Gå til innhold

Høy forbenning, hjelp til å gå opp i vekt!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg "lider" av høy forbrenning, ifølge lege vist nok.

Men det har seg sånn at jeg vil gå opp en del kilo for å kunne spille bedre som back!

Det jeg trenger er noen tips om å legge på meg?

Driver å trener vekter, men føler ikke jeg har godt nok grunnlag for akkurat dette enda.

 

Har nå handlet G-Recovery, som vist nok skal inneholde mye protein og carb, vil dette hjelpe noe?

 

Mvh Philip

Endret av Splinten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel det legen påsto ihvertfall. En vanlig dag inkludert skole hos meg kan bestå av:

 

Frokost 06:00 - 2-3 brødskiver (2cm) kneip med enten skinke, leverpostei og sjokade går det mest i.

Lunch #1 10:00 - 2 runde grove rundstykker, som regel uten pålegg (rema1000) Skolepause.

Lunch #2 12:00 - Grov baguett med ost og skinke + en iste eller litago sjokolade melk.

Middag 15.30 - Fisk, kjøttkaker, etc. Med 3-4 normale poteter eller 2-3 håndfull med ris og tilbehør.

Litt skap-snoking som å ta et eple, gulrot, sjokolade etter middag.

Kveldsmat: Brødskiver som til frokost, eller fullkorn blanding med Hel melk.

 

Dette er vel det en normal dag hos meg kan bestå av ganske så detaljert.

På dette kan jeg faktisk gå ned eller stå konstant på vekten.

Er nå 192 og veier ca. 76kg! BMI: 20.6

Lenke til kommentar

Jeg veide selv for snart 3 år siden 59kg og var 181 høy. Jeg trodde akkurat det samme som deg at jeg ikke kunne legge på meg. Men nå veier jeg 85kg, 183 høy og ligger på 4000-5000 kallorier hver dag. Trener 5 dager i uken. Jeg har ikke så altfor mye kroppsfett, men jeg har ikke six pack lengre. at jeg ikke trener mage kan være litt av grunnen. Er mest muskler det går i :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...