Gå til innhold

HTC Diamond FAQ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merker at når noen ringer inn så står det ikke noe om hvem som ringer, eller at det ringer i det hele tatt. Eneste jeg merker det på er at den vibrerer. Svært irriterende...

Samt at den enkelte ganger ikke slutter å vibrere etter feks, mottatt sms..Må slå av også på igjen.

Lenke til kommentar
Hepps.. da har jeg hatt telefonen i 3 uker snart.. Meget forn�yd.. F�rste gangen m�tte den lades etter skarve 10 timers bruk, men n� var ikke batteriet p� mer enn 60% ut av boksen.. kj�rte den helt tom og ladet heeeelt opp.. n� holder telefonen med mye bruk 3-4 dager, da er den koblet til pc'n 1 time om dagen for sync og nedlasting av programmer og tweaks.. Jeg kj�rer fremdeles gammel rom og er helt greit forn�yd med hastigheten.. Ei har jeg mye problemer, har m�ttet softresette 1 gang. Ingen problemer med � koble seg til via Wifi eller 3g/Super 3g/Edge. Dekningen er en smule d�rligere enn min gamle w880i, men hastigheten er utrolig mye bedre. Har ikke tenkt � bruke den som en media spiller, det er andre ting som er mer egnet enn en mobil til det.

Ellers er det utrolig mange som ikke vet hva de g�r til anskaffelse av, etter � ha lest 90% av alle postene her s� er det ganske klart at folk kj�per seg mobil basert p� utseende mer enn p� funksjonalitet og forst�else. Derfor kommer det en br�te med idiotiske sp�rsm�l som faktisk det st�r forklart om hvordan l�ses i bruksanvisningen til telefonen, eller via hjelp funksjonene i WM 6.1....

Riper i telefonen?? Jeg greide da � f� riper i min iphone, men den har glass og ikke plastikk.. WM telefoner trenger fleksible "skjermcovers" for � registrere "touch".. Det er en signifikant forskjell p� trykkf�lsom og ber�rings f�lsom ... WM 6.1 telefoner er f�rstnevnte.. og krever derfor fleksible skjerm beskyttere.

Om du har f�tt en ripe s� er det ikke pga d�rlig skjerm, mer d�rlig behandling, er man uforsiktig s� skjer det fort at ting f�r riper... Jeg vil anbefale alle som bruker en mobil med trykk- eller ber�ringsf�lsom- skjerm � bruke en beskyttelses film.. Min diamond brukes nesten bare med stylus i kontor sammenheng (raskere � skrive meldinger/mail) og jeg pr�ver � huske � legge den i en egen lomme, og den er like fin som ny, selv etter et par turer i bakken.. :D

Dette er en super telefon.. den er meget avansert og kan den ikke gj�re hva du vil er det enorme resurser tilgjengelig for � l�re deg programmering til windows mobile 6(.1).

Haleluja!! Prikk lik min oppfatning /opplevelse av Diamond og brukere : :p

Har nettopp hardresettet heile diamanten. S� lurer jeg p� om noen har funnet ett bra alarm program? tenker p� alarm som vekkerklokke. Viktigt det fungerer som det skal og kan spille mp3.

:)

pTravelAlarm !

Hvordan er det egentlig man ringer med telefon? Har muligheten for videoanrop etter jeg har sl�tt et nummer, s� m� f�rst ta videoanrop og s� sl� det av for � ringe med mindre jeg ringer folk i kontaktlista, da er det ikke noe problem.

Endelig en med samme problem som jeg har hatt i 2 mnd. dvs etter rom-oppdatering, det var der ikke før... SÅ - som discostu spør: Kvissleis fjerne / bytte ut "videoanrop" knappen nede i v hjørne ??

Den har snart irritert meg lenge nok til å vurdere annen device..!!

Utrolig at ingen andre føler dette som ei KJEMPEPLAGE??

Hvordan er det egentlig man ringer med telefon? Har muligheten for videoanrop etter jeg har sl�tt et nummer, s� m� f�rst ta videoanrop og s� sl� det av for � ringe med mindre jeg ringer folk i kontaktlista, da er det ikke noe problem.

Trykk p� telefonr�r tasten under hjem(hus)tasten

Og du kjører fortsatt "original" "gml " ROM ??

Tror venstre knappen min er �delagt. Den med telefonr�ret opp. N�r jeg skriver inn et nummer og trykker p� den tasten skjer det ingenting...

UTROLIG irriterende.

M� alltid velge videosamtale, legge p� og s� ringe ved � trykke p� nummeret etterp�. For no m�kk!

Utrolig at ingen andre har hatt/opplevd samme problem som oss..?

Se min post fra 27/8..:

QUOTE(AwaZ @ 27/08-2008 : 11:06) *

QUOTE(gingur @ 27/08-2008 : 01:34) *

Har forst�tt... En ting om gangen:!

Noen andre som plages med � ha -VIDEOANROP p� V softknapp og ikke KONTAKTER, ??

Samme problem her, og jeg er sikker p� at det stod kontakter der f�r.. Gjorde ingen slike endringen f�r den endret seg heller som jeg husker.

Bump..!

Hjelp!!!

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Alle eiere av HTC Touch Diamond burde sjekke ut at telefonen har korrekt spesifikasjoner, hos meg var det 128mb RAM istedenfor 192mb RAM som er korrekt, den var kjøpt hos Telebutikken og det kan være flere der ute med feil specs. For min del er saken enda ikke ute av verden selv etter en måned. Venter fortsatt på å få igjen min telefon. Er noe du lurer på bare spør.

PS: Er det flere som har opplevd denne feilen??

Endret av Rolfhoest
Lenke til kommentar

Jeg har installert TouchFlo 3D config, har lastet inn noen temaer fra xda-forumet inn på telefonen, og prøver å finne de gjennom configprogrammet, men jeg finner jo ingenting. Hva er det jeg må gjøre for å kunne endre tema??

Endret av Apebein
Lenke til kommentar

åpne min datamaskin fra skrivebordet.

plugg i mobilen å se om der komme opp en nye d: eller g: eller noe som ikke var der før du satt i mobilen. Også... når du tar i mobilen, velg filoverføring på den menyen som kommer på skjermen på mobilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...