Soris Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 har kjøpr den brukt og da lå det allerede enkelte sanger på mobilen, vet ikke om dette var noe han hadde lagt inn selv eller som fulgte med tlf. uansett DE sangene funka som bare det.. har ikke brukt noen tweaks lagt inn den avi spilleren, aner ikke om han har lagt inn noe, men det ser ikke sånn ut har kjøpr den brukt og da lå det allerede enkelte sanger på mobilen, vet ikke om dette var noe han hadde lagt inn selv eller som fulgte med tlf. uansett DE sangene funka som bare det.. har ikke brukt noen tweaks lagt inn den avi spilleren, aner ikke om han har lagt inn noe, men det ser ikke sånn ut kan det være åssen jeg fører over filene? bruker ikke activ sync.. dumt spm. sikkert men jeg er helt grønn Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Vis du kjøpte den brukt, er det kanskje smart og ta en hard reset først, så får du vekk alt han har gjort med den, sjekk hvem rom du har og, kanskje han instalerte en annen rom, du finner ut hvilken rom du har sånn her: Start-instilinger-system fanen-enhetsinformasjon og der står det Rom versjon, den burde være 1,37 NOR kan det være åssen jeg fører over filene? bruker ikke activ sync.. dumt spm. sikkert men jeg er helt grønn Det skal ikke ha noe å si. Forresten, er det mp3 filer eller noe anna? Kan være en fil type som ikke er støttet av den mp3 spilleren. Endret 20. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Finnes det andre steder å bestille invisible shield på (enn zagg.com). Uansett hva jeg gjør, får jeg denne felmeldingen. "The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder." Det er mitt eget jævla visakort, og jeg har prøvd å skrive inn hver eneste forbanna addresse som muligens kan være riktig. Kommer ikke på mer. Har også prøvd med kortet til en annen som bor i huset, men får samme resultat. Om jeg prøver å skrive sola, røyneberg, navnet med "o" eller "ø" vil det fremdeles ikke godtas! Wtf gives? Endret 20. juli 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Soris Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Vis du kjøpte den brukt, er det kanskje smart og ta en hard reset først, så får du vekk alt han har gjort med den, sjekk hvem rom du har og, kanskje han instalerte en annen rom, du finner ut hvilken rom du har sånn her: Start-instilinger-system fanen-enhetsinformasjon og der står det Rom versjon, den burde være 1,37 NOR kan det være åssen jeg fører over filene? bruker ikke activ sync.. dumt spm. sikkert men jeg er helt grønn Det skal ikke ha noe å si. Forresten, er det mp3 filer eller noe anna? Kan være en fil type som ikke er støttet av den mp3 spilleren. Står at jeg har versjon1.37.409.3 NOR har kun prøvd mp3 filer Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Vis du kjøpte den brukt, er det kanskje smart og ta en hard reset først, så får du vekk alt han har gjort med den, sjekk hvem rom du har og, kanskje han instalerte en annen rom, du finner ut hvilken rom du har sånn her: Start-instilinger-system fanen-enhetsinformasjon og der står det Rom versjon, den burde være 1,37 NOR kan det være åssen jeg fører over filene? bruker ikke activ sync.. dumt spm. sikkert men jeg er helt grønn Det skal ikke ha noe å si. Forresten, er det mp3 filer eller noe anna? Kan være en fil type som ikke er støttet av den mp3 spilleren. Står at jeg har versjon1.37.409.3 NOR har kun prøvd mp3 filer Det er den nyeste ja, da ville jeg tatt en hard reset vis du ikke har gjort det allerede, det står hvordan du gjør det i førstepost helt nederst, det er veldig enkelt og tar 10-15min Det er akkurat som du formaterer dataen, alt blir sletta utenom det som var originalt på mobilen, det som er på intern harddisk kan du beholde vis du vil eller du kan slette det og, siden du kjøpte den brukt burde du ta og formatere den og kanskje. Så blir du kvitt alt han du kjøpte den av har gjort med den. Finnes det andre steder å bestille invisible shield på (enn zagg.com). Uansett hva jeg gjør, får jeg denne felmeldingen. "The transaction resulted in an AVS mismatch. The address provided does not match billing address of cardholder." Det er mitt eget jævla visakort, og jeg har prøvd å skrive inn hver eneste forbanna addresse som muligens kan være riktig. Kommer ikke på mer. Har også prøvd med kortet til en annen som bor i huset, men får samme resultat. Om jeg prøver å skrive sola, røyneberg, navnet med "o" eller "ø" vil det fremdeles ikke godtas! Wtf gives? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398021 Se igjennom den tråden for linker til andre sider, er noen linker der Endret 20. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Soris Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 skal hard resete den nå... håper det hjlper.. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ser bare den der Martin Fields greia, og så vidt jeg forstår er den bare for selve skjermen, ikke hele greia. Lenke til kommentar
sapereaude Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heisann! Jeg skaffet meg HTC Touch Diamond for to dager siden, og er veldig fornøyd med den. Det eneste problemet med den (som er ganske sentralt for at den skal fungere) er at jeg sliter med lite minne, eller rettere sagt hvor minnet er. Jeg går utifra at dette er fordi jeg ikke klarer å lagre ting på interminnet til telefonen som er på hele 4GB, noe som logisk sett burde ha en lett løsning (?). Jeg ønsker altså å lagre alt på internminnet (musikk fra PC, kontakter, meldinger etcetra), da det er svært irriterende når det kommer opp at jeg må slette noe. Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Jeg har lest en del sider i tråde(ne), men har ikke funnet noen nøyaktig forklaring som gjør at nybegynnere som meg også forstår. Mvh Sapere aude - den ydmyke Lenke til kommentar
Soris Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Angående mitt problem med at musikk jeg selv førte over til tlf. stadig hakket så har jeg løst problemet. Det som jeg tror er feilen er at Pc`n min rett og slett er for gammel.. min pc har en eldre USB noe som tydeligvis kræsjer med usb inngangen med tlf. overførselen ødla filene.. lettet over at det ikke var noe galt med tlf, selv om jeg får en H!!¤&% jobb med å legge inn kontaketr igjen!! hehe Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Noen flere som synes høytalerfunksjon fungerer dårlig under samtaler,her skurrer det fælt når jeg setter lyden på høytaler.Jeg har fjernet filmen som var på tlf.Lyden er ikke god nok til å føre en samtale over høytaler.Helt elendig... Endret 20. juli 2008 av Nseries Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Angående mitt problem med at musikk jeg selv førte over til tlf. stadig hakket så har jeg løst problemet. Det som jeg tror er feilen er at Pc`n min rett og slett er for gammel.. min pc har en eldre USB noe som tydeligvis kræsjer med usb inngangen med tlf. overførselen ødla filene.. lettet over at det ikke var noe galt med tlf, selv om jeg får en H!!¤&% jobb med å legge inn kontaketr igjen!! hehe Kontaktene har du vel på sim kortet fra før av? eller på en gammel telefon? Noen flere som synes høytalerfunksjon fungerer dårlig under samtaler,her skurrer det fælt når jeg setter lyden på høytaler. Høytalerene på telefonen er utrolig dårlig syntes jeg og, men har du tatt vekk den filmen som ligger over skjermen på nye telefoner? Jeg ønsker altså å lagre alt på internminnet (musikk fra PC, kontakter, meldinger etcetra), da det er svært irriterende når det kommer opp at jeg må slette noe. Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Når du kobler til pcen så velger du den disken med 4gb eller bare fil overføring. Lenke til kommentar
Soris Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hvordan velger jeg rekkefølgen på scroll valget nederst på tlf. ? der home, været, e-mail er osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er det noen som har merket at mobilen blir varm når man bruker mobilen som trådløst modem? Min blir så utrolig varm, nesten skremmende. Brenner meg faktisk på den. Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) hvordan velger jeg rekkefølgen på scroll valget nederst på tlf. ? der home, været, e-mail er osv. Du legger dette programmet inn på telefonen. Det står veldig greit forklart i førstepost. Endret 20. juli 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Soris: Les førstepost, er et program som gjør at du kan endre det Endret 20. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) For andre gang rydder jeg i denne tråden, og nok en gang er det flere av de samme personene som er involvert. Ikke gjør det igjen, neste gang kan det hende jeg ikke er like tilgivende. Vennligst rapporter enn å lage en diskusjon ut av det når du ser brudd mot retningslinjene Reaksjoner tas på PM Endret 20. juli 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som vet hvordan man kan redigere kontaktlisten sin? Vil gjerne har fornavn først. Så greide jeg å få alle msn-kontaktene mine inn i adresselisten, så nå er det bare rot! Lenke til kommentar
jonnybrun Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hey! lurer på hvordan jeg bytter til der jeg bor på på være? (bor ikke i nogen av di byene på lista) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hvordan velger jeg rekkefølgen på scroll valget nederst på tlf. ? der home, været, e-mail er osv. Du legger dette programmet inn på telefonen. Det står veldig greit forklart i førstepost. Dette er den nyeste versjonen, inkl noen tweaks og litt andre ting. Last ned denne isteden for den som er i førsteposten. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Vet du hva slags tweaks, Christoffer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå