Gå til innhold

PSU bråker? (250W)

Anbefalte innlegg

Jeg har en maskin med XP2200+ med silent twin på et nForce2 HK m/ innebygd skjermkort. I kabinettet er det en 250W PSU. Hele maskinen er stillegående unntatt PSU. PSU'n bråker ikke sånn veldig, men vil gjerne ikke at den skal kunne høres idet hele tatt.

Vet jeg kan sette på en motstand på vifta eller lignende, men litt usikker på hva jeg skal bruke og hvordan montere det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overarbeidet? Det er heller tvilsomt siden jeg bare har XP2200+, HK, en 40GB hdd og en cd-rom i maskinen (alt annet er integrert i HK).

Den PSU'n ville kunnet ha drevet min hovedmaskin (sig).

Hvis den er av dårlig kvalitet eller ikke er i orden så ville den ikke klart det nei. Det er en grunn til at PSu'et har en vifte som bråker da.... :roll:

Lenke til kommentar
Overarbeidet? Det er heller tvilsomt siden jeg bare har XP2200+, HK, en 40GB hdd og en cd-rom i maskinen (alt annet er integrert i HK).

Den PSU'n ville kunnet ha drevet min hovedmaskin (sig).

Hvis den er av dårlig kvalitet eller ikke er i orden så ville den ikke klart det nei. Det er en grunn til at PSu'et har en vifte som bråker da.... :roll:

Altså, den er helt ny. Men på kvaliteten kan jeg ikke si noe på annet enn jeg tror den er sånn middels. Maskinen vil jo ikke bli kjørt så hardt heller. Er det veldig dumt å kjøre vifta saktere da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...