Makri Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg begynner å bli litt lei de samme sangene m igjen og om igjen, og lurte på hvor folk får My name is jonas, Reptilia, og andre sanger fra? vet noen av disse kan downloades. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hehehe.. Du får lasta ned guitar hero med Custom låter.. Ja ikke spør... ulovlig ulovlig Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 My name is Jonas og Reptilia er da med i spillet. Har du spilt igjennom career? Du låser opp flere sanger etterhvert som du kommer lenger. Du kan også kjøpe flere sanger i spillets musikkbutikk. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 har runnet medium, og klart 13 sanger på hard, ikke søren om jeg kommer til å klare miss murder og den nederste på scene 3 med det første. :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Det er jo meningen at du skal måtte øve litt på låtene lengre ned da. Hadde vel ikke vært noe moro hvis du bare raste gjennom alle låtene på ett forsøk også var ferdig med spillet? For å laste ned og importere nye låter må du ha chippa xboxen din, og det er ulovlig og reklamasjon forsvinner på et blunk. Endret 10. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bytex: Whaaat? Downloadable content trenger man da virkelig ikke ha chippet boks for å få tak i, jeg tror faktisk det er greiest å gjøre med orginal, umoddet boks. Ellers er både "My Name Is Jonas" og "Reptilia" med i campain mode, så disse unlocker du når du har spilt gjennom. Dersom du spiller på free play får du dog ikke unlocket noe som helst. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Mente sånne custom lagde låter som er importert inn i spillet i etterkant. Sånn som at folk spiller Blind Guardian på youtube og slikt. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 jeg har spilt hele medium, og easy, og brukt gud-vet-hva tid på hard, men det går lixm ikke :/ får bare prøve mer da, men man kan laste ned sanger fra live, som producerne har laget i etterkant. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Joda du klarer det etterhvert. Selv unger spiller på Expert. Må bare stange hodet i veggen noen ganger så bare plutselig går det bra på låten du sliter med. Det er sånn bølgende vanskelighetskurve, plutselig kommer det en vanskelig låt, også er de to neste kanskje kjempelette i forhold så man ikke skal miste spillegleden helt. Det kan funke å bare legge fra seg spillet en dag eller noe, også bare spille låten så klarer man det på første forsøk. Jeg spilte et par låter på Easy for å lære meg strumminga og sånt, så gikk jeg rett på Medium og fullførte der, så til Hard. Det blir vanskeligere med den ekstra knappen for hver vanskelighetsgrad, men man venner seg til det ganske fort etter noen runder i Practice. Endret 10. juli 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Makri Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) hmm.... ja, blir litt mer enn en dag på meg da... skal på 2 uker ferie fra i morra, så må pakke og sånn, men etter det, da skal hard bankes. kom hjem, skyndte emg å pakke, og spilte guitar hero 3, tok sangene bare ved restart 3 ganger og 1 fail, er på scene 5 så langt.... fra 3 ^^ Endret 10. juli 2008 av makri Lenke til kommentar
heimnes Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Bare spill og ikke gi opp. Jeg har holdt på å ødelegge samtlige ting i dette rommet pga av dette spillet. Men jeg koste meg og nå spiller jeg på ekspert og alle sangene går unna glatt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Reptilia, Sabotage, Suck My Kiss og et par andre låter får du ved å runne det i coop. Du får en ny låt for hver tier du klarer. Låtene er kun tilgjengelig på Quick Play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå