andre_shift Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 ok, men på minitastaturet da? Telefontastatur? Da trykker du på 1-tasten. Lenke til kommentar
geir41 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg hiver meg på her. Når jeg skriver melding med tastatur altså "tastatur" valgt i menyen. Åssen får jeg da frem symboler som ?!@ osv Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg hiver meg på her.Når jeg skriver melding med tastatur altså "tastatur" valgt i menyen. Åssen får jeg da frem symboler som ?!@ osv Tror du trykker på 123.. altså 123 knappen ved tastaturet Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tror du trykker på 123.. altså 123 knappen ved tastaturet Nei. Med "tastatur" aner jeg ikke. Det var en her i tråden som knotet en del med det, men jeg husker ikke om han fant en løsning. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Med "tastatur"-valget trykker man på 123 øverst til venstre for å få frem symboler Bruker det selv. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg får verken spørsmålstegn eller utropstegn ved å trykke på 123-tasten. Lenke til kommentar
roerman Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når dere velger tastatur, går dere på "Andre inndatametoder" --> Alternativer Velg Inndatametode "Tastatur" og Små Taster istedenfor Store taster.. Da har man et vanlig tastatur som på pc! Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Selv bruker jeg tastatur med storetaster og håndbevegelser aktivert. Da ser at ved hver av nr-tastene så er det et tegn også, for eks ! med 1 (som på vanlig tastatur) Det man gjør da er å sette pennen på tast 1 for eks og dra oppover.. oppover bevegelsen fungerer da som shift. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Får ikke til å oppdatere været på mobilen lengere, men jeg får sendt og mottatt mail samt gått på internett og YouTube via wifi. Noen som vet hva som kan være galt? Endret 24. september 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som bruker bluetooth headset med denne telefonen? Jeg sliter med å "paire" hodesettet med telefonen etter å ha slått det av og på. Må liksom slette og legge det til under bluetoothenheter på telefonen hver gang jeg skal bruke det. Blir for tungvindt i lengen. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som bruker bluetooth headset med denne telefonen? Jeg sliter med å "paire" hodesettet med telefonen etter å ha slått det av og på. Må liksom slette og legge det til under bluetoothenheter på telefonen hver gang jeg skal bruke det. Blir for tungvindt i lengen. Funker fjell med min Jabra JX 10. Har du satt opp at skal koble sammen automatisk? Lenke til kommentar
andre_shift Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er det noen som vet om det går ann å sette inn smileys o.l på HTC Diamond når man skriver sms? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Når man har på wifi hjemme, slår den seg av når den går i dvale? Litt kjipt hvis jeg sitter å ser tv og samtidig sitter på msn med mobilen. For da får jeg jo ikke inn meldingene hvis wifi slår seg av. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Er det noen som vet om det går ann å sette inn smileys o.l på HTC Diamond når man skriver sms? Ligger i symbolista, på side 12 og 13. Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Klarer ikke legge inn nytt ROM! Skal prøve: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=40810 Følger guiden men når jeg skal resete til v.1.0.0. før jeg flasher står den fast på 0% :s og sier at telefonen ikke er koplet til.. http://forum.xda-developers.com/showpost.p...ostcount=1first Endret 24. september 2008 av Ceba Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som bruker bluetooth headset med denne telefonen? Jeg sliter med å "paire" hodesettet med telefonen etter å ha slått det av og på. Må liksom slette og legge det til under bluetoothenheter på telefonen hver gang jeg skal bruke det. Blir for tungvindt i lengen. Funker fjell med min Jabra JX 10. Har du satt opp at skal koble sammen automatisk? Er vel en sånn innstilling jeg er på jakt etter. Hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen som bruker bluetooth headset med denne telefonen? Jeg sliter med å "paire" hodesettet med telefonen etter å ha slått det av og på. Må liksom slette og legge det til under bluetoothenheter på telefonen hver gang jeg skal bruke det. Blir for tungvindt i lengen. Funker fjell med min Jabra JX 10. Har du satt opp at skal koble sammen automatisk? Er vel en sånn innstilling jeg er på jakt etter. Hvor finner jeg den? Tja, si det Jeg mener jeg huket av for en sånn innstilling når jeg paret min, men kan ikke se noen nå... kanskje du blir spurt om det når du parer? Det skal ihvertfall funke greit, men mulig du gjør noe feil, eller at det er noe feil på handsfree'en? Prøv deg frem litt. Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Har et spørsmål angående musikkavspilling på diamond. Jeg bruker lydisolerende ørepropper, og det gjør at det blir veldig høy lyd. Jeg har prøvd å skru ned lyden, men uansett så blir det altfor høyt. Har noen tips om hvordan jeg kan få volumet tilstrekkelig ned? Endret 24. september 2008 av Fredrik_89 Lenke til kommentar
fleppmar Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Oooo! Takk Chivas! Skal prøve dette ut litt senere, skole nå Men takker Hei, Hvilken versjon av Diamond TF3D Congfig kjører dere?? Hvor finner en Apperance og path opplegget? På den jeg har, så kan en bare endre på hvor de forskjellige menyenne i touch flo skal ligge. Endret 25. september 2008 av Rikky Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Har et spørsmål angående musikkavspilling på diamond.Jeg bruker lydisolerende ørepropper, og det gjør at det blir veldig høy lyd. Jeg har prøvd å skru ned lyden, men uansett så blir det altfor høyt. Har noen tips om hvordan jeg kan få volumet tilstrekkelig ned? Hvis du bruker standardavspilleren ville jeg prøvd S2P istedet, da får du justert volumet så mye du måtte ønske. EDIT: Programtips: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=421723 Endret 25. september 2008 av sfRoyal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå