Halpert Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg har den siste tiden kikket litt rundt på forskjellige mp3-spillere, og har lest en del av rådene som har blitt gitt her på dette forumet. Blant annet er det en del som har snakket om internettsitden vostok.no og som har anbefalt den siden. Der ser jeg nå at det har Meizu M3 4GB på tilbud for bare 490 kr, altså halv pris av original pris. Hvordan vil dere sammenligne denne spilleren med andre spillere i samme klasse, som f. eks. Cowon iAudio 7 eller iPod Nano som jo ligner ganske mye. De to førstnevnte har jo bedre batterikapasitet enn iPoden og kan i tillegg skilte med radio. Og man har jo i tillegg den lille ulempen at man må bruke iTunes for å overføre filer, mens de andre kan man bruke som dra-og-slipp enheter. Fordelen med iPoden er jo kanskje bedre skjerm og bedre design. Andre mulige mp3-spillere er jo iPod Touch, selv om jeg syns det blir mer en underholdningsmaskin enn en vanlig mp3-spiller, og man har også en annen versjon av Meizu-spilleren, nemlig Meizu M6SL som jeg ser de sleger på koplett for 795,- Hvilken spiller er det dere anbefaler meg? Er tilbudet på Meizu M3 4GB på vostok.no så bra at jeg bare burde kjøp den med en gang? Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvilken spiller er det dere anbefaler meg? Er tilbudet på Meizu M3 4GB på vostok.no så bra at jeg bare burde kjøp den med en gang? Nei. De3t er et godt tilbud, men orginalprisen på det dobbelte so du nevnte er fra tiden da 1000 kr for 4GB var billig. Det er som sagt fortsatt billig, men ikke så billig at du bør droppe å se på andr espillere først Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hvis du bare skal høre på musikk med god lydkvalitet kan du jo i stedet kjøpe iAudio 7 16gb til 1400 kr. Men trenger du ikke mere plass er det jo et kjempetilbud. Etter det jeg har lest med frem til så er Cowon, Mezi og iRiver de spillerne med på bet lyd i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 nå ser jeg den er nede i 400 kr... nå begynner det å bli et veldig godt kjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå