aklla Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Vis du hadde mobilen kobla til pcen hele tia, så prøv å koble mobilen fra pcen og prøv igjen, vis ikke så vet jeg ikke. jeg har aldri hatt mobilen koblet til pc`n... den er koblet til en trådløs router via det trådløse kortet. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 ok, da funker TomTom navigator 7 slik jeg vil ha den. med Liv og Jørgen som de to tilgjengelige norske stemmene, og med kart over Skandinavia. alternativt ville vært vest-Europa, men det kartet tar jo 2 Gb av telefonen min alene... Skandinavia kartet er for navigator 6, men funker fett på 7 og. brukte bare 35.5 MB. Det jeg gjorde var å laste ned TomTom Home gratis ifra TomTom sine sider, følge anvisningene til programmet, kjøpe og laste ned Skandinavia kartet for 35 euro. og innstallere det på Diamond'en.. åpne TomTom på mobilen, inni menyen og bytte kart, og så er det klart.. wuhuu!! har kjøpt meg en HTC bil-lader på elkjøp for 160 spenn, så nå stikker jeg på Chlas Ohlson og kjøper meg en mobilholder til bilen m/ sugekopp til 146 kroner.. så har jeg navigasjon til Oslo og Iron Maiden konserten på torsdag (ifra kr.sand, om noen lurte) 35 euro bare? over hele skandinavia? Kan du gi en link til den siden du kjøpte det på? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 .. så har jeg navigasjon til Oslo og Iron Maiden konserten på torsdag (ifra kr.sand, om noen lurte) Hehe, navigasjon fra Kristiansand til Oslo er nok et must ja Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det står jo der! TomTom Home. Et søk på google så får du lastet ned programmet. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Vis du hadde mobilen kobla til pcen hele tia, så prøv å koble mobilen fra pcen og prøv igjen, vis ikke så vet jeg ikke. jeg har aldri hatt mobilen koblet til pc`n... den er koblet til en trådløs router via det trådløse kortet. Jeg misforsto hva du sa i forrige post da, trudde du mente at du hadde den kobla til pcen. @raste, ja vet, men trudde ikke det var så billig for tomtom mapsa, trudde de kosta mye mer, var vel bare jeg som surra litt med prisene. Og det var ikke å laste ned programmet jeg spurte om, det var hvor han kjøpte kartet. Jeg fant ingen til 35euro på tomtom. Endret 22. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Du kan kjøpe over TomTom Home Tror det er noe rundt 30euro for kart i skandinavia. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet hvordan jeg kan legge inn kontakt bilder på folk jeg har i kontakt listen min? Kan vell nevne at alle kontaktene mine ligger på sim-korte.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen som vet hvordan jeg kan legge inn kontakt bilder på folk jeg har i kontakt listen min?Kan vell nevne at alle kontaktene mine ligger på sim-korte.. Jeg tror ikke det går når kontaktene ligger på simkortet. Ligger de på telefonen, går man inn på kontakten, velger meny > rediger, og nesten øverst kan man legge til bilde. Ellers kan man gå inn på bildene og velge "Lagre i kontakt". Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 hmm ok, men hvordan kan jeg da overføre kontaktene til telefonen? Jeg ser ikke noe mulighet for øverføring i menyen på kontaktene på sim Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kontakter > Meny > SIM Manager > Meny > Merk alt > Lagre i kontakter. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 .. så har jeg navigasjon til Oslo og Iron Maiden konserten på torsdag (ifra kr.sand, om noen lurte) Hehe, navigasjon fra Kristiansand til Oslo er nok et must ja skal nok finne veien fra kr.sand til Oslo uten videre problem.. men INNI OSLO..?? er nok et år siden jeg var der sist, og før det husker jeg ikke engang.. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hisann Da har jeg kjøpt en telefon også, kjøpte den på Siba til 4700, kansje ikke billigst men ok nok. Det jeg sliter med er det NoData programmet, hver gang jeg trykke på det så krasjer det. Noen som har noe forslag ? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Noen flere som har opplevd en pussig ting med pekepennen, de første dagene når jeg stakk den inn langs siden forsvant den nesten av seg selv inn den siste centimeteren pga. av magnetismen. Men nå vil den liksom ikke sitte ordentlig.... Noen som har vært bort dette? Kan hvertfall ikke begripe hva som forårsaker det, har prøvd med begge pekepinnene nå Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hisann Da har jeg kjøpt en telefon også, kjøpte den på Siba til 4700, kansje ikke billigst men ok nok. Det jeg sliter med er det NoData programmet, hver gang jeg trykke på det så krasjer det. Noen som har noe forslag ? Sliter med dette selv, postet feil meldinger tidligere i denne tråden uten at noen kom med noe svar ang det.. Men.. Jeg har installert RTConfig, men så står de tat jeg trenger Microsoft .NET Compact Framework. Hvor finner jeg den? jeg prøvde windows update som lå på telefonen fan ikke noe da.. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ok NoData kreve altså noe NET for og kunne fungere. Noen som har link til .NET for telefonen da ? Ser ikke noe i guiden på side 1 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Se om du finner det på microsoft sine sider. Men jeg trur microsoft .NET 2 ligger på telefonen. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 kan det være denne? http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå