ZeBuLoN@☂ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei! Vil gjerne ha synspunkter på dette oppsettet til en ny pc: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...BD-84112BC241DD Tar gjerne imot forslag til endringer. Har satt budsjettet til rundt kr 20000. Skjerm, tastatur, mus og vannkjøling har jeg fra før. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 kabinett? Tenkte jeg skulle gå for cooler master cosmos eller cooler master cosmos S. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Rått oppsett det der. Hvis du har råd,så er det bare å kjøpe. Hvis du ønsker å spare penger,så er det mye som kan forandres på. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Gjerne andre alternativ til Ram. Lenke til kommentar
ProZac Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du først skal lande på DDR3 ville jeg annbefalt deg å gå for litt høyere mhz. ellers kan du like godt droppe 5k av prisen og endre hk og minne og klokke et ddr2 1000mhz sett. ville også satt opp oppsettet ditt i hw's prisguide, da jeg tipper det vil bli en del å spare der. alt fra komplett blir fort dyrt. du kan f.eks ta OCZ DDR3-2000 Platinum 4096 MB. en god del dyrere, men hvis du først skal gå for ddr3, så kan du jo kline til. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du først skal lande på DDR3 ville jeg annbefalt deg å gå for litt høyere mhz. ellers kan du like godt droppe 5k av prisen og endre hk og minne og klokke et ddr2 1000mhz sett. ville også satt opp oppsettet ditt i hw's prisguide, da jeg tipper det vil bli en del å spare der. alt fra komplett blir fort dyrt. du kan f.eks ta OCZ DDR3-2000 Platinum 4096 MB. en god del dyrere, men hvis du først skal gå for ddr3, så kan du jo kline til. Ok. Skal absolutt vurderre det. Vil OCZ DDR3-2000 Platinum 4096 MB funke bra med mitt valg av HK? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gjerne andre alternativ til Ram. Du kan spørre Stoolman hvilken ram han anbefaler. Han har testet det hovedkortet du har sett på. Lenke til kommentar
ProZac Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 erm så nå plutselig at ditt hk kun støtter 1400 minne. endre til f.eks rampage extreme som burde komme rundt hjørnet. Lenke til kommentar
ZeBuLoN@☂ Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 erm så nå plutselig at ditt hk kun støtter 1400 minne. endre til f.eks rampage extreme som burde komme rundt hjørnet. Det støtter vel opp til 1600 mhz normalt, men kan klokkes opp til 1800 mhz. Gjerne andre alternativ til Ram. Du kan spørre Stoolman hvilken ram han anbefaler. Han har testet det hovedkortet du har sett på. Takker. Har sendt beskjed til Stoolman, så får vi se hva han anbefaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå