Andre88no Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) fikk min touch diamond idag jeg lurer litt på dette med video avspilling på mobilen, finnes det ett program som lar meg konvertere videoene som jeg har på pcen sånn at de passer best mulig på mobilen? for mange musikkvideoer og andre klipp jeg har er nesten hd kvalitet og er derfor veldig store. Så jeg trenger ett program som gjøre sånn at videoene ser bra ut på mobilen men alikvavell ikke være så veldig store Endret 19. juli 2008 av Andre88no Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 vet ikke om noen har hatt dette problemet før eller om det bare er jeg som har oversett noe. Men alarmen min nekter å skru seg på, det står alarm av uansett hva jeg gjør Samme problemet her (ref post 450 side 23). Har ikke funnet ut av dette enda... start -> instillinger -> lyder og varslinger -> varslinger -> velg "påminnelser" fra "hend" menyen og kryss av "vis melding på skjerm". Når du da trykker på den meldinga når alarmen starter vil den stoppe og ikke starte igjen. havner ikke der når jeg følger det du skriver der Hvor langt kommer du da? "varslinger" etter "lyder og varslinger" er en tab helt nederst i venstre hjørne. Den kan være litt vanskelig å se (eller lett å overse). Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 S2P mappen ligger under min enhet-programfilerDu kan jo bare ta å søke på S2P på dataen da, vis du har kobla den til med activesync. Du vil ikke finne mappa med bare filoverføring, du må bruke activesync og gå på 80mb disken og ikke 4gb. Søkte etter s2p på dataen, men fant ikke noe. Kanskje årsaken er at mobilen er koblet til maskinen som vanlig usb-enhet? Jeg får ikke ActiveSync til å virke, og har gitt opp akkurat den biten...#"%"¤%#&/ Som sagt må du bruke active sync for å komme innpå mobil disken, vanlig overføring som du gjorde er bare 4gb. Foreslår at du prøver mer med activesync, hvilket os har du på dataen btw? Men du kan også legge over den s2p.exe filen på 4gb disken også overføre derifra til telefon disken. fikk min touch diamond idag jeg lurer litt på dette med video avspilling på mobilen, finnes det ett program som lar meg konvertere videoene som jeg har på pcen sånn at de passer best mulig på mobilen? for mange musikkvideoer og andre klipp jeg har er nesten hd kvalitet og er derfor veldig store. Så jeg trenger ett program som gjøre sånn at videoene ser bra ut på mobilen men alikvavell ikke være så veldig store Last ned TCPMP som sagt i førstposten. Det kan spille av mpeg, .avi også masse andre. Den som er i første posten vet jeg ikke om er den nyeste versjonen, men du kan finne den i TYTN II forumet til smartmobil.no Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 vet ikke om noen har hatt dette problemet før eller om det bare er jeg som har oversett noe. Men alarmen min nekter å skru seg på, det står alarm av uansett hva jeg gjør Samme problemet her (ref post 450 side 23). Har ikke funnet ut av dette enda... start -> instillinger -> lyder og varslinger -> varslinger -> velg "påminnelser" fra "hend" menyen og kryss av "vis melding på skjerm". Når du da trykker på den meldinga når alarmen starter vil den stoppe og ikke starte igjen. havner ikke der når jeg følger det du skriver der Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Noen som vet når det kommer norsk tastatur? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er det allerede? Eller tenker du på full qwerty der det mangler æøå? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det skulle bli fiksa i neste oppdatering. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvor langt kommer du da? "varslinger" etter "lyder og varslinger" er en tab helt nederst i venstre hjørne. Den kan være litt vanskelig å se (eller lett å overse). trodde jeg endre posten. bare surra litt, fikk gjort det du sa, problemet er bare alarmen og det står fortsatt alarm av Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Og du har skrudd på alarmen og satt klokkeslett og satt dag(er)? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 [quote name='Zx45' Jeg lastet ned VGA versjonen fra xda-developers. Funker fett. Før du starter programmet første gang, så koble mobilen til en pc som har internett tilgang. Da kobler den seg opp og henter et gratis kart over en valgfri by. Installer TomTom Home for å få tak i gratis stemmer. Ikke nyeste versjon av tomtom home som er 2.2 tror jeg, men heller den som er for WM. Hei. Lastet ned og installerte Tom Tom 7 på min Diamond idag. Lot den ligge ute på terassen i rundt en time, men fremdeles ingen GPS-kontakt. Kunne du sett hvilken COM-port, og maskinvareport din GPS går på? Hos meg står det COM4, og overføringshastighet 4800, og på "Tilgang"-mappen står det huket av for "administrere GPS automatisk". Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Og du har skrudd på alarmen og satt klokkeslett og satt dag(er)? nå fungerte,, lord Lenke til kommentar
20legend Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei! Er det noen som vet hvordan jeg endrer filen fra .exe til .cab? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei!Er det noen som vet hvordan jeg endrer filen fra .exe til .cab? Det kan du ikke, men det står hvordan du instalerer exe fil i første post. Lenke til kommentar
victurus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 noen som vet hvorfor jeg kun får opp tlf nr og ikke kontakt navn når jeg titter på sms'r? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har du lagra alle kontaktene som du får sms-ene fra på telefonen eller sim kort eller begge? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Kun telefon, dvs som outlook kontakter. Endret 19. juli 2008 av victurus Lenke til kommentar
20legend Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvordan skal jeg innstalere et program som kommer i en haug med kabinett-filer? Lenke til kommentar
jonnybrun Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 prøver å installere s2p .men hvilken fil er .CAB? Lenke til kommentar
salomo Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvordan setter jeg den i trådløs nettverk med mine andre maskiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå