Gå til innhold

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan hjelpe meg å finne orgianl spl tingen til min diamond? tenkte å ta den med til butikken jeg kjøpte den, så gidder jeg ikke at di skal grine over custom rom..

du finner den vel på xda-dev.

jeppz, fant det. men det tok litt tid. ;p

Lenke til kommentar
Noen som vet; er det kun outlook eller exchange som kan brukes til synkronisering av kontakter og meldinger? Ellers er det noe programvare som finnes på nett som er gratis til nedlasting?

Pft.

Begge. Du må laste ned active sync først, eller installere det fra cden. Men da blir bare kontaktene synkronisert. Skal du ha sms må du bruke f.eks pimbackup eller myphone fra windows. http://sn1-p3.myphone.microsoft.com/mkweb/Start.po?mkt=nb-no link til myphone.

Lenke til kommentar
Noen som vet; er det kun outlook eller exchange som kan brukes til synkronisering av kontakter og meldinger? Ellers er det noe programvare som finnes på nett som er gratis til nedlasting?

Pft.

Kan synkronisere kontakter mot google contacts som er gratis

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Lurer litt på: hvordan tar jeg backup av simkort? Og hvordan får jeg 3g til å funke? Prøver meg på videosamtale, men får opp "3g støttes ikke av tjenesten".

Bestiller nytt simkort nå, skal se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Lurer litt på: hvordan tar jeg backup av simkort? Og hvordan får jeg 3g til å funke? Prøver meg på videosamtale, men får opp "3g støttes ikke av tjenesten".

Bestiller nytt simkort nå, skal se om det hjelper.

Du er nødt til å ha 3G aktivert, itilegg må du være i et område med 3G-dekning. Viser telefonen din Edgetegnet så kan du ikke starte en videotelefonisamtale.

Lenke til kommentar

Noe jeg har lurt på en stund er om det er bare min mobilen som har litt dårlig fargegjengiving? Altså om jeg har et bilde med litt gradient, så ser det ut som at mobilen kjører 8bit, siden det blir tydelige "hakk" i fargeovergangen, og ikke en jevn fargeovergang?

evnt. Mulig å fikse dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

Har et lite spesielt problem som har dukket opp de siste dager. Telefonen vil slå seg av hele tiden og særlig når man trykker inn knappen for å slå av skjermen, da bi skjermen svart som den skal men 1-2 sek senere slår den seg på med advarselen, ønsker du å slå av osv. Og hvis man velger å slå av telefonen helt starter den med engang, altså vil ikke være helt avslått. Og under oppstart kommer advarsel om du vil slå av eller ikke.

Særdeles irriterende. Ikke funnet noe fornuftig svar andre plasser. Nyeste rom fra htc.no skal være installert da touchscreen gikk sund tidligere i sommer og er reparert.

Så hvis noen har noen anelse hva som er galt så hadde det vært fint med et svar. OG hvis svar, som hard reset, vennligst gi mæ noen tips om hvordan jeg kan ta backup av adresselisten min.

På forhånd takk.

TV

Lenke til kommentar
Hei,

Har et lite spesielt problem som har dukket opp de siste dager. Telefonen vil slå seg av hele tiden og særlig når man trykker inn knappen for å slå av skjermen, da bi skjermen svart som den skal men 1-2 sek senere slår den seg på med advarselen, ønsker du å slå av osv. Og hvis man velger å slå av telefonen helt starter den med engang, altså vil ikke være helt avslått. Og under oppstart kommer advarsel om du vil slå av eller ikke.

Særdeles irriterende. Ikke funnet noe fornuftig svar andre plasser. Nyeste rom fra htc.no skal være installert da touchscreen gikk sund tidligere i sommer og er reparert.

Så hvis noen har noen anelse hva som er galt så hadde det vært fint med et svar. OG hvis svar, som hard reset, vennligst gi mæ noen tips om hvordan jeg kan ta backup av adresselisten min.

På forhånd takk.

TV

Sjekk ut PIMbackup, den tar vare på meldingene dine, anropslogger, kontakter osv. Tar du en hardreset er det bare å plassere backupfilen på "minnekortdelen" og så velge restore når du er ferdig,

Lenke til kommentar

Hei..

når jeg surfer på nett på folk.no så trykker jeg på logg inn, men det skjer ikke noe:/

kommer lite grønn strek også stopper den.

Noen som vet no ???

Også et annet problem...jeg har sim korte i, men det står fortsatt Sett inn simkorte???:/

Endret av John Rambo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...