Oblivinati Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Hei. Jeg har i den siste tiden begynt å få en del problemer med IExplorer. Problemet er at det ser ut som (i følge Windows Oppgavebehandling - prosesser) at IExplorer åpnes og lukkes igjen 2 sekunder etterpå. Dette skjer hvert 10. sekund. Konsekvenser med dette. Spill som WoW, som jeg kjører i full screen mode blir lakt ned. Andre er at imens jeg skriver dette inlegget så må jeg trykke på Firefox ruten hvert 10 sekund for å få til å skrive videre. Dette begynner å gå meg kraftig på nervene. Hjelp! (virker som en popup bare at jeg ikke ser den) Endret 10. juli 2008 av Sigve1000 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (virker som en popup bare at jeg ikke ser den) Hvis det er snakk om en popup kan det skyldes trojaner, virus eller annen malware. Les tråder i forumet for sikkerhet og antivirus. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 1. Endre emnetittelen til noe mer beskrivende 2. Følg veiledningen til norbat her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 post loggene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå