Gå til innhold

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på om det er slik på alle Diamond tlf at når man sitter i en samtale, og legger på, så tar det fort 2 sekunder før samtalen brytes.

Kan man fixe det?

Mvh Robert.

Ja, jeg har hvertfall samme problemet. Jeg synes det går enda tregere å trykke avslutt på skjermen enn å trykk på avslutt kanppen.

Jeg har også dette problemet, litt kjipt å si hade..også får du ikke lagt på før 2-3 sekund etter du har trykt.

Hehe, ja du får satse på at den du snakker med legger på før deg. Dette tror jeg er en telefon "bug", det er hvertfall ikke fikset på i min custom ROM.

Går å fiske dette i advanced config.. på phone.. så er det en end call delay:3000.

har satt den på 0001 jeg og det funker :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg litt med noe.

Jeg lurer på om det finnes en bra sms app så kan vise sms allah 3df2 eller hvertfall finere enn orginale i outlooken til min spb mobile shell.. å, hvordan får jeg wifi til å være på selv om jeg skruer av skjermen.. får det ikke til funke med andvanced config.. skruer av at den skal slå seg av hvis ingen aktivitet.. men det funker ikke :((

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg lurer på om det er slik på alle Diamond tlf at når man sitter i en samtale, og legger på, så tar det fort 2 sekunder før samtalen brytes.

Kan man fixe det?

Mvh Robert.

Ja, jeg har hvertfall samme problemet. Jeg synes det går enda tregere å trykke avslutt på skjermen enn å trykk på avslutt kanppen.

Jeg har også dette problemet, litt kjipt å si hade..også får du ikke lagt på før 2-3 sekund etter du har trykt.

Hehe, ja du får satse på at den du snakker med legger på før deg. Dette tror jeg er en telefon "bug", det er hvertfall ikke fikset på i min custom ROM.

Går å fiske dette i advanced config.. på phone.. så er det en end call delay:3000.

har satt den på 0001 jeg og det funker :D

Hei! og takk for tipset!, men jeg finner ikke "end delay" under phone.

Vet du eksakt hva dette heter?

Mvh Robert.

Endret av Vegabond
Lenke til kommentar
Hei! og takk for tipset!, men jeg finner ikke "end delay" under phone.

Vet du eksakt hva dette heter?

Mvh Robert.

På min Advanced Config v3.3.0.0 ligger "End call delay" under "Phone"

Hmm.. Det er ikke noe som heter det til meg, jeg finner heller ikke ut hvordan versjon jeg har. Noen tips?

Mvh Robert.

Lenke til kommentar
Nei det har jeg ikke, må man registrere seg for og laste ned?

Mvh Robert.

Joda, fikk til det, men nå fikk jeg beskjed om at "Dette programmet krever en nyere versjon av Microsoft NET Compact FrameWork enn versjonen som er installert på denne enheten"

Hvor laster jeg ned det?

Mvh Robert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...