gralla Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Som tittelen sier, hvilken av disse telefonene er verdt å legge penger i? Skal handle ny telefon i morgen så trenger helst svar i løpet av dagen. Jeg tenker på ting som nettleser, musikk og videokvalitet, brukbarhet osv. Hvilken av disse telefonene vinner? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Iphone er god på musikk, surfing, bilder( å se på vel og merke) Skal du knipse bilder og ha kvalitets kamera til å ta bilder og filme med, må du ha N95, eller behov for å multitaske, kjøre fler program på samme gang Lenke til kommentar
gralla Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har fortsatt en knapp på Nokia, noe som også har en del med iphone abonementet å gjøre. Hvordan er nettlereren på n95 sammenlignet med iphone? Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Som tittelen sier, hvilken av disse telefonene er verdt å legge penger i? Skal handle ny telefon i morgen så trenger helst svar i løpet av dagen. Jeg tenker på ting som nettleser, musikk og videokvalitet, brukbarhet osv. Hvilken av disse telefonene vinner? Av de få opplysningene som du har kommet med, så vinnet Iphone suverent, så lenge du snakker om å se video, å ikke ta opp. (+brukbarhet, innen de punktene du har ramset opp..) Vil ha anbefalt deg, om å lese Amobils test om N95 og Iphine 3G, for så å kommetilbakke til denne posten med flere krav/brukområder osv.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
gralla Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Okei, har lest disse testene osv av disse telefonene nå i det siste og sliter fortsatt med å velge. Internettleser - Kan nokia sin sammenlignes med den på iphone? Generell fart på telefonen - Hvem er kjappest til å åpne program, kjappest når den kjører program etc? Kamera - Her vinner nokia soleklart så er egentli ingenting å disskutere. Batterilevetid - Hvilken telefon har lenst levetid ved kontinuerlig bruk? Taster - Kan man skrive like kjapt på en iphone som på en vanlig telefon, eller blir tastene "hengene etter"? Irrelevant - Med wi-fi tilkobling så kan man koble seg til vanlige trådløse internett, sant? Det vil si at jeg kan bruke nettet hjemme uten å betale for internett-tilgang? Og et spørsmål til: Hvordan blir prisene om jeg kjøper iphone uten abonement og bruker mitt gamle simkort (låser opp telefonen. ref: amobil's artikkel om åpning av telefoner for et par dager siden)? Må jeg da betale for all internettbruk? Det var vel spørsmålene som kommer til å avgjøre. EDIT: Hvordan er msn på disse telefonene? Endret 10. juli 2008 av gralla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå