Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fryser i all spilling!

Anbefalte innlegg

Hei...

jeg har da et problem, jeg prøver og spille wow er der i 2 sec pcen fryser helt og lager en stygg lyd:P og pcen er helt ny... jeg har lest litt rundt og sett mange andre som har samme problem, men har ikke sett et orgentlig svar:P

HK: Asus M3a

skjermkort: xfx geforce 8500gt

cpu: Amd Athlon 64 X2 Duel core processor 4400+

Trenger Hjelp:P Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo alltids prøve den klassiske løsningen: Oppdater drivere. Ikke at det alltid fungerer... men det er alltids en start.

Om ikke så kan det være at skjermkortet blir for varmt. Du kan sjekke dette med nVidia programvaren som følger med kortet eller så kan du laste ned RivaTuner å sjekke der. Finnes sikkert utallige andre programmer også, men det er de jeg benytter meg av.

Opplever du noen feil i selve bildet? Eller bare fryser alt? Har PCen noen gang fungert med WoW? Om PCen er helt ny er det ikke sikkert du har riktig versjon av directx. Det kan lastes ned her.

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids prøve den klassiske løsningen: Oppdater drivere. Ikke at det alltid fungerer... men det er alltids en start.

Om ikke så kan det være at skjermkortet blir for varmt. Du kan sjekke dette med nVidia programvaren som følger med kortet eller så kan du laste ned RivaTuner å sjekke der. Finnes sikkert utallige andre programmer også, men det er de jeg benytter meg av.

Opplever du noen feil i selve bildet? Eller bare fryser alt? Har PCen noen gang fungert med WoW? Om PCen er helt ny er det ikke sikkert du har riktig versjon av directx. Det kan lastes ned her.

Jeg har jo oppdatert skjermkortet og prøvd og oppdatere Hk men d hadde jeg gjort fra før av.. men tror ikke kortet blir varmt. med engang jeg skrur på pc'en så prøver jeg wow så klikker d så vis ikke kortet blir veldig fort varmt så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...