gamerman Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei Etter en reinstall av windows samt fulgt denne guiden så sliter jeg med svarte og white prikker som "popper" opp i video avspilling(.mkv) Det er også streker av hvit som noen ganger popper inn(ikke veldig synelig) Jeg har ikke merket dette før men kan vise dere et bilde jeg klarte å ta: Håper noen kan hjelpe, jeg har installert den siste nvidia skjermdriveren og har ingen virus på dataen. Takk til alle som kan svare Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Hei Etter en reinstall av windows samt fulgt denne guiden så sliter jeg med svarte og white prikker som "popper" opp i video avspilling(.mkv) Det er også streker av hvit som noen ganger popper inn(ikke veldig synelig) Jeg har ikke merket dette før men kan vise dere et bilde jeg klarte å ta: Håper noen kan hjelpe, jeg har installert den siste nvidia skjermdriveren og har ingen virus på dataen. Takk til alle som kan svare My bad, tok den over på en helt ny data med vlc.. samme der xD er visst filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå