Yidaki Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 først tar du testen på vanlig måte.. og så trykker du på ta testen igjen.. RETT etter at dere har startet testen igjen.. trykk esc.. Ja, pleier ofte gjøre det, men aldri fått SÅ vanvittige hastigheter..som Sozo sa, så ikke bildet engang. Men er fullt klar over at hastigheter ikke er alt i livet, men artig allikevel når det skjer...vel, ble ikke "våt" i buksa akkurat, det tar kjæresten seg av, men det er en annen sak ha d fint alle sammen Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 sdhild99: fine bilder det der, så fint for deg (nok en gang, livet dreier seg om mer enn kun hastighet på internetlinja di) Så enig så enig. Postet bare for 'moro skyld'. Internetthastighet betyr ikke mye i den store sammenhengen. Men det betyr litt etter å ha slitt med ISDN i 3-4 år, samt at jeg nå jobber med IT Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 liker bedre hastighetsmålingen ++ hos www.pcpitstop.com jeg Gunder Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Tror nok dere må teste med noe annet... Den der speedometerer på ITavisen er ikke akkurat det mest nøyaktige man kan bruke for å måle nedlastingsfart... At dere egentlig trodde at dere hadde 2Mb+ i nedlasting på en <1Mb ADSL linje er ganske patetisk... Og at dere ble så begeistret for noe sånt... Oi oi oi. Lenke til kommentar
aron Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Da var det ikke mer å diskutere her Var litt teig på esc knappen og da ble det "bare" 10Mb/sek...... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 tror heller ikke folk skal stole for mye på den speedometer-testen til it-avisen, selv om den kan være en grei indikator på hvor du ligger, så er det ingen nøyaktig test akkurat. kanskje litt utenom temaet, men dere har vel også lagt merke til det redaksjonelle innholdet på itavisen.no? (uten at jeg skal dømme det for hardt) er nesten morsomt å lese det hender også at enkelte blir lurt på grunn av at bildene tidligere har blitt lagret i cachinga, og dermed får for raske diagnoser. it-avisen er Se og Hør innen itpressen, bare avføring fra første til siste side. Speedometeret er gir en viss pekepinn på hvor fort det går, men den er hverken autorativ eller bra hvis du har endel båndbredde. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Linja har vel ikke kapasitet til så mye? Så det må vel være noe med cache eller noe sånt... Lenke til kommentar
Nerd_fx Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Bare en litt fantastisk ting jeg ville dele med dere. Idag, etter jeg sto opp, tenkte jeg å bare sjekke litt nyheter. Nå har jeg Chello (512). Gikk først inn på Itavisen, så hva som sto der, men ble litt forundret over hvor sinnsykt kjapt siden kom inn. Gi inn for å teste hastigheten, og trodde ikke mine egne øyne. 1.testen viste en hastighet på 6000kbs/s De har nok testet noe de siste dagene for igår fikk jeg ca 3000kb/s, men som med deg så varte det bare i minutter Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Har selv fått "infinity kbps" med single ISDN på itavisen.no... Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Vel, for min del er 695 KB/s = 5.5Mb/s ved nedlasting fra eksempelvis ftp.opera.com helt ok. Og det har ingenting med IT-avisen å gjøre Lenke til kommentar
Rim Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Å teste linjer over 2mbit/s på itavisen gir deg ikke noe bra resultat da filene som blir overført er for små. Prøv heller å last ned noen store filer fra ftp.uio.no f.eks. og se hva hastigheten ligger på i et par minutter. -Rim Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Hmm jeg fikk bare 1960Kbyte/s, lite for å være 100Mbit på Uninett. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bruk emnefeltet fornuftig, les retningslinjene og prøv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg