Gå til innhold

BK; Massey Ferguson

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et ok traktorbilde, og nå må det tas hensyn til at jeg er morgengretten. Akam holder meg våken til langt over sengetid for en som er i 9-4 jobb. Du kunne ha valgt litt mindre bakke under traktoren, og litt mer himmel. Du ha skjært bort en del, men jeg vet ikke om det er øverst eller nederst. Er det himmel som er borte vil jeg ta den tilbake igjen, så lar du storparten av gresset være. Retning og vinkel er helt grei. Et trygt illustrasjonsbilde for traktorelskere.

Lenke til kommentar
Alle vet vel at John Deere e bedre enn Massey Ferguson... :p

Døh! Kødder ikke med Massey!

Har tillatt meg å tolke bildet ditt litt photoshop, for å gi et lite inntrykk av hva jeg ville gjort med det, kun en kjapp ettminuttsjobb, så ikke perfekt, men still. (Vil du ha bildet bort fra tråden skal jeg selvfølgelig fjerne det).

post-36083-1215791326_thumb.jpg

Hva har jeg gjort? Jeg har benyttet ACR, økt kontrast, økt clarity noe, lyset opp høylys og lys, samt forsterket grønn, rød, gul og blå. Det gir i mine øyne ett litt mer sommerlig bakteppe for bildet, og det kan hende du liker det selv også.

Dog, kun min tolkning, mange vil nok være uenig i den.

Lenke til kommentar
Dog, kun min tolkning, mange vil nok være uenig i den.

Som sagt i første posten så er jeg åpen for redigering, men likte ikke de kraftige fargene du hadde fått frem. Er enig i at fargene på originalen kunne vært forbedret, men din ble litt kraftig.

edit; lagt ut ny versjon med forbedret fargen.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...