AndArne Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Mint ble aldri ferdig...så jeg ga opp den også. Gravde frem en CD med Ubuntu 6.06.1, og den funket. Merkelig.... Endret 7. august 2008 av AndArne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Skal prøve Ubuntu igjen nå, da maskina mi tydeligvis tar selvmord etter hver 3 uke XP er på den. Eneste jeg mangler er at Linksys WMP54G kortet mitt kun går i 1Mb/s. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) AndArne. PÅ min gamle HP maskin måtte jeg skrive: -noapic -nolapic før jeg trykte install. Du kan prøve det Bilde: Du skriver det inn under BootOptions lykke til! EDIT: du kan ta en titt på denne: https://help.ubuntu.com/8.04/installation-g...leshooting.html Endret 7. august 2008 av Eldox Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 fin guide men hvorfor er det ingen guider om linux mint ? er det fordi at ubuntu er det mest brukte linux distroen ? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kan være fordi Ubuntu er så mye i "media" nå Men burde vært for andre distroer også, men ingen hindrer deg i å lage en for mint Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 nei nei. ingen har hindret det. er bare jeg ikke er noe geek med linux da, kjører linux mint selv. men hadde vært kjekt om noen som var flink med det kunne laget en bra guide. var altså bare et forslag Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Trur ikke det trengs da. Linux Mint er jo basert på Ubuntu Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Alt du kan gjøre i Ubuntu kan du gjøre i mint, og omvendt ( -ekstra pakke systemet til mint) Mye av grunenn til at alle skriver guider til Ubuntu er at folk flest som går over fra Windows begynner med Ubuntu. Tror dette kommer at at Ubuntu muligens er den mest brukervennlige distroen ute nå og at den gir det det meste man trenger. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mint er jo nesten bare Ubuntu med et litt annet utseende. Noen få andre endringer er det også, men stor forskjell er det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå