DarkouZ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg har en maskin med XP2200+ med silent twin på et nForce2 HK m/ innebygd skjermkort. I kabinettet er det en 250W PSU. Hele maskinen er stillegående unntatt PSU. PSU'n bråker ikke sånn veldig, men vil gjerne ikke at den skal kunne høres idet hele tatt. Vet jeg kan sette på en motstand på vifta eller lignende, men litt usikker på hva jeg skal bruke og hvordan montere det. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Tror det er en dårlig ide å montere noen motstand på viften til en 250 W psu. Vil ikke psuen være ganske varm siden den kanskje er litt overarbeidet, og dermed trenge viften? Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Overarbeidet? Det er heller tvilsomt siden jeg bare har XP2200+, HK, en 40GB hdd og en cd-rom i maskinen (alt annet er integrert i HK). Den PSU'n ville kunnet ha drevet min hovedmaskin (sig). Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Overarbeidet? Det er heller tvilsomt siden jeg bare har XP2200+, HK, en 40GB hdd og en cd-rom i maskinen (alt annet er integrert i HK). Den PSU'n ville kunnet ha drevet min hovedmaskin (sig). Hvis den er av dårlig kvalitet eller ikke er i orden så ville den ikke klart det nei. Det er en grunn til at PSu'et har en vifte som bråker da.... Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Hva med en sånn en, om du koster på deg et parr kroner.... Denna husterer hastighet på vifta selv etter hvor mye strøm den leverer http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=E...5PVEFM&toc=5020 Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Overarbeidet? Det er heller tvilsomt siden jeg bare har XP2200+, HK, en 40GB hdd og en cd-rom i maskinen (alt annet er integrert i HK). Den PSU'n ville kunnet ha drevet min hovedmaskin (sig). Hvis den er av dårlig kvalitet eller ikke er i orden så ville den ikke klart det nei. Det er en grunn til at PSu'et har en vifte som bråker da.... Altså, den er helt ny. Men på kvaliteten kan jeg ikke si noe på annet enn jeg tror den er sånn middels. Maskinen vil jo ikke bli kjørt så hardt heller. Er det veldig dumt å kjøre vifta saktere da? Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Hva med en sånn en, om du koster på deg et parr kroner.... Denna husterer hastighet på vifta selv etter hvor mye strøm den leverer http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=EG365PVEFM&toc=5020 Hmm, vil nok ikke kjøpe den til den maskinen. Men den så ikke så dum ut og prisen var ganske lav også. Håper bare at Enermax sine PSU'er er bedre enn viftene til Enermax . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå