Nidaroo Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hugser at det var en link eller to i denne topicen om deksel som man kunne kjøpe nye til mobilen, siden den fort blir oppripet. Er det noen som vet om de linkene? Litt mye å lete igjennom 100 sider. Mener å hugse at man kunne erstatte dekslene på begge sidene. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er det egentlig man ringer med telefon? Har muligheten for videoanrop etter jeg har slått et nummer, så må først ta videoanrop og så slå det av for å ringe med mindre jeg ringer folk i kontaktlista, da er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
sinkMe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er det egentlig man ringer med telefon? Har muligheten for videoanrop etter jeg har slått et nummer, så må først ta videoanrop og så slå det av for å ringe med mindre jeg ringer folk i kontaktlista, da er det ikke noe problem. Trykk på telefonrør tasten under hjem(hus)tasten Lenke til kommentar
sinkMe Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hugser at det var en link eller to i denne topicen om deksel som man kunne kjøpe nye til mobilen, siden den fort blir oppripet. Er det noen som vet om de linkene? Litt mye å lete igjennom 100 sider. Mener å hugse at man kunne erstatte dekslene på begge sidene. Her kan du kjøpe mye stash til Diamonden din inkl. deksel http://www.expansys.com/c.aspx?t=cat&f=63 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg får ikke til ringetoner jeg på mobilen min. Når folk ringer så vibrerer bare telefonen. Ja jeg har valgt ring og vibrer, ja jeg har valgt en ringetone og nei, jeg har ikke på lydløs. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Hvordan er det egentlig man ringer med telefon? Har muligheten for videoanrop etter jeg har slått et nummer, så må først ta videoanrop og så slå det av for å ringe med mindre jeg ringer folk i kontaktlista, da er det ikke noe problem. Trykk på telefonrør tasten under hjem(hus)tasten Er ikke alltid den knappen reagerer når jeg har slått nummeret, aner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
bkftcf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg får ikke sendt tekstmeldinger! Helt ut av det blå kommer det beskjed om at 'Nummersperreinnstillingene er nå aktiver'. Hva i svarte? Noen som kan gi meg et svasr på hva som skjedd her, OG hva jeg skal gjøre for å fikset det? \ b Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Noen som vet om hvis jeg instalerer den nye opera mobile versjonen, vil da den legge seg i 3d flo og erstatte den gamle eller vil den bare legge seg på siden av den som er i flo? Prøvde å instalere en nyere engang og endte opp meg to operaer... Å vil da flash støtte gå vekk? Endret 21. oktober 2008 av Johnti83 Lenke til kommentar
Vegard_Pedersen Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Går det ann å ta vekk klokka? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg lurer på en ting. Det har seg slik, at jeg har en laptop, en stasjonær pc, og nå en HTC Touch Diamond. Jeg ønsker å synkronisere kalender og kontakter mellom outlook på de to maskinene, samt telefonen. Active Sync funker i og for seg ganske bra, men det avhenger av at jeg kobler telefonen til hver av maskinene med kabel/bluetooth. Finnes det en serverbasert løsning (som ligner på exchange?) som kan løse problemet mitt, eller en annen løsning som gjør at jeg slipper å bruke en kabel mellom telefonen min og pc'ene, men kan synce "on the run"? -Håvard Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Google Calendar bruker jeg. Grei nok. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det ikke mulig å legge til egne sanger ol, som meldingslyd? Går det bare som ringetone? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jo, det er mulig. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Som det står i førstepost: SMS lyder legger du i My documents mappen (ikke oppi noen andre mapper) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det dårlig dekning på Diamond i utgangspunktet? Mister faen meg dekningen hvert minutt her, også tar det en stund før det kommer tilbake. Er snakk om Telenor. Er ikke tipp topp med dekning fra Telenor her fra før, men andre som bor her har da iallefall ikke sånne problemer som det er med HTC'n! Årsak? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Leser og hører at det er mange som ikke helt greie å videresende meldiger. Her er du nødt å bruke den store zoom/enter knappen som piltast, trykk pil opp, og meldingen blir markert lyseblå. Trykk så meny og velg videresend. Endret 27. oktober 2008 av Birkeland Lenke til kommentar
Caroline94 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan tar jeg backup av telefonenen? Trenger hjelp fort GENIAL TRÅD! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan tar jeg backup av telefonenen?Trenger hjelp fort GENIAL TRÅD! I Active Sync. Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Eller du kan bruke Pim Backup. Den fås her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=299705 Utrolig enkel og grei. Her kan du etter å tatt backup, åpne filen som inneholder f.eks meldingene, og lese/lagre disse på pcen i f.eks excel. Du finner også en kortfattet/kinderegg forklaring på samme sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå