Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ubehag når jeg går på det ene beinet


TSP

Anbefalte innlegg

Hei, hvertfall de 2-4 siste dagene har jeg følt ubehag/vondt når jeg har gått ned på beinet. Ubehaget skjer når jeg tråkker ned på foten under vanlig gange og det virker å ha sin base i den "kulen" fra skjelettet mellom fot og ben. Dette dreier seg om høyre bein og det kan virke som om den kulen der er litt større enn på andre beinet, eller at hvertfall selve området er litt forskjellig, men er faktisk veldig usikker. Kan være noe jeg innbiller meg, siden jeg aktivt prøver å se etter forskjeller.

 

Kan ikke huske at det har skjedd noe som kan ha forårsaket det i form av at jeg har slått beinet inn i en dør el. men kan ikke utelukke det heller.

 

Tror dere det er noe ufarlig eller burde jeg oppsøke lege med det samme?

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er hovent rundt ankelen, så kan det være mye rart som har skjedd.

 

Vanligvis så ville jeg sagt at du skulle vente noen dager og hvis det fortsatt gjør vondt, oppsøke en lege slik at h*n får sett på det. Men nå har det jo allerede gått noen dager, så da vil jeg si at du tar deg en tur til legen.

Du vil nok bli gledelig overasket over hvor mye legen din kan om slike medisin ting, og smerter og slikt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...