discostu Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har noen bra backupprogrammer å anbefale egentlig? Tenker mest på kontakter og spesielt sms. Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har noen bra backupprogrammer å anbefale egentlig? Tenker mest på kontakter og spesielt sms. Jeg bruker Pim Backup Xda sin side om Pim Backup Lenke til kommentar
maxM Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Kjempefin tråd! Jeg er ny eier av Diamond Touch og har ett spørsmål (kommer sikkert flere: Etter at jeg satte opp e-post funksjonen ligger alle e-postkontaker og telefonkontakter i samme lista (altså Kontakter hehe). Er det noen måte å få adskilt disse? Blir fort mye jobb å finne fram, og det å ringe skal være enkelt syns jeg. Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hvor må jeg legge Touch Flo 3D-temaene for at jeg skal greie å finne de via configprogrammet? Har lastet ned flere temaer og installert touch flo 3d config, men får det ikke til. Tips? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Kjempefin tråd!Jeg er ny eier av Diamond Touch og har ett spørsmål (kommer sikkert flere: Etter at jeg satte opp e-post funksjonen ligger alle e-postkontaker og telefonkontakter i samme lista (altså Kontakter hehe). Er det noen måte å få adskilt disse? Blir fort mye jobb å finne fram, og det å ringe skal være enkelt syns jeg. du bruker jo ikke telefonlista når du skal ringe folk.. hjelpe meg det tar jo evigheter... Ta fram "nummertastaturet" fra ute i home feks.. også skriver du navnet på den du vil ringe.. Når jeg skal ringe dama som heter monica taster jeg feks 666 så kommer navnet hennes opp øverst.. er grisekjappt og funker knallbra.. Hold deg LAAAANGT vekke fra kontaktlisten, så lenge du vet navnet på den du skal ringe er kontaktlisten waste of time. og nei du kan ikke skille dem fra hverandre.. kontakter er kontakter uavhengig av hvilken info du har lagt inn på dem Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 og nei du kan ikke skille dem fra hverandre.. kontakter er kontakter uavhengig av hvilken info du har lagt inn på dem Derfor vil jeg anbefale å rydde opp i kontaktlisten din. Det har jeg gjort, og har forsjøkt så godt jeg kan å legge epostene til kontaktene mine inn i telefon-kontaktene, slik at jeg ikke har to kontakter for en person; en med epost og en med telefonnummer... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 joda enig med det håvard, har lastet alt inn i outlook og gjort som du sier. Men det er likevel mye kjappere å bare få det rett opp i "telefon" skjermen.. uansett hvor liten kontaktliste en har er det kjappere å gå via "telefon" enn kontaktlisten. Lenke til kommentar
Ptah Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg lurer på noe! Om du har et program til mobilen som er .EXE så kobler du mobilen din til pcen og synker den med activesync og kjører .EXE filen på Pcen din. jeg prøvde med utorrent men det funka ikke why? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Jeg lurer på noe! Om du har et program til mobilen som er .EXE så kobler du mobilen din til pcen og synker den med activesync og kjører .EXE filen på Pcen din. jeg prøvde med utorrent men det funka ikke why? når kom det mobiltelefon versjon av utorrent? Det er jo ikke nok med en .exe fil.. programmet må jo støtte Windows Mobile 6 og da Noe helt annet: FAEN så lei jeg er av bugs nå.. på tide at microsoft eller htc får fingern ut av RÆVA og gir ut noen fixer.. Av og til forsvinner lyden.. får ikke lyd når jeg spiller musikk, når folk ringer etc.. om folk sender meldng får jeg av og til en konstant vibrasjon som ikke forsvinner før jeg restarter telefonen. Her en dagen kunne jeg heller ikke skru ned lyden på mediaspilleren, selv om jeg satte lyden på det laveste spillte mobilen musikk på maks. Når jeg snakker i telefonen åpner den ofte programmer, selv om skjermen er "låst" og svart.. offf er så mye.. kommer ikke på alt i farten, digger mobilen, men bugsene holder på og ta knekken på meg -.- edit. Fy fader er det mulig.. jeg går fra home skjermen, inn på sms og starter og skrive en melding, PLUTSELIG starter musikkspilleren opp i bakgrunnen.. herregud.. Har ikke brukt musikkavspilling på flere dager så mja.. lever jo helt sitt eget liv. Endret 22. november 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
6502 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Har en HTC Cruise. Finnes det software som gjør at feks. displayet eller annen tydelig LED, blinker til i ny og ne, for å varsle om ubesvarte anrop eller sms? Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Lurer på Flash.. 7 er den nyeste for WM? Er det slik at du kan se filmer fra YouTube, og diverse andre "Tube" sider da? ^^ Har også hørt om Flash Lite, men vet ikke helt hva dette er, enda. Please, svar hvis du vet det Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Sliter med at diamonden rebooter seg om natta. Så når jeg våkner så står den på pin kode siden. Utrolig irriterende. Alarmen går jo fordi, men ingen samtaler kommer jo igjennom. Noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Jeg har opplevd noe av det lignene som Spritfire, eneste er at min slår seg av. Det skjer ikke hver natt, men det hender at det skjer en gang ibladt. Hadde vært flott hvis noen viste hva som gjorde dette. Endret 23. november 2008 av Neverio Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hei. Er det en mulighet og velge om man skal sende sms eller sms da man går inn og skal skrive ny? I fra linja står det jo: SMS/MMS Men har jeg skrevet ned en nett adresse, og skal sende den til en mail så går ikke det, fordi den sier det ikke er mms den skal sende. Hva er det for noe tull, det står jo SMS/MMS da bør den jo forsjovit skjønne det selv også? Men derimot setter du inn et bilde er jo alt greit. Noen som vet om en enklere måte? Petter Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det en mulighet og velge om man skal sende sms eller sms da man går inn og skal skrive ny? Meldinger i Touch Flo 3D-menyen > Alle meldinger > Meny > Ny > MMS. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Oki. Men hvorfor kan den ikke skjønne det av seg selv, når den gjør det da jeg ligger til et bilde... Hmmmm.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Fordi man som regel sender sms. Men det er jo ikke veldig problematisk å gå inn i meldingsmenyen for å velge at man skal sende en mms. Endret 23. november 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Enig at det ikke er det, men skjønner ikke hvorfor den ikke rett og slett kan skjønne det at hvis man skriver en mail adresse at den da kan sende som MMS, da den skjønner det med en gang man legger inn ett bilde eller noe annet media. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Noen som har ett tips til hvordan man lett kan slette alle meldingene på en gang? (sikter til sendte elementer som er på over 1000 meldinger....) Sånn som det er nå virker det som om jeg må bla ned hele siden, som i og for seg selv lagger noe helt forferdelig for og så vente i en times tid for att rundt 200 meldinger blir slettet. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg klarte å velge alle mine ved å dra med pekeren/fingeren nedover fra toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå