Costello Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Klarer du å stå i mot? Les mer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Karakterdiskusjonen: Så mange lovord, men bare 7/10? Syns filmen var verdt en 8/10 selv, da jeg ble underholdt fra start til slutt. I tillegg er "Dancing Queen" høydepunktet som du skriver. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 9/10 her mamma som dro meg med på den, og trodde det skulle bli en "jentefilm". Men den var underholdene, og abbas musikk er bra og ble bra fremført. Og hvordan våge å klage på korografien? når hun gamlingen blir sjekket opp av bartenederen er rett og slett genialt. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 synes filmen var svært underholdende. 8/10 ble utrolig overrasket selv at jeg likte den Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Tja.. mamma mia er vel og forbli en grei julegave til mødre Jobber selv i butikk og det selges jo en hel del av mamma mia nå mot jula.. Har faaktisk sett den selv, men mener at musikken enkelte steder i fimen ødelegger handlingspoengene. Filmen har et tynt budskap som kan forklares med å si; (Avslører handling i filmen) at filmen handler om at en ung gutt og jente blir forelsket og ønsker og gifte seg. men oppi dette hvet hun ikke hvem faren sin er og da har hun 3stykker og velge mellom, ingen stor løsning på dette annet enn at det også blir til at moren til jenta også gifter seg helt på slutten. Mener selv filmen er noe rotete, i forhold til handlingen og kombinasjonen av sangene. Endret 7. desember 2008 av TSP La til spoiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg