DiemetriX Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 Har proevd det, og ingen forskjell. Regner med den episoden av family guy bruker en codec som mobilen ikke helt liker. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Har proevd det, og ingen forskjell. Regner med den episoden av family guy bruker en codec som mobilen ikke helt liker. Funker jo greit med WM player. Bortsett fra at i noen av episodene saa begynner lyden aa henge etter.....mn d skjedde med min iPod Video ogsaa, det med lyden, saa kanskje det er et "trademark" for smaa video dingser...? Endret 30. juli 2008 av Darkannie Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Veldig lang tid det skulle ta og få lastet ned den nye ROMen. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Veldig lang tid det skulle ta og få lastet ned den nye ROMen. Staar at det tar opp til 30 minutter Finner ikke den norske..... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Veldig lang tid det skulle ta og få lastet ned den nye ROMen. Har det kommet noen ny norsk rom? Link? Endret 30. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Veldig lang tid det skulle ta og få lastet ned den nye ROMen. Har det kommet noen ny norsk rom? I følge HTC Club er det lansert en ny oppdatert ROM versjon ja. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Veldig lang tid det skulle ta og få lastet ned den nye ROMen. Har det kommet noen ny norsk rom? I følge HTC Club er det lansert en ny oppdatert ROM versjon ja. Fungerer linken hos dere? her kommer jeg kun til The page cannot be found blablabla Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Vil ta backup av alt i tlf foer jeg oppdaterer ROM. Har ikke Outlook. Hvilket program boer jeg bruke, og hvordan? Har ALDRI gjort det foer... Lenke til kommentar
salomo Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Er det noen som kan legge ut linken? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 noen som har lastet ned norsk versjon? linken fungerer ikke, så eneste håpet er om noen har rukket å laste denne ned mens linken fungerte... kanskje de er villige til å dele? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Linken fungerer heller ikke her : / Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Det er noe rart med linken tror jeg. Hvis du tar copy/paste ut hit, vil linken se slik ut: http://member.htc.com/downloadfiles/RomCod....25.05_Ship.exe Det gjør den ikke i url feltet på browseren (legg merke til de motsatte slashene) Endret 30. juli 2008 av Chivas Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Regner med at når man oppdaterer rom så vil man bli nødt til å innstallere alt på nytt....? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 noen som har lastet ned norsk versjon?linken fungerer ikke, så eneste håpet er om noen har rukket å laste denne ned mens linken fungerte... kanskje de er villige til å dele? Dj_Matsern har fått den ned...kanskje han deler den? Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Regner med at når man oppdaterer rom så vil man bli nødt til å innstallere alt på nytt....? Ja, det er derfor jeg veldi gjerne vil finne en maate aa ta backup...noob noobie noobs! Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Ja, det er derfor jeg veldi gjerne vil finne en maate aa ta backup...noob noobie noobs! Backup av ROM'en da eller? man risikerer vel ikke at det skjer et eller annet med telefonen ved å innstallere denne oppdateringen? Programmer og slikt er ikke noe problem å ordne på nytt Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Regner med at når man oppdaterer rom så vil man bli nødt til å innstallere alt på nytt....? Ja, det er derfor jeg veldi gjerne vil finne en maate aa ta backup...noob noobie noobs! Det følger med et backup program på en av cd'ene som fulgte med. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skal vell strengt tatt ikke være nødvendig å ta backup. Den oppdaterte romen kan vell sammenlignes med og ta windows update på pcen. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skal vell strengt tatt ikke være nødvendig å ta backup. Den oppdaterte romen kan vell sammenlignes med og ta windows update på pcen. Fra HTC.COM: Please note that this upgrade will erase any data stored on the device. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 På xda ligger det en Europe versjon av 1.93 som ble lagt ut i dag. Inneholder Europe også norsk mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå