Gå til innhold

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står nok over det batteriet der. Har i dag telefonen på for tredje dag på rad uten lading. Batterimåleren viser at jeg har ca halvparten av batteriet igjen. Har riktignok ikke brukt den spesielt mye, men batteriet er uansett ikke så ille at jeg synes jeg trenger noe bedre. I hvertfall ikke når det gjør telefonen betydelig tykkere.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hvis batteriet dekker over "HTC"-logoen på det originale bakdekselet så fungerer nok neppe GPS da det er her GPS-antennen titter frem.

Mister faktisk gps-signal med det uorginale dekslet, men det har sikkert med at antennen er trekanten som sitter rundt linsen, det er bare åprøve uten dekslet så ser dere.

Om jeg ikke tar feil så er problemet fortsatt der uten deksel.

Her er den nye diamond shaker programmet, alpha testing atm tho.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man slår av kamera-lyder?

Skal du til å snikfotografere? :p hehe Når du er inne på kameraet går du på "tannhjulet" (innstillinger), velger avansert.. blar til side 2 og tar av lukkerlyd.

Fant ut av det, takker :-)

Lenke til kommentar
såg et par youtube videoer her på terrassen mens jeg var koblet til det rådløse hjemmenettverket. Det kostet meg 80 kroner i gprs trafikk. flott :)

Tør jeg foreslå å åpne øya?

Eventuelt installere modaco nodata

sjekket tilfeldigvis innom gprs monitor programmet. Ja, no data er innstalert, men har ikke skrudd av gprsen. Må nok bare bestille fri mobil internett... Men synes det godt kunne poppet opp den der kobler seg til boksen. Slik som på HTC Touch.

Lenke til kommentar
Noen som har fått til og endre elementer på "idag" skjermen? Har prøvd flere ganger, men den registrer ikke valgene...

Du må inn å slå av TouchFlo for å va den ordinære "idag" skjermen frem.

Så kan du legge inn de funksjonene du ønsker.

Lenke til kommentar
såg et par youtube videoer her på terrassen mens jeg var koblet til det rådløse hjemmenettverket. Det kostet meg 80 kroner i gprs trafikk. flott :)

sjekket tilfeldigvis innom gprs monitor programmet. Ja, no data er innstalert, men har ikke skrudd av gprsen. Må nok bare bestille fri mobil internett... Men synes det godt kunne poppet opp den der kobler seg til boksen. Slik som på HTC Touch.

Hvorfor har du ikke disabla det?

Lenke til kommentar
Noen som har fått til og endre elementer på "idag" skjermen? Har prøvd flere ganger, men den registrer ikke valgene...

Du må inn å slå av TouchFlo for å va den ordinære "idag" skjermen frem.

Så kan du legge inn de funksjonene du ønsker.

Ok. Gir du et lite hint hvor den funksjonen ligger. Prøvde og disable alle funksjonene inne på system / touch flow for deretter og skru på windows live i "idag" elementene, men ingenting dukket opp.

Noen andre enn meg som synes skjermen er utrolig unøyaktig når en bruker stuylus på når en skriver meldinger med fullt tastatur. Kommer liksom hele tiden frem bokstaven over eller under. Jeg synes Touchen var mye bedre på dette enn diamanten. Det gikk fort og skrive meldinger når du skiftet mellom tastatur og symbol pad.

Lenke til kommentar

Hvorfor har du ikke disabla det?

Var på hytta i helga og da brukte jeg gprsen til å sjekke været. Skrudde den ikke av etter det. Men går nok sannsynligvis for fri mobil internett. Ser verdien av fri tilgang til internett med diamanten. Tenkte på og skaffe en usb dongel og tvilling simkort slik jeg har fri trafikk på laptop og mobilen.

Var du veldig slurvete med å kalibrere skjermen?

Oi. Det var pennen en skulle bruke på det ja. :roll:

Fynket mye bedre når jeg kalibrerte med pennen ja.. :blush:

Får gjøre det samme tablet pcen.

Lenke til kommentar
Var på hytta i helga og da brukte jeg gprsen til å sjekke været. Skrudde den ikke av etter det. Men går nok sannsynligvis for fri mobil internett. Ser verdien av fri tilgang til internett med diamanten. Tenkte på og skaffe en usb dongel og tvilling simkort slik jeg har fri trafikk på laptop og mobilen.

Ok

Oi. Det var pennen en skulle bruke på det ja. :roll:

Fynket mye bedre når jeg kalibrerte med pennen ja.. :blush:

Får gjøre det samme tablet pcen.

Mye bedre når man bruker pennen ja :p

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Det er en tweak som gjør at tåstelås går på hver gang skjermen blir sort. Funker digg, for da trykker du bare på av/på knappen, skjermen blir sort, og tastelås går på. Alt i ett, rett å slett.. :p

Hvilken tweak er det? Jeg sliter med at tlf slår seg på titt og ofte når jeg har den i lomma. Mulig jeg er borte i av/på knappen, men virker ikke slik :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...