Happydevil Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei er 15 år og er grei, tror jeg er litt kjekk, høy er sjarmerende tror jeg...Men damene er ikke så ville etter meg tror jeg, vi har veldig gøye samtaler på msn og sånn men når vi snakker kommer vi i en god samtale men det blir nesten ikke mer enn det. Åssen kan jeg få jentene til å bli litt gal etter meg som de andre guttene i klassa? ... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vil du at alle jentene skal være gale etter deg? Eller har du lyst på kjæreste? Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Har vel lyst på kjæreste eller en god jente venn holder vel... Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Les PuA tåden Gå ut med jenter, (ikke nødvendigvis en du liker) og bli vant til å snakke med jenter. Hvorfor vil du at damene skal komme etter deg? Er det en jente du liker, så kan du godt initiativet selv.. Du kan ikke bare vente på jentene vettu.. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå