mikaragua Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 hvordan får jeg sendt bilder, musikk eller filmer via Bluetooth? Filutforsker > Min musikk/bilder/videoer > Meny-tasten nede i høyre hjørne > Overfør fil trådløst. Lenke til kommentar
joaksle Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 hvordan får jeg sendt bilder, musikk eller filmer via Bluetooth? Filutforsker > Min musikk/bilder/videoer > Meny-tasten nede i høyre hjørne > Overfør fil trådløst. Takk skal du ha Mikachu Lenke til kommentar
Lord Baconost Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) God kveld Diamond-eiere, jeg har laget et program som slår opp telefonnummeret til ukjent oppringer på Diamonden.Den bruker Gulesider og Telefonterror.no så fint om noen fra Norge vil prøve programmet og komme med tilbakemeldinger (første working release), fortrinnsvis i tråden på xda-developers. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424923 Dette er jo bare en utrolig nyttig og bra applikasjon! Denne burde flere prøve, for jeg får det ikke til på min Diamond. Intet skjer når jeg ringer meg selv. Har lastet ned og installert din siste versjon av CallerUtility og den ligger i menyen "programmer" på diamonden. Men den aktiveres ikke når jeg forsøker å ringe fra et ukjent telefonnummer. Har forsøkt aktivere applikasjonen ved å dobbeltklikke, men den legger seg ikke i menyen aktive programmer og intet skjer altså når jeg ringer. Betyr det noe hvor jeg installerer programmet? På min enhet (som jeg har valgt) eller interminne? Hvordan ser jeg at Callerutility er aktiv? Og er det nødvendig å resette telefonen etter installasjon? Noe jeg ikke har gjort enda... Edit.. Jeg har disabled 3G, men Edge aktiveres når telefonen ringer. Endret 13. september 2008 av Anaesthesis Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kjøpte meg Diamond her om dagen, Og jeg synes den bruker veldig mye "RAM". Uten noen programmer ligger den på rundt 70% . Dette står det: Program Totalt: 110,00 Mb I Bruk: 78,14mb Ledig: 32,88mb Skal det være sånn? har ikke installt noen særlig programmer, utennom S2P, Nodata og TCPMP. Ellers er jeg veldig fornøyd, det er egentlig bare dette som plager meg litt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Man må restarte den en gang i ny og ne for å få ned prosenten. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Selvom du avslutter programmer, så lagrer den litt i ram'en, så derfor går den opp selvom du avslutter et program. Skrur du av mobilen/restarter den så clearer du det, og den er på rundt 50% etter du skrur den på igjen. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har restartet han ligger rundt 70% enda Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Diamond i hvit kommer, den skal jeg kjøpe tror jeg om ikke Touch HD kommer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Pro-en min holder seg mellom 37 og 50% RAM-bruk samme hvaforno morro jeg gjør med den Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er det noen som vet hvordan jeg kan endre skriftstørrelsen på teksten jeg skriver i en meldig. Er så utrolig uoversiktlig når man nesten bare får sett en og en linje av gangen. Så må man scrolle oppover for å lese. Teksten kan med fordel være mye mindre. Gjerne så liten som den minste på meldingen man svarer på. Christian Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg kan endre skriftstørrelsen på teksten jeg skriver i en meldig. Zoom inn/ut med navigasjonstasten. Den er berøringsfølsom. Endret 13. september 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Er det noen som vet hvordan jeg kan endre skriftstørrelsen på teksten jeg skriver i en meldig. Zoom inn/ut med navigasjonstasten. Den er berøringsfølsom. Altså, det visste jeg:p Men da er det kun meldingene som jeg svarer på som får mindre tekst. Teksten jeg skriver blir ikke noe mindre... Om du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Start -> Innstillinger -> system -> skjerm -> tekststørrelse Lenke til kommentar
kn1 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 heisann.. vurderer å anskaffe meg en diamant,i den forbindelse er jeg intr i om det er mulig å legge inn kart over nord-amerika (usa) sammen med tom tom? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Start -> Innstillinger -> system -> skjerm -> tekststørrelse Najs! Tusen takk! Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 heisann.. vurderer å anskaffe meg en diamant,i den forbindelse er jeg intr i om det er mulig å legge inn kart over nord-amerika (usa) sammen med tom tom? Hvorfor skal det ikke det? Lenke til kommentar
Psyklus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en vekse til Diamond? Jeg har denne og er helt genial: http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Aucti...0&PageNum=1 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 heisann.. vurderer å anskaffe meg en diamant,i den forbindelse er jeg intr i om det er mulig å legge inn kart over nord-amerika (usa) sammen med tom tom? så lenge du finner kartet så.. er jo tomtom.. kan bruke alle kartene til tomtom Lenke til kommentar
Lord Baconost Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg kan endre skriftstørrelsen på teksten jeg skriver i en meldig. Er så utrolig uoversiktlig når man nesten bare får sett en og en linje av gangen. Så må man scrolle oppover for å lese. Teksten kan med fordel være mye mindre. Gjerne så liten som den minste på meldingen man svarer på. Christian Og slik får du større felt å svare på sms >> . Endret 14. september 2008 av Anaesthesis Lenke til kommentar
nemrih Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Her forleden satt jeg å lekte meg litt med min diamond da dette skjedde: Jeg var innpå programmet 'Notater' og prøvde ut det litt. Jeg brukte stylusen og tegnet en stor J over hele notatarket og lagde en strek under den. Jeg la ikke noe sterkere trykk på stylusen enn normalt, og jeg har hatt telefonen i noen uker nå og brukt stylus hver dag ganske mye. Da jeg gikk ut av programmet så jeg at jeg hadde store riper i skjermen :S Så nå står det altså en stor J-lignende bokstav med en strek under over hele skjermen... Utrolig irriterende å se på! ser regnbuefarger uansett hva jeg gjør på mobilen. Og hva kan ha skjedd siden det var stylusen som lagde disse ripene?!? Endret 14. september 2008 av -Morgoth- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå