Zeriz Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Husker for ikke lenge siden at jeg og en kompis hadde lyst til å lære å hypnotisere. Vi søkte opp hypnotisering og fant 2 forskjellige typer der da den ene var en "langsom" hypnotisering der hvor det tok litt tid. Når vi så på den andre metoden så var det "hurtig-hypnotisering" (Rapid Hypnosis/eller gjerne "Instant Hypnosis"). Nå lurer jeg litt på, noen som vet noe om hypnotisering? Og SPESIELLT rapid hypnosis? PS! DETTE ER IKKE EN DISKUSJONSTRÅD HVOR MAN DISKUTERER OM HYPNOTISERING ER BRA OG MORALEN MED DEN! BARE HVORDAN DET FUNKER OG HVORDAN MAN FÅR TIL! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Du må nok gå til innkjøp av litt faglitteratur om du mener dette alvorlig. Vær forberedt på å: 1. Øve lenge. 2. Dumme deg ut. Endret 10. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Å øve lenge er ikke det største problemet Har klart og hypnotisere en kompis av meg èn gang, og det var med den langsomme hypnotiseringen. Hvordan dumme seg ut? Edit : Trodde jeg skrev i første posten at vi klarte faktisk den langsomme metoden.. Jeg hypnotiserte han kompisen min Endret 10. juli 2008 av Zeriz Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Å øve lenge er ikke det største problemet Har klart og hypnotisere en kompis av meg èn gang, og det var med den langsomme hypnotiseringen. Hvordan dumme seg ut? Edit : Trodde jeg skrev i første posten at vi klarte faktisk den langsomme metoden.. Jeg hypnotiserte han kompisen min hei, eg tenkte og prøve hypnose. bare for og teste så lurte eg på om du kunne sende en link til meg om den langsomme metoden. hvordan man gjør det? -ikono EDIT: så ikke at det var sååå lenge siden denne var aktiv. min feil Endret 28. april 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
megadott Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mye slik hypnotisering du ser er bare bullshit. Jeg ble "hypnotisert" av han Torgrim Holte eller hva han nå heter. Han er vertfall den mest kjende kjendis hypotisøren. Når han tok meg opp på scenen og viftet magisk med armene ved ansiktet, spurte han om jeg var villig til å gjør det han fortalte. Det var jeg ikke å ble vist ned av scenen. Hadde venner som spilte med, virket troverdig helt til jeg snakket med dem etterpå- Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mye slik hypnotisering du ser er bare bullshit. Jeg ble "hypnotisert" av han Torgrim Holte eller hva han nå heter. Han er vertfall den mest kjende kjendis hypotisøren. Når han tok meg opp på scenen og viftet magisk med armene ved ansiktet, spurte han om jeg var villig til å gjør det han fortalte. Det var jeg ikke å ble vist ned av scenen. Hadde venner som spilte med, virket troverdig helt til jeg snakket med dem etterpå- så du mener det bare er BULLSHIT? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hypnotisering spiller for det meste på placebo effekten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå