Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

Heisann gutta boyz !

har hatt min touch diamon en stund nå, og jeg har et lite problem !

Nedenfor touch skjermen, der de normale tastene er. På dette "platået" så stikker den litt ut litt mot venstre, derfor får jeg en liten "flenge" i plastikken over dette dekslet, tok 1 mnd å fikse det og etter 1 uke med opp og ned i lumma ser jeg at jeg får igjen den lille flenga, så er bare et spørsmål om tid før den blir så stor at jeg irriterer meg over den.

noen tips til hva jeg kan gjøre for å fikse det ? Ser jo for dumt ut å teipe den :((

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Under telefoninnstillingene kan du slå av pinkode forespørsler...

Som krever at man må taste inn pin.

Riktig. Og den pinkoden som kom sammen med simkortet mitt med Onecall vil ikke godkjennes. Likevell er den den jeg bruker for å aktivere telefonen under oppstart, merkelig greier.

Jeg mener å lest et sted at pin-koden ikke kan deaktiveres hvis man har OneCall. Kan desverre ikke bekrefte at dette stemmer med mer enn å si at jeg heller ikke får deaktivert det på mitt OneCall simkort med samme mobil.

Lenke til kommentar
Har samme problem som deg, mighty123. Aner ikke hvordan man skal fikse det, men det er heldigvis ikke verre enn at er litt irriterende. Ok, faktisk er det veldig irriterende.

opplevde det samme.. tok en veldig skarp kniv og skar bort flengen.. gjorde det vel for 2 måneder siden og har ikke vært plaget med at det blir større etter dette.. anbefales..

Lenke til kommentar
Har samme problem som deg, mighty123. Aner ikke hvordan man skal fikse det, men det er heldigvis ikke verre enn at er litt irriterende. Ok, faktisk er det veldig irriterende.

opplevde det samme.. tok en veldig skarp kniv og skar bort flengen.. gjorde det vel for 2 måneder siden og har ikke vært plaget med at det blir større etter dette.. anbefales..

Gjorde også det samme som deg. Tok også et liten fil og pusset forsiktig ned skarpe kanten. Dette gjorde ca 2mnd siden, den har vært bra siden.

Trodde det bare var meg, med meg var det også på venstre siden :ermm:

Lenke til kommentar

Har et problem med Core-playeren, som er anbefalt for telefonen.

Den tar jo de fleste formater, og fungerer flott til YouTube-snutter jeg har lastet ned.

Men nå fikk jeg en tv-film som en venn ser på sin iPhone, og formatet støttes fint, men bildet hakker noe enormt!!! Får et nytt stillbilde med sekunders mellomrom!!

Helt tragisk!! Trodde den skulle takle det??

Har kjørt en benchmark, original datarate er 4.7Mbit/s, mens telefonen bare klarer 1.7.

Bør kunne gå an å tune programmet litt, masse muligheter med buffer etc, har noen klart å stille inn slik at man kan se podCasts med høy kvalitet??

Eller må man konvertere filene først til lavere bitrate?

NB, det er M4v format, og i fillista når jeg åpner den, har den et annet ikon med Beta-merke på. Kanskje det er derfor??

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti med den nye ROMmen at nå man trykker på en melding slik at man skal svare, at tastaturet gjemmer seg, og trykker man det opp igjen må man trykke i feltet der man skal skrive for og få til og skrive...

Finnes det noen fiks for dette?

Etter ROM oppdatering, fungerer det heller ikke å skjule sim kontaktene, verken med tweaken med de mange mulighetene i, eller ved og legge inn NikiSimFix, derav fordi det ikke går ann og legge inn simfixen etter ny rom....

Sliter også med og avinnstallere programmer som tydeligvis ble med fra backuppen, som egentlig ikke ligger der. Får beskjed om at det ikke går og fjerne, men kan fjernes fra listen. Men fungerer ikke det heller.???

Endret av pettergulbrandsen
Lenke til kommentar

Har ikke hatt noe problem med at tastaturet gjemmer seg.. Men må si det irriterer meg at man må trykke på meldingen for å fjerne ikonet som viser at man har ulest melding. Likte at det holdt å lese den i TF3Den.

Jeg fikk ikke til å skjule sim kontaktene med diamond tweak (ser ikke ut som om den i det hele tatt er kompitabel med nyeste ROM), men NikiSimFix fungerte fint for meg. Rart det ikke fungerer hos deg.

Lenke til kommentar

prøve NikiSimFix en gang til. Men kan være at det ligger som installert i listen min, under fjerning av programmer, får ikke fjernet det der. La inn et annet prog og det la seg over og fungerer....

Holder for meg og lese meld i TF3D, men må være oppe en liten stund

Noen flere som kanskje har problemer med det med tastaturet?

Endret av pettergulbrandsen
Lenke til kommentar
Hurra, fan ta de som gir seg:)

Etter flere ukers masing på HTC, telenor kundeservice samt den ulykkelige forhandleren som solgte oss våre teleforner så:

Har i dag fått beskjed fra HTC at de i løpet av ca 2uker kommer med en ROM-oppdatering, for de av oss uheldige som har Network Branded telefoner til telenor.

La oss nå håpe at det er verdt ventetiden og at de løser dette bedre innfor neste oppgradering.

En fortsatt fin dag til alle!

LINK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...