Li Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hei, dere. Jeg har min PC innstilt på Automatisk oppdatering for Windows XP og har alltid hatt et eller annet merkelig problem etter at disse oppdateringene har trådd i kraft. Denne gang kommer jeg overhodet ikke på internett. Alt synes å være i orden med unntak av denne koblingen; når jeg foretar en systemgjenoppretting til tidspunktet før oppdateringen, er alt i skjønneste orden igjen.. Hva kan dette skyldes? Har noen hatt det samme problemet? Og hvordan løser man dette? På forhånd takk! Endret 17. juli 2008 av Li Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har samme problemet selv. Har ikke prøvd systemgjennoppretting, men har avinstallert windows update'n. DET hjalp ikke. (bruker for øyeblikket en annen PC, som maser om at jeg skal oppdatere... SÆRLIG at jeg gjør det nå!) Lenke til kommentar
Hyacinth Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du bruker ZoneAlarm som brannmur er det Windows sikkerhetsoppdatering KB951748 som har skylden. Det finnes allerede en ny versjon av ZoneAlarm lagt ut i går som virker sammen med denne oppdateringen. Enkleste fiksen er å sette Internet zone security i ZoneAlarm til medium, da kommer du på nett igjen, last så ned nyeste ZoneAlarm og installer, sett Internet zone security opp til High igjen, så kan du evt. installere alle Windows sikkerhetspakkene igjen dersom du avinstallerte noen. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Aha! *oppgraderer ZoneAlarm* Tusen takk Lenke til kommentar
Li Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Hvis du bruker ZoneAlarm som brannmur er det Windows sikkerhetsoppdatering KB951748 som har skylden. Det finnes allerede en ny versjon av ZoneAlarm lagt ut i går som virker sammen med denne oppdateringen. Enkleste fiksen er å sette Internet zone security i ZoneAlarm til medium, da kommer du på nett igjen, last så ned nyeste ZoneAlarm og installer, sett Internet zone security opp til High igjen, så kan du evt. installere alle Windows sikkerhetspakkene igjen dersom du avinstallerte noen. Jøssda, jo jeg bruker Zonealarm. Skal oppdatere og se hvordan det går! Lenke til kommentar
Li Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Internett er oppe, så det gikk greit. Men nå er Greasemokey skriptet mitt borte og all sklir ut og er et helsikes rot. Ser ut til at noen få knapper på menylinja har formert seg noe grundig. Slik: http://i25.photobucket.com/albums/c100/Wil...eenshot-rot.jpg Geez. Noen som har greie på Greasemonkey og hvordan løse dette? Lenke til kommentar
Li Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Det var visst i Vista Aero theme'et (Firefox) at problemet lå. Etter mye styr og djevleskap har jeg nå reinstallert Firefox og theme'et. Det eneste er at hver gang jeg sender en melding eller en mail får jeg denne beskjeden. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå