Happydevil Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Var ute å kjørte (jeg har ikke lappen) men jeg har vognkortet, og tror jeg putta det inn i styret fordi jeg fiksa på noe men så gløtmte jeg å ta det ut, også tror jeg at jeg har mista det i skogen. Jeg skal sjekke når sola kommer opp også burde jeg kanskje skynde meg siden hvem som helst kan ha plukket det opp å kastet det. Hvem vet. Shit, hva skal jeg gjøre? har veldig dårlig sammvittighet. Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Var ute å kjørte (jeg har ikke lappen) men jeg har vognkortet, og tror jeg putta det inn i styret fordi jeg fiksa på noe men så gløtmte jeg å ta det ut, også tror jeg at jeg har mista det i skogen. Jeg skal sjekke når sola kommer opp også burde jeg kanskje skynde meg siden hvem som helst kan ha plukket det opp å kastet det. Hvem vet. Shit, hva skal jeg gjøre? har veldig dårlig sammvittighet. Hvem har du dårlig samvittighet overfor? Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Var ute å kjørte (jeg har ikke lappen) men jeg har vognkortet, og tror jeg putta det inn i styret fordi jeg fiksa på noe men så gløtmte jeg å ta det ut, også tror jeg at jeg har mista det i skogen. Jeg skal sjekke når sola kommer opp også burde jeg kanskje skynde meg siden hvem som helst kan ha plukket det opp å kastet det. Hvem vet. Shit, hva skal jeg gjøre? har veldig dårlig sammvittighet. Hvem har du dårlig samvittighet overfor? Meg selv. Hva skal jeg gjøre? Jeg skal leite skikkelig når det blir lyst. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Åssen kan jeg få nytt hvis jeg ikke finner det igjen? Koster det penger? Jeg bor langt langt sør, en time fra arendal. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ring til biltilsynet og hør med de hva du skal gjøre. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du kan fint få et nytt Bare for å ta det med så ser det ut som du pleier å miste det i skogen! Sjekk emnetittel Lenke til kommentar
pangboss Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du kan fint få et nytt Bare for å ta det med så ser det ut som du pleier å miste det i skogen! Sjekk emnetittel Haha! Du får bli medlem av klagemuren Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er ikke noe problem i det hele tatt, Du drar på biltilsynet, sier du trenger nytt vogn kort, også må du ha med den ene delen du ikke skal ha med deg når du kjører, tror det er del 1. Også når du har levert det, får du del 1 og del 2 i posten max 1-2 uker senere. I mellomtiden får du et midlertidelig vognkort, tror det er gratis Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Del 2 skal ligge hjemme bare for å nevne det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå