MoLvII Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hei. Jeg lurer på om det er slik på alle Diamond tlf at når man sitter i en samtale, og legger på, så tar det fort 2 sekunder før samtalen brytes. Kan man fixe det? Mvh Robert. Ja, jeg har hvertfall samme problemet. Jeg synes det går enda tregere å trykke avslutt på skjermen enn å trykk på avslutt kanppen. Jeg har også dette problemet, litt kjipt å si hade..også får du ikke lagt på før 2-3 sekund etter du har trykt. Hehe, ja du får satse på at den du snakker med legger på før deg. Dette tror jeg er en telefon "bug", det er hvertfall ikke fikset på i min custom ROM. Går å fiske dette i advanced config.. på phone.. så er det en end call delay:3000. har satt den på 0001 jeg og det funker Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Noen som kan hjelpe meg litt med noe. Jeg lurer på om det finnes en bra sms app så kan vise sms allah 3df2 eller hvertfall finere enn orginale i outlooken til min spb mobile shell.. å, hvordan får jeg wifi til å være på selv om jeg skruer av skjermen.. får det ikke til funke med andvanced config.. skruer av at den skal slå seg av hvis ingen aktivitet.. men det funker ikke ( Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Hei. Jeg lurer på om det er slik på alle Diamond tlf at når man sitter i en samtale, og legger på, så tar det fort 2 sekunder før samtalen brytes. Kan man fixe det? Mvh Robert. Ja, jeg har hvertfall samme problemet. Jeg synes det går enda tregere å trykke avslutt på skjermen enn å trykk på avslutt kanppen. Jeg har også dette problemet, litt kjipt å si hade..også får du ikke lagt på før 2-3 sekund etter du har trykt. Hehe, ja du får satse på at den du snakker med legger på før deg. Dette tror jeg er en telefon "bug", det er hvertfall ikke fikset på i min custom ROM. Går å fiske dette i advanced config.. på phone.. så er det en end call delay:3000. har satt den på 0001 jeg og det funker Hei! og takk for tipset!, men jeg finner ikke "end delay" under phone. Vet du eksakt hva dette heter? Mvh Robert. Endret 23. mai 2009 av Vegabond Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hei! og takk for tipset!, men jeg finner ikke "end delay" under phone.Vet du eksakt hva dette heter? Mvh Robert. På min Advanced Config v3.3.0.0 ligger "End call delay" under "Phone" Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hei! og takk for tipset!, men jeg finner ikke "end delay" under phone.Vet du eksakt hva dette heter? Mvh Robert. På min Advanced Config v3.3.0.0 ligger "End call delay" under "Phone" Hmm.. Det er ikke noe som heter det til meg, jeg finner heller ikke ut hvordan versjon jeg har. Noen tips? Mvh Robert. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Mvh Robert. På min Advanced Config v3.3.0.0 ligger "End call delay" under "Phone" Hmm.. Det er ikke noe som heter det til meg, jeg finner heller ikke ut hvordan versjon jeg har. Noen tips? Mvh Robert. Har du lastet ned advanced config da? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=418151 last ned derfra.. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nei det har jeg ikke, må man registrere seg for og laste ned? Mvh Robert. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nei det har jeg ikke, må man registrere seg for og laste ned? Mvh Robert. Joda, fikk til det, men nå fikk jeg beskjed om at "Dette programmet krever en nyere versjon av Microsoft NET Compact FrameWork enn versjonen som er installert på denne enheten" Hvor laster jeg ned det? Mvh Robert. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som vet hvordan man skifter icon i WM? Og hvor finner man en skikkelig beskrivelse hvis man skal skifte ROM til en ikke orginal. F.Eks. SHACKS? ( hva man trenger og slikt etc.) Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Noen som vet hvordan man skifter icon i WM? Og hvor finner man en skikkelig beskrivelse hvis man skal skifte ROM til en ikke orginal. F.Eks. SHACKS? ( hva man trenger og slikt etc.) http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=416211 trenger hardspl og en rom.. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Joda, fikk til det, men nå fikk jeg beskjed om at "Dette programmet krever en nyere versjon av Microsoft NET Compact FrameWork enn versjonen som er installert på denne enheten" Hvor laster jeg ned det? Mvh Robert. http://microsoft-net-compact-framework.en....ic.com/pocketpc eller søk på google.. eller søk i xda sine sider.. Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det står at jeg har en nyere versjon på mobilen. Er ikke den du linket til den siste? Mvh Robert. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det står at jeg har en nyere versjon på mobilen. Er ikke den du linket til den siste? Mvh Robert. 3.5 tror jeg er siste.. aner ikke ;p Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 takker Johnti83... Men noen som vet hvoran man kan skifte icon? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen flere som har Begynt å bruke Win6.5 på diamond? Min virker som en drøm og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen flere som har Begynt å bruke Win6.5 på diamond? Min virker som en drøm og er kjempe fornøyd. hvor finner man det? Og minner om spm over Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 xda-developers. hcordan iconer mener du? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 xda-developers. hcordan iconer mener du? På en snarvei f.eks. Bruker nå SPB og skulle gjerne gjort om et icon da det ser så rart ut med det iconet som ser ut som et ark med windows logoen på.. Ikke klart og funnet ut noe av dette. Desverre. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Noen flere som har Begynt å bruke Win6.5 på diamond? Min virker som en drøm og er kjempe fornøyd. Går det ann å velge mp3 som alarm lyd i 6.5? Hvilke rom bruker du? Hvordan er det med kalenderen der? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kjører et rom som hete EnergyROM Den kjører TF3d fra den nye Diamond2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå