Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dette MÅ dere lese

Anbefalte innlegg

først tar du testen på vanlig måte.. og så trykker du på ta testen igjen.. RETT etter at dere har startet testen igjen.. trykk esc.. :)

Ja, pleier ofte gjøre det, men aldri fått SÅ vanvittige hastigheter..som Sozo sa, så ikke bildet engang. Men er fullt klar over at hastigheter ikke er alt i livet, men artig allikevel når det skjer...vel, ble ikke "våt" i buksa akkurat, det tar kjæresten seg av, men det er en annen sak :D

ha d fint alle sammen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sdhild99: fine bilder det der, så fint for deg (nok en gang, livet dreier seg om mer enn kun hastighet på internetlinja di) :)

Så enig så enig. Postet bare for 'moro skyld'. Internetthastighet betyr ikke mye i den store sammenhengen. Men det betyr litt etter å ha slitt med ISDN i 3-4 år, samt at jeg nå jobber med IT

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Tror nok dere må teste med noe annet...

Den der speedometerer på ITavisen er ikke akkurat det mest nøyaktige man kan bruke for å måle nedlastingsfart...

At dere egentlig trodde at dere hadde 2Mb+ i nedlasting på en <1Mb ADSL linje er ganske patetisk... Og at dere ble så begeistret for noe sånt... Oi oi oi.

:roll:

Lenke til kommentar

tror heller ikke folk skal stole for mye på den speedometer-testen til it-avisen, selv om den kan være en grei indikator på hvor du ligger, så er det ingen nøyaktig test akkurat. kanskje litt utenom temaet, men dere har vel også lagt merke til det redaksjonelle innholdet på itavisen.no? (uten at jeg skal dømme det for hardt) er nesten morsomt å lese

det hender også at enkelte blir lurt på grunn av at bildene tidligere har blitt lagret i cachinga, og dermed får for raske diagnoser.

it-avisen er Se og Hør innen itpressen, bare avføring fra første til siste side. Speedometeret er gir en viss pekepinn på hvor fort det går, men den er hverken autorativ eller bra hvis du har endel båndbredde.

Lenke til kommentar
Bare en litt fantastisk ting jeg ville dele med dere. Idag, etter jeg sto opp, tenkte jeg å bare sjekke litt nyheter. Nå har jeg Chello (512). Gikk først inn på Itavisen, så hva som sto der, men ble litt forundret over hvor sinnsykt kjapt siden kom inn. Gi inn for å teste hastigheten, og trodde ikke mine egne øyne. 1.testen viste en hastighet på 6000kbs/s

De har nok testet noe de siste dagene for igår fikk jeg ca 3000kb/s, men som med deg så varte det bare i minutter

Lenke til kommentar

Å teste linjer over 2mbit/s på itavisen gir deg ikke noe bra resultat da filene som blir overført er for små.

Prøv heller å last ned noen store filer fra ftp.uio.no f.eks. og se hva hastigheten ligger på i et par minutter.

-Rim

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...