapsler fra Opera. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Takk for raskt svar bushman. Fikk 4mb leding nå, så tror jeg slipper error mld hverfall. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Bruker du s2p? vis du ikke bruker den nyeste versjonen kan det være et problem der. Gå innpå filutforsker-min enhet-program filer-s2p mappa også vis du har noen store filer der, over 1mb, så kan du slette de. Etter s2p 0.41 kom så fikk jeg et problem der det blei lagra mange små filer i den mappa og tilslutt gikk jeg fra 50mb til 0.01mb og måtte hard reset fordi den ikke gikk ann og skru på. Den nyeste versjonen fikset dette da. Du kan også sjekke cache til google maps vis du har brukt det. Endret 31. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når er det ventet en ny ROM med ÆÅØ på Qwerty tastaturet? Dette står som en av defectene som er fikset på nye romen. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva vil det si? At det er fiksa? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når er det ventet en ny ROM med ÆÅØ på Qwerty tastaturet? Dette står som en av defectene som er fikset på nye romen. Nice, noen som har prøvd som kan si om de er på plass? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hva vil det si? At det er fiksa? Ok, da så Takk for hjelpen. Installerer nå Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Når er det ventet en ny ROM med ÆÅØ på Qwerty tastaturet? Dette står som en av defectene som er fikset på nye romen. Nice, noen som har prøvd som kan si om de er på plass? Ingen æøå her (på full qwerty). På kompakt qwerty er det derimot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå