Yidaki Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Bare en litt fantastisk ting jeg ville dele med dere. Idag, etter jeg sto opp, tenkte jeg å bare sjekke litt nyheter. Nå har jeg Chello (512). Gikk først inn på Itavisen, så hva som sto der, men ble litt forundret over hvor sinnsykt kjapt siden kom inn. Gi inn for å teste hastigheten, og trodde ikke mine egne øyne. 1.testen viste en hastighet på 6000kbs/s Jeg gnidde meg i øynene..bildet ble tatt inn på 0,2 sec. 2.testen viste 12000kbs/s og o,1 secund på bildet...OK 3 testen og siste, og vet ikke om dere tror dette, men det MÅ dere. Siste bildet kom inn på null sekund, og det stod bare "infinity kbs/s" Det var helt VILT, dere skulle sett min sinnsyke reaksjon...akkurat idet jeg skulle ta snapshot, kom jeg offline, og da jeg omsider kom inn igjen, var hastigheten tilbake til normalt. Dere MÅ tro meg, det var helt vilt, er enda i litt sjokktilstand her Uff, tilbake til usle 512...hulk hulk Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Du likte deg da tenker jeg Hvorfor "gikk du offline" når dette oppstod? Tenker du er litt grumpen nå... Lenke til kommentar
Konge Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 hehe om jeg tror eller ikke tror men jeg hadde 8Mb linje første dagen selv hos min adsl leverandør så jeg føler med deg Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Min vanlige nedlastingshastighet på ITavisen: ca 6000 kbit/s. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kanskje linjen din gikk på speed i natt...... men så gikk dopet ut... Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Vet ikke hvorfor jeg ble offline..plutselig ble jeg det...huff, 350 kbs/s nettopp. D e til å grine av jaja.. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 var nettopp hos søsteren til kona, de har abonert på 2mb fiberoptisk. hastigheten på deres linje ligger på 8mb Lyse sa at de til nå ikke har satt noen begrensninger ennå, og de s at de hadde registrert hastigheter på opptil 30mb... Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er 1 grunn til at han gikk offline. Chello suger til di grader. Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 Det er 1 grunn til at han gikk offline.Chello suger til di grader. Vel, er faktisk 1.ste gang jeg har gått offline..har hørt mye dritt om Chello, men har aldri hatt noen problemer, heller ikke på service området...men har vel aldri Trengt service Men ja, kjenner dem som virkelig frustrerer seg over Chello Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 neste gang trykker du print screen, and then i will belive u, dessuten så kanskje det bare var temp filene som gikk amokk D Lenke til kommentar
Azton Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Ikke noe nytt det der .. en kamerat fikk det med ISDN. Husker ikke helt hva han gjorde .. men han fikk bare infinity, ikke 12000 og andre .. Kanjse bildet ble lagret en plass ? er ikke sikker jeg .. Lenke til kommentar
asdfasd Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kanjse bildet ble lagret en plass ? er ikke sikker jeg .. Det kalles Cache. :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Sikkert en gammel browser som ikke godtar force refresh elns? Det henger ikke på greip at du har 12000kbs med ADSL Lenke til kommentar
kommers Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 wow. dette må vel være enhver "fjortis-nerds"* drøm? du ble vel ikke våt i buksa da det skjedde? neida. jeg bare må fortelle dere alle en hemmelighet: verden handler ikke _bare_ om hastigheter på internettlinjer. men jeg vil nok tro årsaken her var cachinga på nettleseren din *) uten at du trenger å være en Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Ehh, Chello er kanskje kabel da, ikke ADSL. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Ehh, Chello er kanskje kabel da, ikke ADSL. Same shit, different cow Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Testet med en 100Mbit internett-linje og fikk veldig variende resultater med IE6.0sp1 på Win2K. Testet 12 ganger. Fikk alt fra 3MB/s til 10557KB/s. De gangene jeg fikk mye klarte jeg ikke engang å se bildet før jeg fikk opp resultat-siden. Det virket nesten som om den leste fra cache... Lenke til kommentar
kommers Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 sdhild99: fine bilder det der, så fint for deg (nok en gang, livet dreier seg om mer enn kun hastighet på internetlinja di) tror heller ikke folk skal stole for mye på den speedometer-testen til it-avisen, selv om den kan være en grei indikator på hvor du ligger, så er det ingen nøyaktig test akkurat. kanskje litt utenom temaet, men dere har vel også lagt merke til det redaksjonelle innholdet på itavisen.no? (uten at jeg skal dømme det for hardt) er nesten morsomt å lese det hender også at enkelte blir lurt på grunn av at bildene tidligere har blitt lagret i cachinga, og dermed får for raske diagnoser. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 p.s. test dette folkens. først tar du testen på vanlig måte.. og så trykker du på ta testen igjen.. RETT etter at dere har startet testen igjen.. trykk esc.. har hatt RIMELIG bra "hastighet" pga det jeg og. er nok det som er tilfellet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg