Gå til innhold

Iphone 3G 16gb vs Nokia N95 8bg

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvilken av disse telefonene er verdt å legge penger i? Skal handle ny telefon i morgen så trenger helst svar i løpet av dagen.

Jeg tenker på ting som nettleser, musikk og videokvalitet, brukbarhet osv. Hvilken av disse telefonene vinner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som tittelen sier, hvilken av disse telefonene er verdt å legge penger i? Skal handle ny telefon i morgen så trenger helst svar i løpet av dagen.

Jeg tenker på ting som nettleser, musikk og videokvalitet, brukbarhet osv. Hvilken av disse telefonene vinner?

Av de få opplysningene som du har kommet med, så vinnet Iphone suverent, så lenge du snakker om å se video, å ikke ta opp. (+brukbarhet, innen de punktene du har ramset opp..)

Vil ha anbefalt deg, om å lese Amobils test om N95 og Iphine 3G, for så å kommetilbakke til denne posten med flere krav/brukområder osv.. :)

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Okei, har lest disse testene osv av disse telefonene nå i det siste og sliter fortsatt med å velge.

Internettleser - Kan nokia sin sammenlignes med den på iphone?

Generell fart på telefonen - Hvem er kjappest til å åpne program, kjappest når den kjører program etc?

Kamera - Her vinner nokia soleklart så er egentli ingenting å disskutere.

Batterilevetid - Hvilken telefon har lenst levetid ved kontinuerlig bruk?

Taster - Kan man skrive like kjapt på en iphone som på en vanlig telefon, eller blir tastene "hengene etter"?

Irrelevant - Med wi-fi tilkobling så kan man koble seg til vanlige trådløse internett, sant? Det vil si at jeg kan bruke nettet hjemme uten å betale for internett-tilgang?

Og et spørsmål til: Hvordan blir prisene om jeg kjøper iphone uten abonement og bruker mitt gamle simkort (låser opp telefonen. ref: amobil's artikkel om åpning av telefoner for et par dager siden)? Må jeg da betale for all internettbruk?

Det var vel spørsmålene som kommer til å avgjøre.

EDIT: Hvordan er msn på disse telefonene?

Endret av gralla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...