MoLvII Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Samtidig. Thumbcal. http://www.thumbapps.com/pages/home/downloads.php lastes ned her, finnes norsk språk fil også(har ikke testa det på norsk) åsså: Totally replace MS CALENDAR I was playing around with the registry of my elf and found a hack to replace MS calendar with a calendar of your choice (thumbcal in my case). Here's the hack: go to HKLM\Software\Microsoft\Shell\Rai\:MSCALENDAR change string 1 form :MSPOUTLOOK calendar to "\Program Files\ThumbApps\ThumbCal\Thumbcal.exe" Now everytime you tap MS calendar thumbcal will appear instead. No functionality of the calendar (sync, today plugin etc) is lost. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan får jeg mms og wapoppsett for OneCall på Diamond? Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hvordan får jeg mms og wapoppsett for OneCall på Diamond? start-innstillinger/tilkoblinger-tilkoblingsoppsett velg norge onecall - YEAH!! hvis enn går på start- innstillinger- i dag- kalender og alternativer kan enn velge vis komende avtaler og heldagshendelser.. Går det ann å få oppgaver også? noen som vet? Endret 16. juli 2008 av Johnti83 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Woho ny S2P, lagd for diamond http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=408510 Har ikke testa enda, ska laste ned å teste nå, håper dette funker uten at det crasher hele tia. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Prøvde akkurat nye S2P, og det virka ganske bra imo, har ikke crasha enda eller noe, den har også GSensor, så isteden for å slide med fingeren for album(du kan fortsatt gjøre det) så kan du også bare tilte den til siden eller opp igjen, litt sensitiv GSensor, den går noen ganger litt fram og tilbake, men det er ikke noe problem egentlig. Lenke til kommentar
fleur Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvordan var det man fikk mer bass igjen på musikk? Fikk nesten ikke bass i det hele tatt selvom den står på bassforsterker. Vet noen har skrevet om det før, men orker ikke å pløye gjennom alle postene, da man ikke kan søke i tråder. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har spurt før uten å fått noe svar som hjalp meg, så jeg prøver igjen. Synes det er sinnsykt høy lyd fra de medfølgende ørepluggene. Hvis jeg hører på musikk stiller jeg systemvolumet på minimum og likevel er det høyere enn jeg liker. Er det ikke noen annen måte å senke lyden på enn med systemvolumet? Det er helt uaktuelt å bruke telefonen for å høre musikk med når lyden er så sinnsykt høy! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvorda installerer man programmer på Diamond? Det blir jo så mange cab filer når jeg unrarer dem. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Hvordan var det man fikk mer bass igjen på musikk? Fikk nesten ikke bass i det hele tatt selvom den står på bassforsterker. Vet noen har skrevet om det før, men orker ikke å pløye gjennom alle postene, da man ikke kan søke i tråder. Du kan søke igjennom tråder, under den nederste posten står det "legg inn søkeord her" Og bassforsterkeren er bugga så vis du bruker den blir bassen borte etterhvert, får å få den tilbake igjen, skru av bassforsteren og skru opp eller ned volum så har du bass. Men skrur du den på igjen, skjer det samme. Dette skal bli fiksa i neste oppdatering trur jeg Jeg har spurt før uten å fått noe svar som hjalp meg, så jeg prøver igjen. Synes det er sinnsykt høy lyd fra de medfølgende ørepluggene. Hvis jeg hører på musikk stiller jeg systemvolumet på minimum og likevel er det høyere enn jeg liker. Er det ikke noen annen måte å senke lyden på enn med systemvolumet? Det er helt uaktuelt å bruke telefonen for å høre musikk med når lyden er så sinnsykt høy! Du kan laste ned S2P, der kan du stille på lyden i tilleg til systemvolum, så der kan du få det enda lavere, ellers syntes jeg ikke lyden er noe spesielt høy når systemvolum er langt nede til vanlig, bare helt på topp jeg syntes det er høyt. Men vis det bare er musikk du tenkte på, så burde du laste ned s2p, linken ligger i min post rett over, en ny s2p som er lagd bare for diamond. Edit: Hvorda installerer man programmer på Diamond? Det blir jo så mange cab filer når jeg unrarer dem. Det står i første post. Det har aldri blitt mer enn 1 cab fil for meg, og du kan jo bare slette gamle cab filer, de er jo bare instaleringsfiler uansett. Har ikke hatt noe spesielt problem med å instalere programmer, vis det er en zip fil, så går du inn der og dobbel klikker på cab filen så instaleres den. Endret 16. juli 2008 av Christoffer99 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kan noen poste GPS programmet her? Eller? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Diementrix sa han skulle poste det seinere i dag trur jeg. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Angående mange cab-filer så er det mulighte for å sette "Delete CAB file after install: " til "Yes" med Advanced Config, evnt bare slette de manuelt, dette er som nevnt installasjonsfiler som man typisk laster til skrivebord og sletter etter bruk i windows XP. Angående mail som ikke laster bilder, så er dette bare en gjetning som noen som bruker mer mail enn meg gjerne må teste ut, men når jeg så på innstillingene til mail-kontoen min på diamanten var den satt til å ikke laste ned vedlegg større enn 2kb som standard, kan det ha noe med saken å gjøre, eller støtter den rett og slett ikke html i mail-klienten? EDIT: Raste, slutt å mas, da mann! :-p Her er TomTom7 (selvfølgelig uten kart) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=401679 Denne er såvidt jeg kan forstå helt lovlig å ta ned og bruke, skulle jeg ta feil beklager jeg. Endret 16. juli 2008 av Tx3 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Jeg har spurt før uten å fått noe svar som hjalp meg, så jeg prøver igjen. Synes det er sinnsykt høy lyd fra de medfølgende ørepluggene. Hvis jeg hører på musikk stiller jeg systemvolumet på minimum og likevel er det høyere enn jeg liker. Er det ikke noen annen måte å senke lyden på enn med systemvolumet? Det er helt uaktuelt å bruke telefonen for å høre musikk med når lyden er så sinnsykt høy! Du kan laste ned S2P, der kan du stille på lyden i tilleg til systemvolum, så der kan du få det enda lavere, ellers syntes jeg ikke lyden er noe spesielt høy når systemvolum er langt nede til vanlig, bare helt på topp jeg syntes det er høyt. Men vis det bare er musikk du tenkte på, så burde du laste ned s2p, linken ligger i min post rett over, en ny s2p som er lagd bare for diamond. Okei, da prøver jeg meg på S2P. Edit: Telefonen min frøs forresten helt i sta. Måtte ta ut batteriet for å få liv i den. Endret 16. juli 2008 av qweac Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har spurt før uten å fått noe svar som hjalp meg, så jeg prøver igjen. Synes det er sinnsykt høy lyd fra de medfølgende ørepluggene. Hvis jeg hører på musikk stiller jeg systemvolumet på minimum og likevel er det høyere enn jeg liker. Er det ikke noen annen måte å senke lyden på enn med systemvolumet? Det er helt uaktuelt å bruke telefonen for å høre musikk med når lyden er så sinnsykt høy! event hvis ingenting av det di andre skrev funket, prøvd å trykke med fingen på den nederste? Den går mange hakk om gangen om enn bruker tastene på siden.. Ellers har du jo windows media player også allerede, som du kan justere volum uten å forandre system volumet.(tror jeg) ;p hehe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Noen som vet om hvor man kan kjøpe ekstra screenprotector til den? Og etui? Endret 16. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
EasyShare Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Går det ann å ta backup av HTC touch Diamond? Lenke til kommentar
runela Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Angående mange cab-filer så er det mulighte for å sette "Delete CAB file after install: " til "Yes" med Advanced Config, evnt bare slette de manuelt, dette er som nevnt installasjonsfiler som man typisk laster til skrivebord og sletter etter bruk i windows XP. Angående mail som ikke laster bilder, så er dette bare en gjetning som noen som bruker mer mail enn meg gjerne må teste ut, men når jeg så på innstillingene til mail-kontoen min på diamanten var den satt til å ikke laste ned vedlegg større enn 2kb som standard, kan det ha noe med saken å gjøre, eller støtter den rett og slett ikke html i mail-klienten? EDIT: Raste, slutt å mas, da mann! :-p Her er TomTom7 (selvfølgelig uten kart) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=401679 Denne er såvidt jeg kan forstå helt lovlig å ta ned og bruke, skulle jeg ta feil beklager jeg. Etter man har åpnet linken din så går man inn på øverste link som fører deg til en plass som man lasten ned en ttn7.cab fil? Noen som har testet om den fungerer og at det er tomtom navigator 7 og at den ikke inneholder virus? Endret 16. juli 2008 av Zx45 Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Stemmer det, og det er ikke virus. Jeg tok ned TTN7.cab, og fungerer fint hos meg, men det er helt uten kart og stemme-filer, samt det er QVGA (1/4 oppløsningen på skjermen din). Har ikke prøvd VGA-versjonen, venter til jeg får tak i kartene mine og at jeg har oppdatert ROM først EDIT: Startet det opp for å leke litt nå, og det foreslo at jeg lastet ned gratiskart, men det kunne bare bruke GPRS eller ActiveSync, WHAT? No Wi-Fi? Så da er det visst på tide for meg å teste ut den medfølgende CD'en også. I'll get back to you. Endret 16. juli 2008 av Tx3 Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg har spurt før uten å fått noe svar som hjalp meg, så jeg prøver igjen. Synes det er sinnsykt høy lyd fra de medfølgende ørepluggene. Hvis jeg hører på musikk stiller jeg systemvolumet på minimum og likevel er det høyere enn jeg liker. Er det ikke noen annen måte å senke lyden på enn med systemvolumet? Det er helt uaktuelt å bruke telefonen for å høre musikk med når lyden er så sinnsykt høy! Du kan laste ned S2P, der kan du stille på lyden i tilleg til systemvolum, så der kan du få det enda lavere, ellers syntes jeg ikke lyden er noe spesielt høy når systemvolum er langt nede til vanlig, bare helt på topp jeg syntes det er høyt. Men vis det bare er musikk du tenkte på, så burde du laste ned s2p, linken ligger i min post rett over, en ny s2p som er lagd bare for diamond. Okei, da prøver jeg meg på S2P. Edit: Telefonen min frøs forresten helt i sta. Måtte ta ut batteriet for å få liv i den. Når skjedde det at den frøs, hva gjorde du? Og kunne du ikke engang ta soft reset da? den lille røde knappen under der stylusen ligger. Noen som vet om hvor man kan kjøpe ekstra screenprotector til den? Og etui? Søk på invisibleshield på google, da finner du en side med screenprotector, det var invisibleshield.com elns. Har hørt at noen av de screenprotectorene er litt dårlig til NOEN mobilen, til htc touch cruise, trur jeg den tok av litt av fargen på telefonen når man tok av skjoldet, men har sett en youtube film med invisible shield på en ipod, og den tålte en del, tok den i en boks med 30-40 spikere sammen med en annen ipod som ikke hadde skjold, den uten skjold så ikke ut, mens den med invisible shield var helt god som ny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Men er egentlig mere interessert i etui, er fæl til å miste ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå