Teac Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Et par ting jeg synes er litt rart. Hvorfor har de ikke klart og overføre prosenten på batteriet fra touh til diamond. Synes det er greit at en kan se hvor mange prosent som gjenstår. En annen ting som er rart er at jeg ikke får endret på skjermstyrken. Den står liksom midt i, men det går likevell ikke ann å endre på noe. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Prøv batti. Ypperlig batterimåler med prosent, og diverse andre funksjoner. Skjermstyrken? Du har fjernet haken ved auto adjust før du prøver å justere selv, ikke sant? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Prøv batti. Ypperlig batterimåler med prosent, og diverse andre funksjoner. Skjermstyrken? Du har fjernet haken ved auto adjust før du prøver å justere selv, ikke sant? Se der ja. Vanvittig mye sterkere lys ja Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Prøv batti. Ypperlig batterimåler med prosent, og diverse andre funksjoner. Genialt program! Men kan man fjerne den stygge "linjen" som kommer oppe paa skjermen? Har haket vekk "Skjerm Ramme", men den er der enda..... EDIT: Jeg satte bare forgrunn og bakgrunn fargenen til sort, VOILA! Endret 24. juli 2008 av Darkannie Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Sett colors - foreground / background til helt svart. Så ser du den ikke. Å fjerne linjen helt vet jeg ikke om du kan, men da forsvinner mye av poenget med batti. Hvis du drar fingeren/stylusen nedover over linjen, åpnes batti. Under colors har du også valg for "battery critical" osv, som endrer en liten del av linjen til f.eks rødt når batteriet er farlig lavt osv. Edit. Er enig i at default fargen er uhorvelig stygg. Endret 24. juli 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvor kan man finne apps til Diamonmd? Ikke de som er postet i førstepost. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sett colors - foreground / background til helt svart. Så ser du den ikke. Å fjerne linjen helt vet jeg ikke om du kan, men da forsvinner mye av poenget med batti. Hvis du drar fingeren/stylusen nedover over linjen, åpnes batti. Under colors har du også valg for "battery critical" osv, som endrer en liten del av linjen til f.eks rødt når batteriet er farlig lavt osv. Edit. Er enig i at default fargen er uhorvelig stygg. Trenger jo ikke den linjen for min del, har det nye batteri ikonet som jeg trykker paa naar jeg vil se hvor mange prosent som er igjen! Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei, noen her som synker Diamond mot Exchange? Min erfaring er at dette ikke akkurat gjør underverker for batterikapasiteten. Vurderer å kjøpe meg en Diamond, men jeg er litt skeptisk til batterikapasitet i og med at jeg må bruke den mot Exchange. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei, noen her som synker Diamond mot Exchange?Min erfaring er at dette ikke akkurat gjør underverker for batterikapasiteten. Vurderer å kjøpe meg en Diamond, men jeg er litt skeptisk til batterikapasitet i og med at jeg må bruke den mot Exchange. Jeg bruker min mot exchange. Ca 2 dager batteri. Det holder lenge, lader den bare om natta uansett Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei, noen her som synker Diamond mot Exchange?Min erfaring er at dette ikke akkurat gjør underverker for batterikapasiteten. Vurderer å kjøpe meg en Diamond, men jeg er litt skeptisk til batterikapasitet i og med at jeg må bruke den mot Exchange. Har ekstra batteri som jeg kjoepte billig paa eBay, greit aa ha i bakhaand, men jeg har ikke hatt bruk for det enda ihvertfall! Finnsnes jente her forresten, Senjakongen! Lenke til kommentar
senjakongen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hei, noen her som synker Diamond mot Exchange?Min erfaring er at dette ikke akkurat gjør underverker for batterikapasiteten. Vurderer å kjøpe meg en Diamond, men jeg er litt skeptisk til batterikapasitet i og med at jeg må bruke den mot Exchange. Jeg bruker min mot exchange. Ca 2 dager batteri. Det holder lenge, lader den bare om natta uansett Høres jo greit ut, så lenge den holder gjennom en dag så er det jo greit. De flester sover vell hver natt og kan lade da __________ Hyggeli Darkannie, Grunnfarnes her Lenke til kommentar
bjorne83 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Måtte ta en Hard reset på min tlf ettter et program som låste hele sms funksjonen, men uansett, trodde at før hard rreset at jeg kunne velge bilder direkte i Fotografier og Video og velge meny å velg som bakgrunn, men nå kan jeg ikke det, må inn via utforsker og der får jeg ikke se bildene i miniatyr engang, er det jeg som er inne feil plasser? Noen som har en enkle å grei måte å endre bakgrunnen på??? Lenke til kommentar
Tramezzan Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hvor kan jeg oppdatere flashplayer? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er det noen som forresten vet hvordan man skrur på fotgjengerfunksjonen på TomTom 7 ?? Hovedmeny -> preferanse -> planleggings-preferanser Her kan du sette den til å velge mellom gå-, sykkel- og bilrute. Lenke til kommentar
Darkannie Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nyeste versjon av Batti: http://code.google.com/p/batti/ Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ser i bruksanvisningen at i Comm Manager er det bryter for et par ting som ikke er på min Diamant. Det gjelder "flymodus" og "MicrosoftDirect Push". Er min versjon nyere eller for gammel.? Savner litt "flymodus", eller kommer muligens til å savne neste gang jeg skal fly. Eller det er muligens meningen at man skal skru av BT, telefon og Wlan ? Arne M Lenke til kommentar
bjorne83 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har lagt inn endel spill ppå min htc men så lurer jeg på om det går ann å lage en egen mappe under program som jeg kan flytte spillene inn i, ser at et ligger en mappe der allerede, men hvordan får jeg flytta de inn der. Noen som vet? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Noen som har et brukbart alarmprogram (som også fungerer hvis telefonen står i standby) å anbefale. Helst freeware. Den såkalte alarmen som følger med fungerer jo overhodet ikke. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Noen som har et brukbart alarmprogram (som også fungerer hvis telefonen står i standby) å anbefale. Helst freeware. Den såkalte alarmen som følger med fungerer jo overhodet ikke. Alarmen funker den, har bruket den hver dag siden jeg fikk telefonen. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 kjekt for deg. Er veldig mange som sliter med den alarmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå