Gå til innhold

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

har kjøpr den brukt og da lå det allerede enkelte sanger på mobilen, vet ikke om dette var noe han hadde lagt inn selv eller som fulgte med tlf. uansett DE sangene funka som bare det.. har ikke brukt noen tweaks lagt inn den avi spilleren, aner ikke om han har lagt inn noe, men det ser ikke sånn ut

har kjøpr den brukt og da lå det allerede enkelte sanger på mobilen, vet ikke om dette var noe han hadde lagt inn selv eller som fulgte med tlf. uansett DE sangene funka som bare det.. har ikke brukt noen tweaks lagt inn den avi spilleren, aner ikke om han har lagt inn noe, men det ser ikke sånn ut

kan det være åssen jeg fører over filene? bruker ikke activ sync.. dumt spm. sikkert men jeg er helt grønn ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vis du kjøpte den brukt, er det kanskje smart og ta en hard reset først, så får du vekk alt han har gjort med den, sjekk hvem rom du har og, kanskje han instalerte en annen rom, du finner ut hvilken rom du har sånn her: Start-instilinger-system fanen-enhetsinformasjon og der står det Rom versjon, den burde være 1,37 NOR

kan det være åssen jeg fører over filene? bruker ikke activ sync.. dumt spm. sikkert men jeg er helt grønn

Det skal ikke ha noe å si.

Forresten, er det mp3 filer eller noe anna? Kan være en fil type som ikke er støttet av den mp3 spilleren.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Finnes det andre steder å bestille invisible shield på (enn zagg.com).

Uansett hva jeg gjør, får jeg denne felmeldingen.

"The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder."

Det er mitt eget jævla visakort, og jeg har prøvd å skrive inn hver eneste forbanna addresse som muligens kan være riktig. Kommer ikke på mer. Har også prøvd med kortet til en annen som bor i huset, men får samme resultat. Om jeg prøver å skrive sola, røyneberg, navnet med "o" eller "ø" vil det fremdeles ikke godtas!

Wtf gives?

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Vis du kjøpte den brukt, er det kanskje smart og ta en hard reset først, så får du vekk alt han har gjort med den, sjekk hvem rom du har og, kanskje han instalerte en annen rom, du finner ut hvilken rom du har sånn her: Start-instilinger-system fanen-enhetsinformasjon og der står det Rom versjon, den burde være 1,37 NOR

kan det være åssen jeg fører over filene? bruker ikke activ sync.. dumt spm. sikkert men jeg er helt grønn

Forresten, er det mp3 filer eller noe anna? Kan være en fil type som ikke er støttet av den mp3 spilleren.

Står at jeg har versjon1.37.409.3 NOR

har kun prøvd mp3 filer

Lenke til kommentar

Står at jeg har versjon1.37.409.3 NOR

har kun prøvd mp3 filer

Det er den nyeste ja, da ville jeg tatt en hard reset vis du ikke har gjort det allerede, det står hvordan du gjør det i førstepost helt nederst, det er veldig enkelt og tar 10-15min

Det er akkurat som du formaterer dataen, alt blir sletta utenom det som var originalt på mobilen, det som er på intern harddisk kan du beholde vis du vil eller du kan slette det og, siden du kjøpte den brukt burde du ta og formatere den og kanskje. Så blir du kvitt alt han du kjøpte den av har gjort med den.

Finnes det andre steder å bestille invisible shield på (enn zagg.com).

Uansett hva jeg gjør, får jeg denne felmeldingen.

"The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder."

Det er mitt eget jævla visakort, og jeg har prøvd å skrive inn hver eneste forbanna addresse som muligens kan være riktig. Kommer ikke på mer. Har også prøvd med kortet til en annen som bor i huset, men får samme resultat. Om jeg prøver å skrive sola, røyneberg, navnet med "o" eller "ø" vil det fremdeles ikke godtas!

Wtf gives?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398021

Se igjennom den tråden for linker til andre sider, er noen linker der

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg skaffet meg HTC Touch Diamond for to dager siden, og er veldig fornøyd med den.

Det eneste problemet med den (som er ganske sentralt for at den skal fungere) er at jeg sliter med lite minne, eller rettere sagt hvor minnet er. Jeg går utifra at dette er fordi jeg ikke klarer å lagre ting på interminnet til telefonen som er på hele 4GB, noe som logisk sett burde ha en lett løsning (?).

Jeg ønsker altså å lagre alt på internminnet (musikk fra PC, kontakter, meldinger etcetra), da det er svært irriterende når det kommer opp at jeg må slette noe.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

Jeg har lest en del sider i tråde(ne), men har ikke funnet noen nøyaktig forklaring som gjør at nybegynnere som meg også forstår.

Mvh

Sapere aude - den ydmyke

Lenke til kommentar

Angående mitt problem med at musikk jeg selv førte over til tlf. stadig hakket så har jeg løst problemet. Det som jeg tror er feilen er at Pc`n min rett og slett er for gammel.. min pc har en eldre USB noe som tydeligvis kræsjer med usb inngangen med tlf. overførselen ødla filene.. lettet over at det ikke var noe galt med tlf, selv om jeg får en H!!¤&% jobb med å legge inn kontaketr igjen!! hehe

Lenke til kommentar

Noen flere som synes høytalerfunksjon fungerer dårlig under samtaler,her skurrer det fælt når jeg setter lyden på høytaler.Jeg har fjernet filmen som var på tlf.Lyden er ikke god nok til å føre en samtale over høytaler.Helt elendig...

Endret av Nseries
Lenke til kommentar
Angående mitt problem med at musikk jeg selv førte over til tlf. stadig hakket så har jeg løst problemet. Det som jeg tror er feilen er at Pc`n min rett og slett er for gammel.. min pc har en eldre USB noe som tydeligvis kræsjer med usb inngangen med tlf. overførselen ødla filene.. lettet over at det ikke var noe galt med tlf, selv om jeg får en H!!¤&% jobb med å legge inn kontaketr igjen!! hehe

Kontaktene har du vel på sim kortet fra før av? eller på en gammel telefon?

Noen flere som synes høytalerfunksjon fungerer dårlig under samtaler,her skurrer det fælt når jeg setter lyden på høytaler.

Høytalerene på telefonen er utrolig dårlig syntes jeg og, men har du tatt vekk den filmen som ligger over skjermen på nye telefoner?

Jeg ønsker altså å lagre alt på internminnet (musikk fra PC, kontakter, meldinger etcetra), da det er svært irriterende når det kommer opp at jeg må slette noe.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg?

Når du kobler til pcen så velger du den disken med 4gb eller bare fil overføring.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

For andre gang rydder jeg i denne tråden, og nok en gang er det flere av de samme personene som er involvert. Ikke gjør det igjen, neste gang kan det hende jeg ikke er like tilgivende.

Vennligst rapporter enn å lage en diskusjon ut av det når du ser brudd mot retningslinjene

Reaksjoner tas på PM

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...