benbeni89 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hei! Har satt sammen en PC til en kompis.. Her ser du handlelsita: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...AD-6E69AC9DB890 Lurer på om alt vil passe sammen.. Er det noe annet jeg trenger? Ikke mye over 7000,- Lenke til kommentar
gucka Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 hva skal den brukes til spilling regigering kontor surfin? skal du splle me den gå for en intel E8400 prosesor men eller er den fin jeg ville gådt for et antec tree hundred kabinett sett heller sammen et oppset på hw.no så kansje du sparer noen kroner Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Stemmer.. Den skal ikke brukes noe særlig til spilling.. Blir nok brukt til photoshop, film-redigering, surfing, musikk o.l. Jeg satt først opp Antec Three Hundred kabinettet, men det var ikke på lager.. Og grunen til at jeg kjøper alt på komplett, er at det ikke tar så lang tid å få det, og alt jeg har satt opp der nå er på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå