Gå til innhold

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

Jeg registrerte meg akkurat på htc.com, og jeg kan ikke finne htc touch diamond der :s under http://www.htc.com/member/softwarelist.aspx

Har du registrert telefonen på "Register Product"?

Tror du må gjøre det først.

Ja jeg skreiv inn det nummeret som står under batteriet, s/m nummeret.

Jeg kan se alle andre telefoner fra htc da, bare ikke diamond, kan du se den?

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hørt at det har kommet en oppdatering av ROM for Diamond.

Går fra 1.37 til 1.93.456.2

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=408281

Noen som har prøvd?

Siste offisielle ROM er 1.93.456.2 mens siste TouchFlo 3D er 1.1.34569. Det er svakt å anmelde en telefon uten å sørge for å ha siste oppdatering til den. Dette gjelder alle telefoner, sørg for at dere har siste oppdatering.

Det blir som å skrive en omtale av iPhone 1.0.3 i dag når det er 2.0 firmwaren man får kjøpt i butikkene nå.

Var inne på HTC.com, og jeg har registrert telefonen min der, men jeg får ikke opp noen ROM oppdateringer...

EDIT: I just checked my voice mail and there was a message from HTC Sweden.

They say that there is no Swedish ROM available only English.

And they don't know when a Swedish will be available...

quote fra den tråden du linka til, så da er det bare England som har fått en oppdatering.

Lenke til kommentar
Stemmer det, og det er ikke virus. Jeg tok ned TTN7.cab, og fungerer fint hos meg, men det er helt uten kart og stemme-filer, samt det er QVGA (1/4 oppløsningen på skjermen din). Har ikke prøvd VGA-versjonen, venter til jeg får tak i kartene mine og at jeg har oppdatert ROM først :)

Oki, si ifra når du har testet ut vga versonen ;)

Jeg lastet ned VGA versjonen fra xda-developers.

Funker fett.

Før du starter programmet første gang, så koble mobilen til en pc som har internett tilgang.

Da kobler den seg opp og henter et gratis kart over en valgfri by.

Installer TomTom Home for å få tak i gratis stemmer. Ikke nyeste versjon av tomtom home som er 2.2 tror jeg, men heller den som er for WM.

Hei.

Lastet ned og installerte Tom Tom 7 på min Diamond idag. Lot den ligge ute på terassen i rundt en time, men fremdeles ingen GPS-kontakt.

Kunne du sett hvilken COM-port, og maskinvareport din GPS går på?

Har allerde Tom Tom 1.5 på pc`n.

Takk

innstilliger ->system-> Ekstern GPS-> GPS-programport og GPS-maskinvareport

Lurer også på om dette kan være noe med at jeg ikke fikk aktivert progamvaren. Første gangen jeg gikk inn i TOMTOM7, så ville den aktivere enheten. Siden jeg da har Nodata, så klarte den ikke koble opp å aktivere enheten. Fikk bare dette spørsmålet første gang jeg gikk inn på programmet. Selv om jeg avinstallerer/installerer det igjen, så får jeg ikke dette spørsmålet.

Det samme gjelder kartpakken, som jeg har aktiviseringskoden til.

Funket fett på Touch Cruise.

Det merkeligste er at når jeg er inne på TOMTOM, vet den hvilken adresse jeg er på, å det er lagt inn en reiserute til nærmeste by, selv om den ikke har hatt kontakt med GPS-satelitter.

Endret av fleppmar
Lenke til kommentar

MP3 spilleren

'-> Mp3 spilleren som følger med er integrerte i Touchflo systemet. Dette både ser bra ut og funker bra. Jeg kan dog innrømme at headsette som følger med er av lav kvalitet og om du kjøper mobilen som musikk telefon kan det være lurt å kjøpe et bedre headsett.

For å legge til et album bilde legger du bare et bilde som heter folder.jpg i den mappen musikken ligger i. Alle sangene i den mappen får da det albumcoveret. Om det ligger en skjult htc_album.jpg fil her er det bare å slette den for å få det nye albumcoveret til å vises.

Jeg hører på musikk til og fra jobb å lader mobilen min 1gang om dagen.

Jeg anbefaler S2P mp3 spilleren som ligner på den du finner på ipod touch.

s2p008.pngs2p006.png

Les mer om hvordan du installerer denne under

Last ned s2p v.40 > her <

Pakk ut filene og før over .CAB filen og exe filen til mobilen din.

Kjør først .CAB filen og installer programmet via mobilen.

Bruk så filutforskeren på mobilen til å klippe ut s2p.exe filen, og lim den inn i mappen s2p der du installerte det [skriv over s2p.exe]

Jeg finner ikke ut hvor på mobilen sp2-mappen er... Har lagret på hovedminne og brikken.

Lenke til kommentar
S2P mappen ligger under min enhet-programfiler

Du kan jo bare ta å søke på S2P på dataen da, vis du har kobla den til med activesync.

Du vil ikke finne mappa med bare filoverføring, du må bruke activesync og gå på 80mb disken og ikke 4gb.

Søkte etter s2p på dataen, men fant ikke noe. Kanskje årsaken er at mobilen er koblet til maskinen som vanlig usb-enhet? Jeg får ikke ActiveSync til å virke, og har gitt opp akkurat den biten...#"%"¤%#&/

Lenke til kommentar
vet ikke om noen har hatt dette problemet før eller om det bare er jeg som har oversett noe. Men alarmen min nekter å skru seg på, det står alarm av uansett hva jeg gjør

Samme problemet her (ref post 450 side 23). Har ikke funnet ut av dette enda...

Lenke til kommentar
vet ikke om noen har hatt dette problemet før eller om det bare er jeg som har oversett noe. Men alarmen min nekter å skru seg på, det står alarm av uansett hva jeg gjør

okey. stilte klokka til 1015 i dag, men det stod alarm av helt til klokken var passert 1015, da stod det at den var på og skulle ringe 1015. Litt rart siden dette var etter 1015:S

Lenke til kommentar

start -> instillinger -> lyder og varslinger -> varslinger -> velg "påminnelser" fra "hend" menyen og kryss av "vis melding på skjerm".

Når du da trykker på den meldinga når alarmen starter vil den stoppe og ikke starte igjen.

Lenke til kommentar

start -> instillinger -> lyder og varslinger -> varslinger -> velg "påminnelser" fra "hend" menyen og kryss av "vis melding på skjerm".

Når du da trykker på den meldinga når alarmen starter vil den stoppe og ikke starte igjen.

havner ikke der når jeg følger det du skriver der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...