Gå til innhold

Mektig lei bråket om iPhone.

Anbefalte innlegg

Må si jeg er passe lei alt maset fra alle som ikke liker iPhone, selv har jeg ikke iPhone og har ingen planer om å skaffe en heller. Det jeg ikke kan forstå er at så mange skal bruke all sin tid inne på iphone tråden og bare prate hvor dritt de syntes apple er med sin iPhone. Kan ikke de som har iPhone få ha trådene sine i fred? Jeg er ikke noe særlig fan av Sony Ericsson, men jeg gidder da ikke sitte på SE tråder og bare være negativ. Det er bare ødeleggende for folk som bruker tråden til det den skal, må jo bla igjennom masse sider for å kanskje finne det du lurer på osv.

Hilsen ny eier av LG Secret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si meg mer enig. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å bruke tiden sin på å disse iPhone. Liker man den ikke, så trenger man ikke å kjøpe den. Er folk redde for at Apple kommer til å gjøre det like bra i telefonbransjen som i MP3-bransjen?

Det er jo positivt at Apple fokuserer så hardt på iPhone, uten iPhone hadde ikke Nokia/Sony Ericsson/HTC kommet med så mye nytt og spennende. iPhone tvinger de andre produsentene til å tenke nytt! Vi mobilfreaks bør være gla for iPhone, uansett om vi liker telefonen eller ikke. Økt konkurransen og nytenking er bra!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Skjønner godt de som klager.

Å lansere en mobil med så mange bindinger, så lav batterikapasitet, og uten MMS og lignende....det holder bare ikke.

En utvikling med mer binding og mindre innhold samt lavere batterikapasitet er jo stikk motsatt av hva de fleste ønsker og det er bra at noen reagerer på denne utviklingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...