Lord Baconost Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har problemer med Sprite backup tool. Har installert og fått det til å virke, men når jeg velger å lagre backup til PC så får jeg feilmeldingen: Tilkobling til verten mislyktes. Sprite Backup klarte å finne PCen din, men ikke å koble til Sprite Backup. Kontroller at Sprite Backup Manager kjører og er konfigurert på samme port som innstillingene for Pocket-PCen. Jeg får lagret til telefonens eget interminne, noe som er verdiløst når jeg skal ta ROM upgrade. Har skrudd av brannmuren, men det hjalp ikke. Hva gjør jeg med dette?? Hvordan finner jeg ut hvilken port jeg skal bruke? Lenke til kommentar
fleppmar Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har problemer med Sprite backup tool. Har installert og fått det til å virke, men når jeg velger å lagre backup til PC så får jeg feilmeldingen: Tilkobling til verten mislyktes. Sprite Backup klarte å finne PCen din, men ikke å koble til Sprite Backup. Kontroller at Sprite Backup Manager kjører og er konfigurert på samme port som innstillingene for Pocket-PCen. Jeg får lagret til telefonens eget interminne, noe som er verdiløst når jeg skal ta ROM upgrade. Har skrudd av brannmuren, men det hjalp ikke. Hva gjør jeg med dette?? Hvordan finner jeg ut hvilken port jeg skal bruke? Hei. Ingenting på interminnet blir berørt av en ROM oppgradering. Gjorde det samme selv, lagret sikkerhetskopien på internminnet, å kjørte den etter fullført ROm oppdatering. Lenke til kommentar
Lord Baconost Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hei.Ingenting på interminnet blir berørt av en ROM oppgradering. Gjorde det samme selv, lagret sikkerhetskopien på internminnet, å kjørte den etter fullført ROm oppdatering. OK, det visste jeg ikke. Tar backup nå. Blir det problemer med TomTom etter restore? Edit: Nei det ble ikke det etter å ha valgt nivå 1 på gjenoppretting. Alt er der kontakter, epost, sms og alle programmer Endret 21. september 2008 av Anaesthesis Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Noen som vet under hvilket valg kontaktene ligger. Kommer liksom ikke opp på listen. Eller om det finnes et sted på nett man kan se hva som ligger hvor? Petter Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Noen som vet hvilket program som skrur på tastlåsen når en skrur av skjermen? Tror kontaktene mine begynner og bli lei å bli oppringt av telefonen. I tilegg lurer jeg på om det er mulig og skru av "wakeup" når telefonen ringer. Endret 22. september 2008 av Teac Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Prøvde å innstallere ett theme for mobilen via TF3D Config.. hmm.. det funket ikke såg det ut som, men Touch Flo 3D fungerer heller ikke Når jeg starter opp mobilen, taster jeg inn ping koden, og jeg kommer inn på selve "idag-menyen".. da står det "bank her for å starte TF3D (Touch Flo 3D), men når jeg banker kommer det bare opp igjen, og slik er det. Touch Flo 3D vil ikke starte opp Hjelp! Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Prøvde å innstallere ett theme for mobilen via TF3D Config.. hmm.. det funket ikke såg det ut som, men Touch Flo 3D fungerer heller ikke Når jeg starter opp mobilen, taster jeg inn ping koden, og jeg kommer inn på selve "idag-menyen".. da står det "bank her for å starte TF3D (Touch Flo 3D), men når jeg banker kommer det bare opp igjen, og slik er det. Touch Flo 3D vil ikke starte opp Hjelp! Jeg testet selv dette themet som du ville ha, og hos meg fungerer det helt fint. Sjekk at du gjør dette riktig i henhold til instrukser. Har du huket av TF3D i element lista di, på "idag" menyen? Hva var fremgangsmåten din for themeinnstalleringen? Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Prøvde å innstallere ett theme for mobilen via TF3D Config.. hmm.. det funket ikke såg det.... -end- Fant utav det, og fikk til touch flo'en igjen, men det er verre å få til themes :/ Lenke til kommentar
geir41 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Har noen problemer med at telefonen blir varm i nedre del når en samtale varer noe særlig lenger enn 3-4min. Min blir så varm at det er på grensen til ubehaglig. Er det vanlig?? Har ikke opplevd det med adre tlf. Endret 23. september 2008 av geir41 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hmm. Hvorfor er det sånn at folk jeg har i msnlista mi havner under kontakter på telefonen? Er veldig irriterende at det er masse kontakter der som jeg aldri bruker. Prøvde å slette de fra mobilen men da forsvant de faen meg fra kontaktlista mi på msn også :O Hadde heldigvis backup. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Når du logger inn på MSN på mobilen, så spør den: Legge til kontakter i telefonlisten? Du svarte tydeligvis ja. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Prøvde å innstallere ett theme for mobilen via TF3D Config.. hmm.. det funket ikke såg det.... -end- Fant utav det, og fikk til touch flo'en igjen, men det er verre å få til themes :/ Hva er det du ikke klarer? Forklar fremgangsmåten din... Har noen problemer med at telefonen blir varm i nedre del når en samtale varer noe særlig lenger enn 3-4min. Min blir så varm at det er på grensen til ubehaglig. Ja, telefonen blir utrolig varm ved bruk. Dette skjer også ved f.eks. wifi bruk. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Når du logger inn på MSN på mobilen, så spør den: Legge til kontakter i telefonlisten? Du svarte tydeligvis ja. Ja, er klar over det, men hvordan får jeg det tilbake igjen? Får aldri det spørsmålet nå lengre :| Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har spurt over, men noen som vet hvor kontaktene ligger henn? Med tanke på backup? Hva man skal markere og slik, kan ikke si jeg finner det slik øyeblikkelig. Lenke til kommentar
andre_shift Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvor finner man ? tegnet når man skriver sms Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Hvilken tastaturløsning bruker du? Lenke til kommentar
andre_shift Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Touch på skjermen Hvilken tastaturløsning bruker du? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Ja, det er vel ikke så mange andre muligheter enn touch. Men bruker du vanlig telefontastatur, "kompakt qwerty", "fullt qwerty" eller "tastatur"? Endret 23. september 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
andre_shift Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Vanlig Touch på skjermen Hvilken tastaturløsning bruker du? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Telefontastatur? Da trykker du på 1-tasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå